11.Bölüm

89 7 0
                                    

Bu bölümden itibaren intikam başlayacak yani karakter ölümleri gerçekleşecek her bir karakterin ölümünü bir bölüme yaymayı düşünüyorum .
Çok heyecanlandığım bölümlerden biri de o olacak. Bakalım nasıl olacak, vallahi ben çok heyecanlıyım.İnşallah siz de heyecanlısınızdır ,neyse yeni bölüme geçelim.(Bu arada kitabın birçok yerine baktığım zaman çok fazla eksiğim olduğunu görüyorum.
Hani yazmaya yeni başladığım için kendimi geliştiririm inşallah.
Belki kitabı bitirirsem düzenlemede yaparım.)

Karşımda sözde kraliçe Elizabeth duruyordu. Vücudumdaki fokur fokur kaynayan kanı artık kontrol edemiyordum.

Yanımda birden hareketlilik hissedince, yan tarafıma döndüm. Ella, Samara'nın sırasından kalkmış ve yanıma gelmişti.

"Ay kraliçe Elizabeth'i görüyor musun çok güzel bir kadın, ahhh hayranım kadına. "

Ella'yı geçiştirmek için" hı hı "deyip tekrar önüme döndüm.

Ama neden Elizabeth sınıflara geliyordu, özellikle de öbür sınıflara nazaran daha iyi olmayan bir sınıfa.

Ve bir konu daha vardı ki neden çocuklarını akademiye koyuyordu.

Elizabeth konuşmaya başladığında zihnimdeki düşünceleri susturup Elizabeth'in ne söylediğine odaklandım.

"Şimdi siz sizi ziyaret etmemin sebebini merak ediyorsunuzdur.
Şöyle ki sizi bu sene motive etmek amacıyla her sınıfı gezip görmek istedim."

İçimden resmen dediklerine kahkaha ile gülmek geliyordu. Elizabeth ve öğrencileri düşünmek mi! Elizabeth kimseyi düşünmez.

"Hepinize başarılı yıllar dilerim çocuklar."

Elizabeth'in arka tarafına baktığımda ise muhafızların arkasında konsey üyelerinden birkaç kişi gözüme çarpmıştı.

Demek ki benim gücümü hissetmiş olmalılar ama nasıl kolye hala boynumda. Ahh tabii ya nasıl unuturum, öğrenci seçim gününde enerjimi hissetmiş olmalılar.

Ama sorun değil, nasıl olsa asla bir daha hissedemeyecekler ama benim tatlı ve zevli ölümümü hepsi tadacak.

Elizabet söyleyecekleri bitmiş olmak üzere ki , sınıfa veda edip kapıdan girdiği gibi çıktı.

Bitki bilim hocası penelopi ise kraliçeyi övdükten  sonra derse başladı.

"Sizinle bir gün hem zararlı, hem yararlı bitkileri konuşacağız arkadaşlar.
İlk önce Kolombiya altın kurbağası ile başlayalım. Kolombiya altın kurbağası çok zehirli ve ölümcüldür derisindeki batrakotoksinin 25 insanı ya da 2 fili öldürme kapasitesine sahiptir. Kas ve sinir sistemini çökerterek ,saniyeler ve dakikalar içinde ölümünüze  neden olur.

Ve bu hayvanın zehri hiçbir sihir gücüyle de maalesef iyileştirilemiyor.
Şu ana kadar bu zehrin tedavisi bulunamadı.
Ne kadar arındırma işlemi yapılsa da çok fazla miktarda bu zehirden alınırsa eğer maalesef kişi ölür.

Öncelikle kendinizi hemen koruma altına alın, alamayanlar ise bana bildirsin. Ben koruma kalkanı yapacağım.

Hemen siz sormadan da söyleyeyim koruma kalkanı yapmamızın nedeni ise birazdan Kolombiya altın kurbağasını inceleyeceğiz."

Samara söz alarak

"Hocam bu kadar zehirli bir kurbağaysa eğer bize zarar verirse ölümümüze yol açabilir. Tedavisinde olmadığını söylediniz."

"Söz hakkı aldıktan sonra lütfen isminizi de söyleyin."

"Adım Samara hocam."

"Evet Samara sadece bilgiyi öğrenmekle kalmayıp, incelemeniz de gerekmekte çünkü çalışacağınız yerler saray ve sarayın çevresi olacak. Birçok ölümcül zehri yakından görmeniz gerekiyor ki tanıyabilirsiniz.  Merak etmeyin zehirlenmezsiniz size yaptığım koruma kalkanları sayesinde derinize bu zehir bulaşmayacak. Ayrıca sadece incelemenizi değil Kolombiya altın kurbağasından yeni bir zehir üretmenizi istiyorum. Buna nasıl yapacağınıza gelirsek, buna siz karar vereceksiniz  önünüzde bir ay var, bu bir ay içerisinde sizi birçok zehirli ve yararlı bitkinin olduğu kristal ormanına götüreceğim.  Burada birçok hem doğal taş hem de zehirli bitkiler mevcut .
Aynı zamanda yararlı bitkiler de mevcut."

KANLI LOTUSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin