13.Bölüm

78 6 0
                                    

Nasılsınız , inşallah sağlıklı, mutlu , huzurlu  ve iyisinizdir  Bu aralar salgın geziyor dikkat edin hastalanmayın.
Hepinize iyi okumalar dilerim.💫🥰

Ben buraya nasıl geldim, neden zihnimdeki her şeyi bulanık.
Derinlerden kalın gür ve türler ürpertici bir ses ise
"Sonunda Lavinya hahahaahhh.

Şu an yatağımda boylu boyuna uzanmış, üstümdeki ağır ve leş kokudan midem bulanmış bir şekilde  duruyordum ve tahmin edin tepemde kim dikiliyordu.

Tabiki de Camen.
Camen'e sinirli bir şekilde dönüp,

"Neden tepemde durup, saçma sapan bir şekilde kahkaha atıyorsun."

Camen, hafif alaycı hafif de ciddi bir tonda,

"Ahhh Lavinya senin gibi bir kraliçenin bu halleri de düştüğünü de görecek miydim gerçekten. İstersen sana küçük bir hatırlatma yapayım ."

Hemen birden yüzünü çok ciddi bir hale getirince Ben de yerinde dikleşip dinlemeye başladım.

"Dün akşam Harold'u öldürdün! ,üstüne üstlük ruhunu iyisi bir daha asla doğmaması için arafta bıraktın.!Hadi bunları geçtim intikamını alıyorsun, bir şey diyemem ama sen de hiç mi akıl yok. Neden kötü yanını çıkartıyorsun ya kontrol edemeseydin ki, zaten edemedin.

Camen böyle deyince kendimi biraz kötü hissetsem de hemen kendimi savunmaya geçtim.

"Evet harold'u öldürdüm, ki senin buna tek bir kelime söylemeyi bile hakkın yok ve ayrıca kötü ruhumu bırakmamın sebebi, güçlerimin üstünde çok fazla hakimiyetim yok ve onun ruhunu benim halkıma yaptığı gibi asla doğmamasını sağladım . Hiç pişman değilim, yine olsa yine yaparım."

Camen'e baktığımda sanki biraz kırılmıştı ama yine de yüzüme bakıp eski ifadesini takınarak konuşmaya başladı.

"Nereden biliyorsun Lavinya, sen beni gerçekten tanıyor musun ki.
Sana karışma hakkına gelince ileride göreceğiz ve şunu söylemek istiyorum ki Lavinya ,eğer ben olmasaydım kötü ruhun ebediyen ruhunu ele geçirecekti , evet kötü ruhun da bir sensin ama eğer ikisini dengede tutamazsan, biri çok fazla galip gelirse kendi benliğini kontrol edemezsin. Her yeri yakıp, yok edersin sana eski efsanelerden  hiç bahsetmemiştim değil mi Lavinya.

"Saçma sapan hikayeler dinleyecek vaktim yok Carmen, ayrıca benim derse gitmem gerekiyor geç kaldım. Eğer gitmezsem zaten ilk hafta olduğu için çok fazla dikkat çekerim, ayriyeten ortada bir ölüm var çok şüphe uyandırır, rahat bırak beni."

"Lavinya bazen senin gerçekten nasıl kraliçe olduğunu sorgulamıyor değilim."

Camen'in bu lafının üstüne Lavinya sert bir şekilde Camen'e bakmaya başladı.

Merak etme Lavinya, senin kılığına girip  hasta olduğunu söyleyip, izin aldım. Birazcık da yüzümü solgun gösterdiğimde iki gün dinlenme izni verdiler. Bana teşekkür edebilirsin iki gün rahatsın."

Camen rahat bir şekilde Lavinya'nın yatağına bacaklarını üst üste atıp kolunu yatağa dayayarak başını üstüne koyup konuşmaya başladı.

"Ayrıca artık beraberiz , ben de okula kayıt oldum. Hatta senin yüzünden ben geç kalıyorum. Yani derse gitmeyip seninle ilgileniyorum kıymet bil bence. "

Deyip genişçe Lavinya'ya gülümsedi.

"O zaman vaktin de olduğuna göre sana eski bir hikayeyi anlatayım ne dersin."

"Dersim varsa ve o özel dakikalarını bana ayırmak istemediğine göre bence gidebilirsin."

Camen sinir eden bir sesle

KANLI LOTUSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin