2.BÖLÜM

261 11 0
                                    

"Aahhhh sonunda artık intikam vakti ."

"Sonunda özgürüm ahahahh dışarıda olmak harika ."
Karşıma baktığımda bir erkek ve bir kadın vardı .

Bana şaşkın bir şekilde bakıyorlardı.
Ahhh her ne kadar öz benliğim uyansada hala gücüm tam olarak toporlanmamıştı.

Ama iki vicdandan yoksun insanı öldürmek için hala yeteri kadar gücüm var."

İki mahluka dönüp "siz bana çocukluğumdan beri yapmadığınız şey kalmadı, öyle değil mi ?"
Karşımdaki adam biraz şaşkınlığı üzerinden atıp tam beni dövmek için üstüme atıldığı anda siyah uzun pençelerimi adamın boynuna geçirip ,boynunu parçaladım . O mahlukat ise büyük bir çığlık attı . Kadının yanına yaklaştım .
Kadın
"Nesin sen ,uzak dur benden. Bak seni görmemiş gibi yaparım, giderim buradan hemen hıı."

"Biliyor musun ben çok kötü bir insanım, şuana kadar herkesi öldürdüm .

Ama asla masum çocuklara dokunmadım .

Sen . Seni öldürmekten büyük bir zevk alıcam "

Kadının boynuna siyah tırnaklarımı geçirip boynunu parçaladım. Ahhhh rahatladım terapi gibiydi .

Her neyse şimdi ben kendi boyutuma nasıl gidebilirim .

Ahhh işte bu ayna işimi görür . Aynaya baktığımda kırmızı saçlarım ve yeşil gözlerim ,hokka bir burnum hafif de çilerim vardı. Eski halim ile alakası yoktu.
Ama çok zayıftım, ah bunları sonra düşünürüm öncelik boyutuma gitmeliyim . Aynaya karanlık kitabından ezberlediğim kadim büyü yazıp kanımı damlattım .
Büyük bir ışık kümesi oluşunca aynanın içinden geçtim .

Aynadan geçtiğim gibi bir evin arka bahçesine düştüm .Etrafıma baktığımda normal tahtadan evler vardı.
Acaba kendi zaman dilimine mi geldim, yoksa gelecek zaman dilimine mi ?
Sonuçta her boyutta zaman kavramı aynı işlemiyor .

Aahhh her neyse önce şu üstündeki kıyafetlerden kurtulmam lazım . Eğer bir görürse kötü olabilir . En büyük sorun ise kıyafeti görünmeden nereden bulabilirim. Etrafıma baktığımda yan evin arka yerinde kıyafetler asılıydı.

İşte bunlar benim işimi görür. Hemen kıyafetleri alıp üstüme giydim .Yaptığım her ne kadar doğru olmasa da buna mecburum başka seçeneğim yok .

Kıyafetler iki parçadan oluşuyordu: dizlerime kadar gelen bir tunik ve bol bir pantolon .

Hemen toparlanıp etrafı tanımak için yola çıktım . Etrafta yoğun bir kalabalık vardı. Normal bir kalabalık gibi gelmedi bana .

Tam adım atacakken duyduğum şeyler sinirlerimin şaha kalkması sağladı.

"Evet gerçektende majesteleri olağan üstü biri.  Karanlık Lotus diyarı kraliçesinin hain planlarını öğrenince bile karanlık kraliçesinin canını bağışlamış . "

"Evet ama Karanlık Lotus kraliçesi yinede bunu yok sayıp Yıldız sarayının en önemli taşını çalmaya kalkınca ve majesteleri Elizabeth'i öldürmeye kalkınca kralımız da  Karanlık Lotus kraliçesini öldürmüş."

Gerçekten böyle mi anlattılar insanlara.  Arkadaşım dediğim insanlar beni arkamdan bıçakladılar ,ülkeme hayat veren taşlarından birini çaldılar. Bu da onlara yetmedi beni yakmaya çalıştılar , ateşin beni yakmadığını görünce bu sefer bütün arkadaş dediğim insanlar beni büyülü hançerlerle bıçakladılar. Öldüğümü sandılar aslında bedenim öldü ,ruhumu başka bir boyuta yollayıp yeniden doğdum . Sizce bir intikamı haketmiyor muyum ?"

Sinirimi bir kenara bırakıp  benim yaşımda  duran gençlerin yanına gittim.

"Bakar mısınız ?  Ben buraya başka bir diyardan geldim . Acaba ......"

Sözümü bitiremeden aralarından siyah saçlı bir kız konuşmaya başladı.

