4.BÖLÜM

148 8 0
                                    

Yıldıza basıp yorum yaparsanız çok sevinirim.💫⭐
Medya: Rüyada gördüğü yer. Etrafı ormanlık düşünün.

Yolculuk Kanlı Lotus diyarına ,
ilk önce bir at bulmam lazım ama param yok .
Peki nasıl hızlıca para kazanabilirim.

Zehir yaparak çok para kazanabilirim. Kimsenin bilmediği zehirleri biliyorum ama zehirleri yapacak aletlerim yok.

Kolay bir iş lazım, hızlıca para biriktirmem  gerekiyor.
Buldum bitki toplayabilir ve buradaki şifahanelere satabilirim .

Kolyemdeki ruhani bana yardımcı olabilir mi ?

"Ruhani kendi öz formuna dön "

Bir yandan da ruhanin öz formunu merak ediyordum .

"Emredersiniz kraliçem."

Kolyemde turuncu bir ışık kümesi çıkarak önümde çok tatlı bir tilki çıktı.
Tüyleri turuncu ve bazı yerlerinde beyaz yıldızlar var. Çok tatlı geldi gözüme , acaba birazcık sevsem birşey der mi ?

"Evet derim ."

"Sen benim zihnimden geçenleri nasıl duyuyorsun ."

"Sizin kraliçe olduğunuzdan şüphe etmeye başladım, of.
Bana atalarım, kraliçemizin çok zeki ve bilge olduğunu anlatıyorlardı.
Siz daha güçlerinizin bile farkında değilsiniz !
Hafızanızı kaybetmediğinize emin misiniz?"

Neden içimde birden bir korku meydana geldi. Ben herşeyi hatırlıyorum işte ülkemi ,beni öldüren insanları ama neden anılarım tam değil gibi sanki çok önemli bir insanı unutmuşum gibi sadece bu da değil.

Evet bir çok şeyi hatırlıyorum ama neden ölümümden önceki geçmiş hatırlamıyorum sanki hafızamda siyah bir bulut var gibi .

"Kraliçem ben sizin zihninize girebiliyorum .

Aslında bütün ruhaniler sizin üstünüzdeki herhangi bir eşyaya girer ve siz o hayvanla zihin bağı oluşturusanız,o hayvan sizin zihninizden geçen herşeyi duyar ve sizde onun konuştuklarını duyabilirsiniz. Sadece odaklanmanız gerekiyor."

"Anladım. Peki bana bitki bulmamda yardımcı olabilir misin?"

"Bizler doğanın birer parçasıyız doğadaki herşeyi kolayca bulabiliriz."

"O zaman bana Ginseng, kadım otu ,biberiye otu lazım bunlar epey yaralı bitkiler ve ulaşılması zor epey pahalıya satabiliriz.
Bu arada sana nasıl hitap etmeliyim."

"Benim adım Yeong ,korkusuz anlamına gelmektedir. Bana bu şekilde hitap edebilirsiniz Kraliçem ."

"Tamam Yeong ayrıca bana sürekli kraliçem dememe gerek yok. Bundan sonra hep beraberiz anlaşılan o yüzden birbirimize iyi bakalım ."

"Tamam bunu sen istedin ."ʘ⁠‿⁠ʘ(⁠✷⁠‿⁠✷⁠)

" Sen bu şekilde gülünce fikrimi gözden mi geçirsem acaba diye düşünüyorum.

Neyse işimize bakalım o zaman bu dediğim bitkiler için bir harita oluştur ve yolu bana tarif et."

"Tımam oluşturuyorum .
Oluşturdum bile"

"Bu kadar çabuk mu sen mükemmelsin ."

"Ne sandın ben mükemmelim. "<⁠(⁠ ̄⁠︶⁠ ̄⁠)⁠>

"Gerçekten çok mütevazısın."(⁠?⁠・⁠・⁠)⁠σᕙ⁠(⁠⇀⁠‸⁠↼⁠‶⁠)⁠ᕗ

Şu ağaç yapraklarında bir sepet yapalım, bitkileri koyarız.

KANLI LOTUSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin