Hyunjin pov
Amint visszaértünk az étterembe, Felix a családja asztalához vezetett.
-Anya, apa. Ő itt a párom, Hwang Hyunjin.- Felix szülei egy kicsit sokkosan néztek.
-Örülök, hogy megismerhetem önöket, mrs. És mr. Lee.- Mondtam egy mosollyal és meghajoltam.
-Lixie.- Felix anyukája megtörte a csendet.
-MIÉRT NEM MONDTAD, HOGY ILYEN ARANYOS BARÁTOD VAN?-
Tört ki könnyek között Felix apukája, amit később a felesége is követett. Ezt egy nagy mosollyal díjazva leültem Felix mellé.Éreztem magamon egy tekintetet, ezért hátra fordultam. Ni-ki volt az és eltátogta, hogy " wc. Most."
-Elnézést, kimegyek a mosdóba.- Mondtam, és ahogy felálltam megsimogattam Felix aranyos kis arcát, amire olyan lett, mint egy eper. Olyan arany- Hyunjin! Bár attól még gondolhatom ezt. Ugye?
♡-------♡-------♡
Amint beértem a WCbe Ni-ki már ott állt.
-HYUNJIN!- kiáltotta, amikor észrevett. Lefog minket buktatni ez a gyerek.
-Figyu Riki.- Mondtam és felvettem a legkomolyabb arcomat, amire ő csak érdeklődve nézett rám.
-Ne mondd el senkinek! Felix és én csak megjátsszuk, mert hátha nem kell így Wonyoung-hoz mennem!- A mondta hallatára Riki szája vége legörbült.
-Awww! Kár hyung, pedig már azt hittem rád talált a szerelem! Vagy kitudja, lehet ebből még más fog kisülni!?- A mondata második felét nem igen hallottam, de elégge kuncogott. Lehet nem is akarom tudni...
-Na, de most vissza kell mennem.-
-Sok szerencsét!- Mondta majd kisétált a WCből. Én is kb. pár perc múlva ugyanazt tettem, nehogy gyanusak legyünk.
♡-------♡-------♡
Vissza is értem, de mielőtt bármit is csinálhattam volna, valaki visszahúzott az asztalhoz, direkt úgy, hogy Felix és szülei lássak. Persze! Ki más lenne ha nem, Jang Wonyoung! Tch...
-Mi a fasz Wonyoung?- Kérdeztem. Próbálom visszafogni magam, de legszívesebben felpofoznám.
-Nem.- csak ennyitt mondott és elnézett egy pillanatra, de én megragadva a lehetőséget visszaszaladtam Felix-ékhez.
-Sajnálom, hogy megváradtam önöket!- Mondtam és leültem, miközben végig simítottam "párom" karján, amire ő megint elpirult. Akaratomon kívűl is elmosolyodtam, amit észre is vett és a vörös még sötétebb egyik árnyalatát vette fel. Aranyos. Nagyon, nagyon aranyos... Túlságosan is...
-A lényeg, hogy már visszajöttél!- Törte meg ezt a meghitt pillanatot Felix apja. Erre csak mosolyogtam egyet, és ekkor jött is a pincér.
♡-------♡-------♡
Felix pov
-Jónapot! Miben segíthetek?- Kérdezte a hölgy egy óriási vigyorral az arcán, amikor meglátta Hyunjin-t. Back off gurl. Bár mondjuk nem vagyunk együtt... Ouch, azért fáj rágondolni...
-Én egy Medium-cooked steake-t kérnék, vörös borral.- Hyunjin kérte, és amikor a pincér csajszi húzta ki a tollát, mit csinált?! Leejtette a tollát. INKÁBB LEDOBTA! Khm. Olyan átlátszó. Direkt Hyunjin lábához dobta, de hát upsieee! Jaj, hát az én lábámnál kötött ki! Hehe. Hyunjin meglátta ahogy death-stare-eltem a lányt, észbe is kapott. Felvette a tollat a lábamtól íly szavak kiséretében.
-Majd én felveszem drágám.- Mosolygott rám egyet és a tollat a lánynak nyújtotta. BAHAHHA, hogy legörbült a vigyora. Hyunjin ezután visszanézett rám és ahogy észre vette az önelégült fejemet, rátört a nevetés. Kis idő után megemberelte magát. Utána mindenki kikérte az ételt, italt, amik szinte rögtön meg is jöttek.
Vacsora után Hyunjin felajánlotta, hogy haza visz. Így is lett, de amiért konkrét az étterem mellett lakok, inkább csak felkisért.
-Úrsiten! Várj!- Szóltam vissza amikor már indult volna haza, kérdően rám nézett.
-Alkoholt ittál...- Erre a szavakra ő is észhez tért
(Író: kicsit rövid lett bocsi!)
YOU ARE READING
Érdekből-Valódi ~HyunLix~
RomanceHyunjin-t szülei hozzá akarják adni Korea egyik legsikeresebb cége lányához, Wonyoung-hoz. A lány örül, de Hyunjin egyáltalán nem. Egyik nap bemegy egy kávézóba, de azt nem tudta, hogy élete egy óriási fordultot fog venni.