"Sizde ögrenci seçmeleri için geldiniz galiba. Ayyy ben çok heyecanlıyım eğer finale kalırsak kraliçe  Elizabeth'i görüceğiz üstelik kadın iki çocuğu olduğu halde çok gençmiş. Ayyy kusura bakmayın ben birden konuştum ama şuan dışarı diyarlardan gelen birçok kişi Yıldız Sarayı akademisinde ögrenci olmak için geliyor yanlış anlamadım değil mi?  Sizde bunun için geldiniz ."

Aslında iyi fikir biraz akademide kalabilirim bu arada daha da güçlenebilirim. Ben yokken nelerin değiştiğini daha rahat görmem için akademi benim için bulunmaz fırsat . Hem de şu yalancı Elizabeth bir görmüş oluruz değil mi?
  
"Evet evet ben öğrenci seçmeleri için gelmiştim sakıncası yoksa sizinle birlikte gelebilir miyim ? Ben bir çok şeyi bilmiyorum size sorup öğrenebilirim."

Gençler birbirlerine bakıp , onayladıktan sonra kendilerini tanıtmaya başladılar . Siyah saçlı kız ilk önce konuşmaya başladı.

" Benim adım Ella tanıştığımıza memnun oldum ."

"Beyaz saçlı çocuk, benim ismim de Joshep ."

Diğer siyaha saçlı kız Soğuk bir sesle

"Bende Samara ."
 
"Öncelikle bana yardım ettiğiniz için teşekkür ederim . Benim ismin ise Liyana."

Diğer ismimi ne kadar kullanmak istesem de dikkat çekmek istemiyorum bu yüzden eski ismimi söylemedim.
Gençlere bakıp.

“Bana öğrenci seçmelerinde neler görüceğimizden bahseder misiniz?
Buraya yabancı olduğum için bir çok şeyi bilmiyorum .”

Ella hemen kafasını sallayıp , muhteşem bir enerjiyle .
“Tabii ben hemen anlatırım . Şimdi önümüzde toplamda bir tur var. Birinci turda hangi türe ait olduğumuz tesbit edilir ve ona göre bir sıralama olur . Kısaca şöyle ki Akademinin bölümleri ve sınıfları vardır. A bölümüne giren öğrenciler kraliyet için bizzat çalışır , mezun olduktan sonra direk kraliyet ailesine hizmet eder.A sınıfına giren kişiler genel olarak elementleri kullanımına sahip olan kişilerdir. Tabi bunun yanında eğer kişinin elementleri yoksa ama ruh hayvanlarına sahipse ve ruh hayvanlarının güçlerini kişi de kullanabiliyorsa o zamamn A sınıfına girer.

B sınıfı ise karaliyet için eğitilmezler büyücüler için eğitilirler . İksir ve büyü güçlerine olanları seçeler,mana sahip olan kişileri büyücüler ek olarak daha fazla eğitirler .

Son olarak C sınıfı ,diğer adıyla acemiler sınıfı bu sınıfta da gücünü tam olarak keşferdersin ve A ve B sınıflarına yükselirsin.

Sınav ise birinci aşamada senin hangi alana yatkın olduğunu bulmak için bir sınav kırmızı bir taş var bu taşa dokunuyorsun eğer taş koyu ışıldarsa A sınıfına ait elemetlerin var.

Taş koyudan biraz açık ışıldarsa B gurubuna ait elemetlerin var .

Taş hafif kırmızı ışıldıyorsa gücün tam olarak uyanmamıştır.
Bu yüzden C sınıfına gidersin . Eğer taş hiç parlamassa o zaman hiç gücün yok demektir.
Mesela benim hala güçlerim tam olarak uyanmadı. Ahh çok konuştum .”

Evet gerçekten de soluk almadan, hızlı hızlı konuştuğu için yanakları kızarmıştı. Çok tatlı görünüyordu. Aklıma takılan soru ise acaba kırmızı taş dedikleri benim taşım olabilir mi?

Ella’ya hafif bir şekilde kafamı salladım. Biraz daha yürüdükten sonra nihayet Yıldız Sarayına gelmiştik. Bakalım sınavda neler olacak .Ya gücüm çok çıkarsa çünkü bunun olması çok muhtemel ben devrinin en güçlü insanıyım . Peki ya sınavda bir açık verirsem . Ben düşünürken sınav yerine gelmiştik . Karşıya baktığımda sinirlerim şaha kalktı. Bütün hücrelerim yok etmek için kaos için can atmaya başladı.













KANLI LOTUSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin