Felix pov
-Nem
-Oké
Hyunjin és én teljesen egyszerre mondtuk! Aaah! Ez olyan ciki. Szerintem elpirultam...
Megfogtam az arcom, és megállapítottam. Elpirultam. Biztos csak amiért kényelmetlen volt!
-Na, Lixie! Gyere te is, ha már... Hyunjin is jön.
-Jólvan, elmegyek- sóhajtottam, mivel Soobin ellen mindig vesztek.
-Akkor induljunk!- tapsolt Hanni.
Ring ring
-Várjatok! Ezt felkell vennem!- vette fel Hyunjin a telefonját... Vajon ki hívta? Biztos Won--
-Minji?- Minji? Ki az a Minji? Lehet Wonyoungot ott hagyta érte? Mi van, ha szerelme? Ki azzzz?!?!?
-Oh, oké! Várj!- azzal felénk fordult, felvette velem a szemkontaktust, de rögtöm elnéztem. (I'm super shy, super shy~)
-Minjivel találkozóm lenne, de mivel veletek is van, eltudna jönni?- szemetforgattam. Pfft! Randijuk lenne!
-Ki az a Minji?- kérdezte Hanni.
-Egy újonc a cégnél. Mivel modell, nekem kell betanítanom- kiengedtem egy megnyugodott sóhajt, szerencsére nem látták. Megkönnyebűlés! De hazudhat..?
-Oké, persze!- mosolygott Soobin.
-Akkor megírom neki a címet!- vette kezébe Hanni a telefonját.
♡-------♡-------♡
Külső szemszög
A bigrád belépett a kávézóba, ami a tengerparton volt.
Le is ültek egy asztalnál.
-Itt vagyok!- ment oda hozzájuk egy lány.
-Szia Minji!- ölelte meg Hyunjin. Náluk ez megszokás volt.
Felix arcáról egy dolgot lehetett leolvasni: féltékenység.
Ezt egyedül Soobin vette észre, amiért ő is egy ugyan olyan arckifejezést vett fel.Soobin a kezét, Lixie combjára vezette. Felixet nem nagyon érdekelte, mivel ő megszokta az ilyen érintéseket a barátjaitól.
De viszont Hyunjin. Őt felette a düh és a méreg.
Mit fogtossa a Lixiemet?! Gondolta.
Minji leült Hyunjin mellé, és vállára hajtotta a fejét.
Mit hajolgatja a fejét a Jinniem vállára?! Háborodott fel magában Felix is.
MINJI-HYUNJIN -így ültek
SOOBIN-FELIX-HANNI-Az italjaik- hozta ki egy pincérnő.
-Köszönjük!- köszönték meg egyszerre.
-Hyunjin, ide tudnád adni a szívószálat?- kérdezte Soobin.
-Majd a te Lixied oda adja!- forgatott szemet.
-Most mi bajod van?!- emelte fel a hangját Felix.
-MoSt Mi BAjOd vAN?!- utánozta Felix.
-TE FA-- szeremcsére Hanni megálította őket.
-Itt van- nyújtotta oda Soobinnak a szívószálat, aki magában vigyorgott.
Csak így tovább... gondolta.
Minden csendben ment, amíg...
-Kimegyek a mosdóba!- állt fel Felix.
Amikor elindult véletlen megbotlott Hyunjin lábában.
-Mi a bajod?!- állt fel.
-Véletlen volt!- förmedt rá Hyunjin.
-Hogy lehetett ott véletlen?!- vitatkozott.
-Nem is az én hibám!- ez így ment, amíg egy pincér meg nem kérte, hogy csendesedjenek el.
Felix visszaült a helyére, teljesen elfeledkezve a mosdóról.
-A te hibád- sziszegték egyszerre.
Most miért vagyunk így? Miért kell vele lenned. Én meg miért nem tudok örülni neked? Kérdezték maguktól.
(KI VÁRJA SKZ ÉS ENHA COMEBACK-JÉT?! Btw meg vettem a dark blood-ot slay, sunghoont és heeseungot húztam, akinek utólag is happy bdayyy!!!)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Érdekből-Valódi ~HyunLix~
RomantizmHyunjin-t szülei hozzá akarják adni Korea egyik legsikeresebb cége lányához, Wonyoung-hoz. A lány örül, de Hyunjin egyáltalán nem. Egyik nap bemegy egy kávézóba, de azt nem tudta, hogy élete egy óriási fordultot fog venni.