Anlatım bozukluğu ve yazım yanlışları çok var farkındayım ,kitap bitince düzenleyeceğim. Kitabı gerçekten beğendiyseniz, lütfen yıldıza basın ve kitap hakkında ne düşünüyorsunuz gerçekten merak ediyorum. ⭐Saygı çerçevesinde yorum yaparsınız çok sevinirim. İyi okumalar.
Birden etrafımda alevler ,siyah dumanlar yükselmeye başladı.
Peki ya karşımdaki kimdi?
Siyah dumanlar dağılınca karşımda küçük siyah bir ejderha gördüm. Simsiyah pulları, kırmızı gözleri ile beni sev der gibi bana bakıyordu. 🐉
Ejderhaya doğru yürüyüp bebek ejderhayı ellerimin arasına aldım.
Derinlerden gelen bir konuşma sesi.
Ben senin ruh hayvanının. Seni çok uzun zamandır bekledim. Ama az kaldı ka.......
Birden irkilme ile gözlerimi açtım. Etrafıma baktığımda bütün öğrenciler hatta hoca bile gözleri kapalı lotus pozisyonunda hala duruyorlardı. Peki ne irkilme neden olmuştu ,etrafıma baktığımda tahmin edin kimi gördüm.
Tabii ki de Camen. Tam Camen'e atılacaktım ki herkes birden gözlerini açtı.
Camen ise pis pis sırıtıyordu.😁
Öğrenciler gözlerini açar açmaz konuşmaya ve fısıldaşmaya başladılar.
Hoca ise," lütfen sessiz olun arkadaşlar,
aranızda öz benliği ile ya da ruh hayvanıyla bağlantı kurabilen var mı?"Ella ve birkaç öğrenci elini kaldırmıştı. Ben ise kendimi belli etmemek için elimi dahi kaldırmadım. Sonuç olarak başıma ne geleceğini bilmiyorum bilmeseler de olur.
Hoca ise hepsine teker teker söz vermişti.
Sarışın bir öğrenci söz alıp ruh hayvanını tanımlamaya başladı.
"Benim ruh hayvanım çıngıraklı yılandı. Normalde yılanlardan çok korkmama rağmen, onu ilk gördüğümde hiç korkmadım hatta içime bir şeylerin aktığını hissettim."
Bunun gibi birçok öğrenci ruh hayvanı tanıttıktan sonra sıra Ella 'ya gelmişti.
(Belki hatırlamayanlar olur Ella ve Samara öğrenci seçmelerinde tanıştılar bunlar bir gruptu ama velakin öbürleri yüksek sınıflara giderken Ella ve Samara alt sınıftalar.)
Ella yine heyecanlı ve coşkulu bir sesle,
"Hocam benim ruh hayvanım çok sevimli beyaz ve kırmızı gözleri olan bir tavşandı ben tavşanları çok severim."
Bir zamandan sonra Ella boş konuşmaya başladığında etraftaki öğrencilere izlerken gözüm Samara'ya takıldı.
Samara nedense etrafındaki herkese kötü bir enerji yayıyor gibi insanları çok fazla yanına yaklaştırmıyor, konuştuğu kişilerle yani bizle bile çok fazla konuşmuyordu. gerçekten ilginç bir kişilik.
Biraz daha etrafımı incelediğimde ise siyah saçlı , bana değişik duygular hissettiren çocuğa baktım. Peki şimdi neden hiçbir şey hissetmiyorum.
Bu işte bir gariplik var. Zihin yoluyla Yeong'la iletişime geçtim. "Yeong benim çaprazımda oturan siyah saçlı çocuğu araştır lütfen, o çocukta bir şey var."
Hocanın tekrar konuşmasıyla bütün odağımı hocaya yönlendirdim.
"Evet arkadaşlar öncelikle ruh hayvanıyla iletişime geçen öğrencileri tebrik ediyorum, geçemeyenleri ise hiç üzülmesin bu seanslarımız devam edecek ruh hayvanları ile iletişime geçenler ruh, hayvanlarını aramaya başlayabilir. Sürekli meditasyon yapıp ruh hayvanızla iletişime geçin o sizi bulacaktır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KANLI LOTUS
FantasyGüvendiğim arkadaşlarım tarafından ihanete uğradım ve beni acımasızca öldürdüler. Ruhumu son anda kurtarıp başka bir boyuta yeniden doğdum . Benimle yeni maceralara var mısın? Artık intikam vakti .