1 héttel később
Deji pov-SZIA!- integettem a kedvenc emberemnek az óvodában, Felix.
-Szia Deji!- mosolygott rám.
-Szólj anyukádnak, hogy ma délután fogadóóra.
-Csak apukám van itt!
-Akkor neki szólj, oké?- kérdezte Felix.
-Oké. Te fogsz tőle kérdezni?- néztem rá.
-Nem, mivel én csak segítő vagyok, de egyszer nyugodtan bejöhet!- mosolygott rám.
-Felix, leszel a 2. apukám?
♡-------♡-------♡
Felix pov
-M-mi?- Deji kérdése nagyon meglepett.
-Ahogy mondtam. 2. apuka!- mosolygott rám.
-Nem hiszem, hogy ezt tehetem- gyengéden megmagyaráztam.
-Kár!
♡-------♡-------♡
Amikor délután 3 lehetett, bementem a cégemhez.
-Üdvözlöm!- hajoltam meg az asszisztensemnek.
-Hello Mr. Lee!- hajolt meg ő is, névszerint Giselle.
-Minden el van intézve az új üzletnyitásával kapcsolatban?- kérdeztem tőle.
-Igen, minden el van- mosolygott.
-Köszönöm- viszonyoztam.
♡-------♡-------♡
-AHH!- sikítottam amikor hallottam az ébrezdőm hangját. Másnap van, ami azt jelenti, hogy ma nincsen munkám! Szabad napom van.
Elkészülőttem, és gondoltam sétálok egyet mivel még nagyon korán van.
Ahogy kiléptem megcsapott az ősz csípős hidg szele.
Sétáltam, a park narancs és barna színekben pompázott. Az avar recsegett minden léptemnél.
Ring ring
Hallottam ahogy szól a telefonom.
-Sunoom?- vettem fel.
-MOST AZONNAL MENJ AZ OVIHOZ!
-Miért? Valami baj történt?!- pattantam fel a padból, ahova idő közben leültem.
-NEM, CSAK SIESS!- azzal ki is nyomott.
Visszasétáltam a házamhoz, majd kocsiba pattantam és elvezedtem az óvodához.
♡-------♡-------♡
-Mi az?- mentem oda Sunoohoz, aki a kapu előtt állt.
Sunoo is szokott szabad idejében ide jönni, soksuor együtt jövünk.
-Lixiem, hozd be a szülőd nap van! Tele van az óvoda és a szorongásom nem a legjobb ilyenkor!- rágta a körmeit.
-Elősször is. Mély levegő be, ki!- úgy is tett ahogy mondtam. -Jobban vagy?- csak bólogatott.
-Akkor most bemegyünk, és minden jó lesz. Oké?- fogtam meg a kezét.
-Mit is tennék nélküled Lixiem!- ölelt meg, amit természetesen röktön viszonoztam, de kicsit szorosabban, mint ő.
-Én se lennék itt nélküled Sunoom!- mosolyogtam rá a legjobb batátomra.
Bementünk az óvoda kapuin, de nagyon meglepődtem, amikoe oda jött hozzám Iseul, egy óvonő.
-Felix, neked kell beszélni a szülőkkel. A 127es (neo got my back) terembe menj! A lányom beteg lett és fel kell vennem a suliból, a többi óvonő meg a gyerekekre figyel. Ezer hála!- mielőtt bármit mondhattam volna is Iseul kirohant az ajtón.
-Menyjek veled?- hallottam Sunoot.
-Nem kell, megoldom!- integettem neki amikor bementem a terembe várva a szülőket.
YOU ARE READING
Érdekből-Valódi ~HyunLix~
RomanceHyunjin-t szülei hozzá akarják adni Korea egyik legsikeresebb cége lányához, Wonyoung-hoz. A lány örül, de Hyunjin egyáltalán nem. Egyik nap bemegy egy kávézóba, de azt nem tudta, hogy élete egy óriási fordultot fog venni.