Herkese selam. Huzurlu, mutlu, sağlıklı günleriniz olması dileğiyle iyi okumalar dilerim.🥰😍
Para birimi
10 TENG 1sarı yakut
100 sarı yakut 1 kırmızı yakut
100 kırmızı yakut 1 siyah TengiHala rüyanın etkisinden çıkamadım. Ben birine aşık mıydım?
Ya da bana biri aşık mıydı?
Bana aşkım dediğinde o kadar huzurlu hissettim ki.Varlığı bile sanki bana güç verdi.
Rüyadan hiçbir zaman uyanmak istemesemde uyandım.Uyandığımda ise yanaklarım su ile yıkanmış gibiydi.
Ağlamıştım....
Neden ağladığım ise tam bir muamma ."Liyana yaklaştım kolyeme girsem iyi olacak , insanlar beni senin yanında görürse garip kaçabilir."
Şimdi Yeong ile bitki ve keklik derisini satmaya gidiyoruz. Yeong'a söz verdiğim gibi keklik avlamıştım ve Yeong da afiyetle yemişti
Yani toplamda elimizde iki tane keklik postu var.
"Tamam Yeong sen kolyeye gir önemli bir şey olursa zihinsel iletişim kurarız."
Yeong kolyeye girdikten birkaç dakika sonra insanlar gözükmeye başladı.
Meydanlarda pazarlar kurulmuş insanlar bir şeyler satıyordu . Etraf çok kalabalık olduğundan renkli görüntülere ev sahipliği yapıyordu.
"Yeong nereden gitmeliyim ."
"Pazar yerini geçtikten sonra sağa döndüğünde şifahane görüş alanına girer."
Yeong 'un bana tarif ettiği yola doğru gittim .
Ahhhh sonunda Şifahene'yi buldum insanların arasından geçerken gerçekten çok zorlanmıştım.
Şifahane yoğun olarak yeşil ve beyaz renklerden oluşuyordu .
Şifahane'nin yeşil kapısından içeriye girdim .
Etrafta baktığımda dolaplar dolusu ilaçlar gördüm, geneli kuru şifalı bitkilerden oluşuyordu.
Beni hafif tombul bir kadın karşıladı.
Tatlı bir ses tonuyla,"Hoşgeldiniz, nasıl yardımcı olabilirim ."
"Ben bitki satmak istiyorum, ilgilenir misiniz?"
" İlaç ve bitki alımına ben bakmıyorum eşim bakıyor bir dakika beklerseniz eşimi çağırayım."
"Tamam bekliyorum."
Kadın tezgahtan çıkıp ilaçların olduğu dolabın yanındaki kapıyı açıp içeri girdi.Birkaç dakika sonra kapı tekrar açıldı ve içeriden saçlarına ak düşmüş bir amca ve karısı çıktı.
" Merhaba hoş geldiniz benim adım Milas hangi bitkilerin var . Benim şuanlık çok bitkiye ihtiyacım yok ama elinde değerli bitkiler varsa alırım."
(Değerli bitkiden kasıt bir bitkinin bir çok hastalığa birden iyi gelmesi ve tahmin edebileceğiniz gibi zor bulunan bitkiler.)Bitkilerden ördüğüm sepetin içinden bitkileri tezgaha dizmeye başladım.
Adam kırmızı ginsengi görünce gözlerini irice açıp ginsengi eline aldı."Bu bitki çok ilginç ,zehirli bir bitki mi?"
"Hayır , benim yaşadığım yerde bu bitkiyi kullanırlar şifalı bir bitkidir .
Ginseng bitkisinin kırmızı türüdür normal Ginseng'ten daha pahalıdır. Hafızayı güçlendirir, beyin fonksiyonlarını düzenler, halsizlik ve yorgunluğa karşı iyileştirme gücü vardır. Kan şekerini de düzenlemektedir.
(Yazardan : Hep Kahraman bakış açısı ile yazıyorum Bu sefer gözlemci ve 3 şahıs bakış açısı ile de yazacağım bakalım nasıl olacak. Lütfen yorumlarda belirtin teşekkürler.)
Liyana önündeki elindeki sepetten biberiye bitkisini alarak yararlarını anlatmaya başlar.
Bu biberiye bitkisi esanslı kokusuyla hafızayı güçlendirmektedir ve konsantrasyonu artırır. ...
Kaynamış biberiye çayının buharını solumak baş ağrısını giderir. ...
Antioksidan özelliğiyle bağışıklık sistemini güçlendirir. ...
Hazımsızlık, kabızlık gibi sindirim problemlerini önler.
