Arkadaşlar, hikaye ile ilgili düşünceleriniz varsa yorumlarda lütfen belirtin.
Merak ediyorum sizin de neler düşündüğünüzü.İyi okumalar .
"Evet çözdüm Camen."
"Okulda senin kılığında gezen, aramızdaki bütün konuşmaları bilen ve bana yakın davranan sahte Camen kim.!
Gerçek benliğini asla ortaya çıkarmıyor, çok güçlü.
Aynı zamanda adını koyamadığım bir şekilde onun yanında kendimi güvende hissediyorum.Her neyse hemen bana gerçeği anlatıyorsun.!"
Camen derin bir nefes alıp,
"O benim can dostum diyebilirim.
Senin her zaman yanında olamayacağım için seni ona emanet ettim.
Gerçek benliğini o isterse ancak o zaman görürsün.
Ama emin ol onunla tanıştığın için asla pişman olmazsın. (Belki de gerçekleri öğrendiğin zaman bana teşekkür bile edebilirsin)
Ve bana davrandığın gibi asla ona davranma yoksa çok pişman olursun.
Asla onu kızdıracak bir şey yapma.""Peki ne zamandan beri sahte Camen'le birlikteyim."
Biz seninle sadece mağarada görüştük Lavinya diğer her yerde senin demenle sahte Caman ile birlikteydin.
Ona güvenebilirsin o herkesten güçlüdür ve emin ol tek güvenebileceğin kişi o.
Sana her türlü yardım edecek.
Ama birkaç gün onu göremeyebilirsin."
İçime birden çok kötü bir his kapladı neden böyle hissediyordum.
Hemen telaşla"Ona bir şey mi oldu ."
Tamam bu telaşlı halime sadece buruk bir gülümseme gönderdi. Neden bu şekilde davranmıştı ki sanki
"Merak etme sadece onun da halletmesi gereken işler var. Bir hafta kadar büyük ihtimalle buralarda olmaz. O gelene kadar başını beladan uzak tut beni ya ciddiyim."
(Sizce Lavinya başını beladan uzak tutacak mı?)"Peki o nereden geliyor, nereli?"
"Bunu sana söyleyemem, Aaron'un söylemesi daha uygun olur."
"İsmi Aaron mu ?"
Camen onaylar bilgi için de başını salladı.
"Neden benden bir şeyler sakladığını hissediyorum."
Sana yalan söylemeyeceğim Lavinya, gerçekten senden bir şeyler saklıyorum. Zamanı geldiğinde emin ol bütün gerçekleri ve her şeyi öğreneceksin. Sadece sabret ve sana verdiğim kolye lütfen dikkat et tabii içindeki Ruhani hayvanına da.
Ruhani hayvanının doğmasına çok az kaldı.Yakında doğacak ve onu saklamak zor olacak ama onun için de bir çözüm bulacağım o zamana kadar lütfen beni çağırma. Çünkü çağırsam bile duymayabilirim."
"Niye ki nereye gidiyorsun."
Senin gibi boş vaktim yok lavinya benim de yapmam gereken işlerim var.
Camerin bu dediklerine göz devirip.
Emin ol ben de çok meşgul bir insanım hemen hatta bu gece o kadar meşgul olacağım ki ıssız geceyi bir kurbanımın çığlıklarıyla dolduracağım.""Lavinya dediklerimde ciddiyim ağır Aaron gelene kadar asla başını belaya sokmuyorsun."
"Tabii tabii merak etme usluca yatağında oturup , Yeong'la gündem tartışmayı planlıyorum."
Camen bu dediklerime göz devirip ortalıktan kayboldu.
Nasıl olsa arkamdan çevirdiğiniz işleri birer birer ortaya çıkaracağım.
Ama şimdi Yıldız sarayı'na birbirine katalım değil mi.
Düğünleri ürpertecek şekilde, insanların en büyük korkularını sanki meydana çıkarmış gibi bir kahkaha patlattı.
Ahahahhhhh!Yeong dışarıdadaha fazla dayanamamış olacak ki birden dan diye önümde belirdi.
Yüzünü sanki hiç beğenmemiş gibi buruşturarak,
Lavinya sen bir daha bu şekilde gülme , kötü planlar yaparken bile daha çekici görünüyorsun öyle gülünce tam tersi cadıya dönmüşsün.😁
(Kendisi eğlence arıyor arkadaşlar ⚰️)"Beni o yaratıklarla kıyaslama bile Yeong.
Ayrıca bana böyle sözler söylemeni çok sıkılmana veriyorum. Ha öyle değilse senin için de bir yer ayarlarım hiç sorun değil! 💀"Yeong Lavinya'nın ters tarafına denk geldiği için biraz tırssa da cesaretini toplayıp merak ettiği soruyu sordu.
Ciddi bir yüz ifadesiyle,
Peki korse üyelerini öldürmeye devam edersen dikkat çekmeyecek misin?
Lavinya sanki sabırsız gibi yüzüne kurnaz bir ifade kondurarak,
"Ahh merak etme Yeong tam tersi onları birbirine düşürüp birbirlerini öldürmelerini sağlayacağım tabii sadece lafta onları gerçekten öldüren, ruhlarına acı çektiren sadece ben olucam. Ruhlarını edebi azapla ödüllendireceğim ya da cezalandıracağım mı demeliyim."Lavinya Yeong'a birkaç emir verdikten ve kurbanının yerini öğrenip , kurbanının odasına doğru yol aldı.
Bu seferki ölümde herkes çok şaşıracak aynı zamanda Yıldız sarayı'nda Kanlı Lotus'un intikamı başlayacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KANLI LOTUS
FantasyGüvendiğim arkadaşlarım tarafından ihanete uğradım ve beni acımasızca öldürdüler. Ruhumu son anda kurtarıp başka bir boyuta yeniden doğdum . Benimle yeni maceralara var mısın? Artık intikam vakti .