Külső szemszög
-Mit akarsz csinálni?- fordult meg Hyunjin, hogy Felixre tudjon nézni, aki az ujjaival játszadozott idegessége miatt.
-Nem is tudom- húzta ki magát Lixie.
-Esetleg, mennyünk el megnézni a kísértetházat?- ajánlotta fel Hyun.
-Oké- motyogta Felix, mivel be nem vallaná, de retteg.
♡-------♡-------♡
Amikr oda értek Felix első szavai ezek voltak 'Te mész előre!' Hyunjin előre is ment.
-Yah!- kiáltott egy aprót Hyun, amikor kiugrott egy... valami..? a szekrény mögül.
-AHHHHHHHH!- sikított torka szakadtából viszont, Felix és hátulról, olyan szorosan átölelte Hyunjint, mintha az életén múlna. Hyunjin ezen aprót kuncogott.
-Shhh- ölelte meg inkább ő hátulról Felixet, hogy a karjai köze zárhassa.
♡-------♡-------♡
Nagy nehezen, de kijutottak a kísértetházból egy kb, olyan 1 óra után.
RING RING
-Soobin az, egy perc- lépett oldalra Felix.
Persze! Amikor már elhittem, hogy minden rendben van! Gondolta Hyunjin.
-Itt vagyok!- lépett mellé egy boldog Felix, amin Hyunjin szemet forgatott.
-Ok- azzal el is indult hátra hagyva, egy mit sem tudó Felixet.
-Yah, várj meg!- szaladt utána.
♡-------♡-------♡
-Éhes vagy?- kérdezte Hyunjin hidegen, de azért törődött a fiatalabb iránt.
-Ühüm- bólogatott Felix.
-Mit együnk?- kérdezte Hyunjin.
-Haragszol?- kérdezte a semmiből Felix.
-Mit együnk?- terelte a témát Hyunjin.
-Oh...Kimchi?- kérdezte szomorúan Felix, mivel ez neki egy választ jelentett, de Hyun máshogy gondolkozott.
Hogy mondjam el? Hogy? Hogy nem rád vagyok, de nem tudom... látni, ahogy mást szeretetsz, de szívem feléd húz. Félek, hogy még ENNÉL IS jobban beléd szeretnék. De tudod mit? Szarom le! Ha nem bírod megkapni, szerezd meg! Így gondolta.
-Tch!- forgatott szemet játékosan, majd kinyújtotta a kezét Felix elé. -Indukunk?- kérdezte unottan.
-Tényleg?! Oké!- Felix egy óriási mosollyal elfogadta a kezét, amiatt egy halvány mosoly Hyunjin szájára is kiült.
♡-------♡-------♡
Hyunjin pov
Amikor oda értünk leültünk egy asztalhoz.
-Majd én kikérem a kaját!- állt fel Felix, mielőtt bármit is mondhattam volna.
Amikor kicsit több idő eltelt a kelleténél aggódni kezdtem, ezért oldalra néztem! HÁT MÉG JÓ, HOGY ÍGY TETTEM! (His alpha)
Gyorsan oda is sétáltam, mivel Felixxel, valami random csajszi flörtölget. AKI VAGY 35 ÉVES SKWJKAJSKS
-Mit csinálsz ilyen sokáig, idés?- öleltem át hátulról, hehe már megint elpirult. De biztos csak, mert meleg... KHM! Az idő!!!!!!!!! (IM SRY)
-J-ja? S-semmi!- miért dadog?
-Hát... ez ki?- miért méreget így a csaj...? Eww!
-Öhm... a párja, vagyok- fogtam meg Felix kezét.
-Oh~ Tényleg! De kár!- eww, eww, eww! Miért kell úgy beszélni, mint valami olcsó kur--
-Max neked kár!- vont vállat Felix. Nagy nehezen, de sikerült nem kinevetnem a csajt.
-Inkább együnk bibimbapot!- ajánlottam fel, amit Felix el is fogadott.
Amikor már sétáltunka karnivál (DAZE DAZE DAZE) standjai, ételkocsijai között egy aprót kuncogtam, nem maradt észrevétlen Felix által.
-Mi az?- kérdezte még mindig mosolyogva.
-Mindig ez van! De mi mindig megvédjük egymást- már megint... elpirult. Lehet, hogy- Áh! Biztos nem!
♡-------♡-------♡
-Ez finom volt!- simogatta meg a hasát Felix, amikor kiértünk.
RING RING
Ha megint Soobin az, én esküsz--
-Rosè!- akkor semmi, hehe...
-Oké! Sziaaa!- letette Felix és felém fordult.
-Mennünk kell!- azzal kézen ragadott is indultunk is.
YOU ARE READING
Érdekből-Valódi ~HyunLix~
RomanceHyunjin-t szülei hozzá akarják adni Korea egyik legsikeresebb cége lányához, Wonyoung-hoz. A lány örül, de Hyunjin egyáltalán nem. Egyik nap bemegy egy kávézóba, de azt nem tudta, hogy élete egy óriási fordultot fog venni.