Diüretik ( hipertansiyon tedavisine yardımcı olmak amacıyla idrar atılımını kolaylaştıran ve fazlalaştıran ilaçlardandır. Kan basıncını düşürmek için vücutta tutulan fazla sıvıyı uzaklaştırmak amacıyla kullanılmaktadır .) bir etkiye sahiptir."Liyana şifahaneciye baktığında şifahanecinin yüzünün çok fazla değiştiğini ve şaşırdığını görünce diğer bitkilerini de tanıtmaya başlar.
Liyana elini yine sepete götürüp bir bitki daha çıkarır.
"Bu bitkinin ise ismi goji berry hem yemeklerde kullanılabilir ve yemeklerin lezzetini arttırır bir yandan da birçok hastalığa iyi gelmektedir."
Liyana bütün bitkilerini tanıttıktan sonra şifahaneciye bakar
"Gördüğünüz gibi bitkilerin hepsi taze ve hiç zarar görmeden çıkarılmış bu bitkilere ne kadar ödeyeceksiniz özellikle kırmızı ginsengi ucuz satmayı düşünmüyorum.
Fiyatı söylerken bunu da göz ardı etmezsiniz umarım."Şifacı hafif başını sallayarak,
"Evet hanımefendi gerçekten çok iyi kalite bitki getirmişsiniz, özellikle ginsengin yaşlı ve köklerinin zarar görmemesi fiyatını daha da arttırır ama seninle bir anlaşma yapmak istiyorum öncesinde isminizi söyler misiniz?"
"İsmim önemli değil, öncelikle bu bitkilere ne kadar vereceksiniz?"
Şifahaneci kızın tavrını görünce ortamı yumuşatmak için hafif bir kahkaha atar.
"Tamam tamam kızma hemen. Kırmızı ginsenglere bir kırmızı yakut ,normal ginsenglere 50 sarı yakut biberiye ve diğer saydığın bitkilere ise 60sarı yakut veririm fakat yine bitki satarsan bana getireceksin sadece benimle anlaşma yapacaksın başkalarına satmayacaksın."
Liyana adamımın bu tavrına sinirlense de adamın dürüst olduğunu bildiğinden dolayı sakinliğini koruyup adamın teklifini kabul eder, adam parayı verince dükkandan çıkar. Şu anda toplam parası 2 kırmızı yakut ve 10 sarı yakuttur.
"Yeong yakınlarda iyi bir at satıcısı var mı? Bir bakabilir misin?"
"Rica ettiğinden dolayı kabul ediyorum.( ꈍᴗꈍ)
Pazarın ortalarına doğru gidersek at satıcısını bulabiliriz. "Liana pazarın içinden geçerken hem ihtiyaçlarını olabilecek, erzak edevatı alıp hem de at için biraz yem alır. Sonunda at pazarına gören Liyana hemen atlara bakmaya başlar. Yanlarına uzun boylu , siyah saçlı tahminen atların satıcısı olan adam Liyana'nın yanına varır.
"Hoş geldiniz hanımefendi nasıl bir at bakıyorsunuz bu önünüzdeki atı beğenmişe benziyorsunuz."
Adam Liyana'nın önündeki kahverengi renge sahip siyah yeleği atı göstererek
Bu at hackney atıdır çok dayanıklı ve uzun süre koşabilecek bir attır.
Liyana' ya da tam da bir böyle bir at lazım olduğundan dolayı atı almaya karar verir.
Adama atı beğenip ya da beğenmedi ile ilgili hiçbir yorum yapmaz sadece öylece bakar. Adam Liyana'nın atı almamasından korkarak "merak etmeyin fiyatı o kadar yüksek değil , sadece 60 sarı yakut .""50 sarı Yakut yaparsan anlaşırız parayı nakit hemen veririm."
"Adam pek memnun olmasa da uzun zamandır at satamadığından dolayı satmayı kabul eder."
"Anlaştık 50 sarı yakuta satıyorum.Lütfen bekleyin eyerini getireyim."
Adam yanda duran ahıla girip ,siyah bir eyer getirip Ata takar ve Liyana'ya teslim eder liyana'yı uzun bir yolculuk beklemektedir.
Artık hedef Kanlı Lotus Liyana'yı orada neler bekleyecek, nelerle karşılaşacak, belki hiç ummadığı bir ülke ,belki de hiç ummadığı kişiler bizi sizce neler bekliyor.Bölümü beğendiyseniz rica etsem yıldıza basıp beni takip eder misiniz?
Yazım hataları illaki vardır lütfen kusura bakmayın acemi bir yazar olduğumdan dolayı önerileriniz varsa lütfen yorumlara yazınız, teşekkür ederim.🥰🥰🥰🥰😍😍😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KANLI LOTUS
FantasíaGüvendiğim arkadaşlarım tarafından ihanete uğradım ve beni acımasızca öldürdüler. Ruhumu son anda kurtarıp başka bir boyuta yeniden doğdum . Benimle yeni maceralara var mısın? Artık intikam vakti .