Herkese merhabalar.😁 Herkese bol bol mutluluk dilerim. İnsanların sizin hakkınızdaki düşünceleri umursamayın sizin mutluluğunuz o insanların düşüncesinden daha değerli. Hayatta gerçekten bir şeyler istiyorsanız, hayallerinize kavuşmak istiyorsanız hemen icraata geçin. Şunu da unutmayın ki hayat çok kısa ve bu kısa hayatta insanların sizi üzmelerine izin vermeyin, kendinize değer vermeyi bilin. Her zaman mutlu huzurlu sağlıklı olmanız dileğiyle, iyi okumalar. Allah'a emanet olun.🤭😼
Ovvvv🥵 offff
Bu gerçek mi ? Karşımda bir taş varrr.
Yok kız mağaradaki taşlar değil. Bu gerçek taş . Her şeyi bekliyordum ama bu kadar yakışıklı birini beklemiyordum.Karşında gördüğüm ne bir canavar ne de bir hayvandı. Bir insandı ama taş gibi dedikleri türden olsa gerek. Çünkü karşımdaki erkek, hayatımda daha önce ona benzeyen kimseye benzemiyordu.
Teni bir ölü kadar soluk ve beyazdı. Gözleri gümüş grisi rengi ama gökyüzünün açık mavi rengi gibiydi de.
Gözlerinin çevresi sürme çekilmiş gibiydi ama doğal olduğu da belliydi.
Kaşları sanki üzerine kar taneleri düşmüş ve donmuş gibi bembeyazdı ve bu ona çekici bir hava katıyordu.
Kaşları gibi aynı renkte olan saçları upuzundu dudakları kan rengindeydi ama alt dudağa üst dudağına göre daha dolgundu.
Açıkça söylemek gerekirse karşında duran bu adam geniş omuzları ve uzun boyuyla canavar olamayacak kadar yakışıklıydı.(Burada biraz arkadaşımdan yardım aldım .🤭)
Lan adam seni demin gücüyle devirdi. Sen adamı kesme derdindesin, birazdan bizim boğazımız kesilecek burada.
Demek ki zor zamanlarda delirebiliyor muşuz tescillidir. İç sesim dile geldi.!
Adam yiyecek gibi baktıktan sonra karşındaki taş bana yaklaşmaya başladı.
"Kimsin sen ,ne işin var burada ve enerjin neden.…......"
"Ayyy biliyorum çok güçlü bir enerjim olduğu doğrudur. "😌
Karşımdaki taş sen ne diyon birader der gibi bakınca sustum.😑"Sözümü kesmeseydin enerjinin çok dengesiz ve dikkat dağıtıcı olduğunu söyleyecektim."
Lan adam enerjimin güzel olduğunu falan güçlü olduğunu söyleyeceğini sandım ya bir havam olurdu bari. Bu arada biz 40 yıldır dost ama bir araya gelince birbirine laf atmak için yanan insanlar gibi konuşuyoruz ayyy herneyse.
Gerçekten tek sorunumuz bu değil mi senin havan olması. Öleceğiz, öleceğiz .༎ຶ‿༎ຶ
Acaba bu iç ses gerçekten bana mı ait .Karşımdaki taş birden elinde siyah dumanlar çıkararak, boğazıma o dumanlarla sıkmaya başlayınca işin ciddiyetine varmaya başladım. (Sonunda)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KANLI LOTUS
FantasyGüvendiğim arkadaşlarım tarafından ihanete uğradım ve beni acımasızca öldürdüler. Ruhumu son anda kurtarıp başka bir boyuta yeniden doğdum . Benimle yeni maceralara var mısın? Artık intikam vakti .