Az a három szó

213 12 26
                                    

Külső szemszög

A 4 fiatal el is indult a Hwang család privált tánctermébe.

De abból 2 nem tudta, hogy még valaki csatlakozni fog.

-Rik-- Hyunjin?- lépett be Sunoo és Felix.

-Heh, gondoltam csatlakozok, ha nem baj!- vakarta meg a tarkoját a kicsit aggódó Hyunjin.

-Nem baj- mutatott egy mindent tudó vigyort Sunoo.

-Még mindenek előtt, melegítsünk be!- nem mintha már nem lennénk eléggé azok nevetett a gondolatán Hyunjin. ( OMG IM SO SORRY THIS WAS SO BAD- )

Mindenki nyújtott, ami Sunoonak spárga volt, míg mindeki másnak fejkörzések és terpeszek.

-Néha elfelejtem, hogy Sunoo milyen hajlékony!- nevetett a legfiatalabb a barátitársasák között, Riki.

-Szerintem mindenki!- csatlakozott a kacagáshoz Felix is.

-Mit fogunk megtanulni táncmesterek!- viccelődött Sunoo.

-Riki, te mit terveztél?- kérdezte Felix.

-Ismeritek azt, hogy Troublemaker?- vigyorgott Riki, amikor meglátta a Hyunlix páros reakcióját.

-Én igen, Lixiem is!- tapsolt Sunoo.

-M-mi? N-nem~ nem ismerem, t-táncoljunk olyan amit i-ismerünk!- mentegetőzött egy már izzadó Felix.

-P-pontosan! F-felixnek i-igaza va-van!- pirult el Hyun is.

-Ne mekegjetek, mint valami kecske! Inkább álljatok föl!- szólt Riki, aki már felállt, készen léve a táncoláshoz.

Ne kérdezzétek miért, és mikor, de pont az történt, hogy a kettő testvér a fölül, a kettő barát meg az alúl lévő ember részét tudta.

-K-ki, k-kivel fog táncolni?- kérdezte Felix, de még ő is tudta, hogy egyértelmű. De! A remény hal meg utoljára, vagy mi.

-Akkor most próbáljuk meg egyszerre!- mondta Sunoo, teljesen ignorálva az előtte elhangzott kérdést, majd Rikihez ment, ezzel Felix gondolatát is alátámasztva.

-A-akkor- állt Hyunjin elé Felix, aki arcán a vörös árnyalatai pompáztak.

-Ak-akkor- isméltete meg Hyunjin, akinek két orcáján is pír táncolt.

-Kezdjünk neki!- zavarta meg őket Ni-ki.

♡-------♡-------♡

-Nem, nem, nem!- állította le Riki a zenét, már ő maga sem tudja hányadjára.

-Hyunjin, itt ne félj Felixhez... nyúlni?- mondta Riki, arra gondolva, hogy mennyire félreérthetően hangozhat, amit a még vörösebb piros is tükrözőtt a kettő szólított arcán.

-O-oké, h-ha neked n-nem baj Lixi- F-felix!- mekegett, ahogy Riki mondaná.

-N-nem!- válaszolt Felix, Hyunjin kérdésre.

-Akkor, mehetünk az elejétől?- kérdezte Sunoo, aki készen állt elindítani a zenét.

-Nem tudom. Mehetünk?- nézett rá Riki a kettő idősebbre, akik bólogattak.

♡-------♡-------♡

-Ez nagyon jó volt!- ugrált Riki, amikor végre. Végre! Eltáncolták, azt is merem mondani, hogy tökéletesen.

Érdekből-Valódi ~HyunLix~Where stories live. Discover now