1 évvel később
Felix pov
-Felix, nyugi!
-SUNOOM NE MONDD, HOGY NYUGI! MOST MEGYEK HOZZÁ ÉLETEM SZERELMÉHEZ NEM AKAROM LEÉGETNI SE ŐT SE MAGAM. MIVAN HA ELRONTOM A BESZÉDEM?- nagyon izgulok!
Ma házasodok Hyunjinnal, és persze, hogy Sunoo a tanúm.
-Felix, Lixiem! Figyelj ide. Ha így izgulsz akkor még szép, hogy elrontod! Én és Riki is végül újra összejöttünk a sok utálat ellenére, mert több aki szeret minket! Ha felmész az oltálra csak Hyunjint nézd. Rákoncentrálj, és minden bajot elszáll majd. Oké?
-Oké!
-Na, most hagyj fejezzem be a sminked!- ültetett le.
♡-------♡-------♡
Hyunjin pov
-RIKI MI LESZ HA MINDENT ELRONTOK ÉS MEGÖLÖM VÉLETLEN A PAPOT?!
-Hogy ölnéd meg?- nevetett az öcsém.
-NEM TUDOM, VÉLETLEN LEVEREK EGY GYERTYÁT ÉS FELGYÚJTOM!- nagyon izgulok most éppen.
2 napja nem láttam az én Lixiemet és nagyon hiányzik!
-Hyung, minden rendben lesz. Oké?
-Oké, ha te mondod. Biztos. Mert ugye jó lesz, ugye? Igem per--
-Hyunjin! Nyugodj le. Felixért!- mutatta az öklet Riki égy biztató mosollyal.
-Lixiért!- mosolyogtam rá.
♡-------♡-------♡
Itt állok Felixre várva.
Rosè, Danielle, Hanni, Deji és Yeji már bejöttek, mivel ők a koszorúslányok.
Hirtelen megláttam, ahogy egy angyal besétál.
Minden aggodalmam elillant, mintha nem is lett volna. Csak is Felixet láttam.
Ahogy felém sétál azzal a gyönyörű aurájával! Minden nap újra és újra belészeretek.
♡-------♡-------♡
Külső szemszög
Felix is ugyan úgy érzett, mint Hyunjin.
Amikor a szerelmesek egymás elé álltak csak arra vártak, hogy végre egy csókkal megpecsételhessék a házasságok.
Hyunjin még Ausztrál állampolgálrá tette magát, hogy összeházasodjanak, mivel sajnos Koreába tiltják a meleg házasságot. Ezért vannak Ausztráliában éppen amúgy is.
Most a beszédek jöttek és Hyunjin és Felix már egyáltalán nem féltek, mivel csak egymásra koncentráltak.
Felix kezdte a beszédével.
-Amikor elősször találkoztunk a kávézóba, még 8 éve! Már akkoe hihetetlennek tartottalak. Valahogy mindig egymásba botlottunk, gondolom már akkor is a sors keze volt benne! Amikor meghallottam, hogy valaki a nevemet mondja, majd kirángat az étteremből akkor rájöttem, hogy egy hosszú út vár ránk amíg idájig eljutunk. Nagyon sok mindent megéltünk. Amikor azt mondtad, hogy vége valami összetört bennem, és ide költöztem, Ausztráliába, ahol nagyon sok csodás embert megismertem. Ahogy később azt is megtudtuk a keringőnk is azon az estén is csodás volt. Volt egy időszak amikor nem volt a legfényesebb a kapcsolatunk, de visszjöttem és boldogok voltunk. Lehet, hogy sok idejig elvoltunk választva, de az érzéseim addig is csak nőttek feléd, és most, hogy itt vagy mindig azt hiszem nem lehet több, de mégis minden nap arra kelek, hogy még jobban szeretlek!- fejezte be könnyes szemekkel Felix.
Hyunjin letörölte a könnyeit, majd ő is elmondta a mondandóját.
-Ha régen valaki az mondta volna, hogy megkell házasodnom nem hittem volna el, vagyis hát ez megtörtént és nem hittem el! Biztos azt hittem volna, hogy csak érdek házzaságom lesz. De bebizonyítottad, hogy nem! Ahogy egyszer mondtam is, az igaz mosolyod, ami csak néhány embernek van és én szerencsés voltam, hogy láthattam egyet, a tiédet. Lixie, imádok benned mindent, hogy megmutattad, hogy egy reménytelen helyzetben is van remény, csak megkell találni, és tevoltál a fény ami megmutatta a megoldást a helyzetemre. A szerelmet. Mert te megmutattad, hogy én nekem is lehet egy valódi szerelmem, aki te vagy. Mert az idő nem tud egyedül cselekedni, ahhoz nekünk is kell. Amit meg is tettünk, ezért örökre együtt leszünk!- mosolygott Hyunjin.
-Kérem imételjétek utánam!- szólt a pap.
-Én Lee Felix.
-Én Lee Felix.
-Ígérem, hogy mindig is Hwang Hyunjin mellett leszek.
-Ígérem, hogy mindig is Hwang Hyunjin mellett leszek.
-Egészségben, betegségben, szegénységben, gazdasgában, amíg a halál nem választ, és tovább.
-Egészségben, betegségben, szegénységben, gazdagságban, amíg a halál el nem választ, és tovább- mosolygott Felix a mindjart férjére.
-Én Hwang Hyunjin.
-Én Hwang Hyunjin.
-Ígérem, hogy mindis is Lee Felix mellett leszek.
-Ígérem, hogy mindig is Lee Felix mellett leszek.
-Egészségben, betegségben, szegénységben, gazdagságban, amíg a halál el nem választ, és tovább.
-Egészségben, betegségben, szegénységben, gazdagságban, amíg a halál el nem választ, és tovább.
-Lee Felix, férjedül fogadod Hwang Hyunjint?
-Igen- mosolygott Felix.
-Hwang Hyunjin, férjedül fogadod Lee Felixet?
-Igen!
-Csókoljátok meg egymást, házastársaknak vagytok nyílvánítva!- nem kell többször mondani, egy visszafogott csókban részesítették egymást amiután a gyűrűk is felkerültek.
-Szeretlek Hyunjin- súgta Felix.
-Én is szeretlek, mindennél jobban!
Vége
(Ez volt az utolsó rész! Szerintem utolsó. Valszeg az utolsó! Swe hee heet ve no no noom)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Érdekből-Valódi ~HyunLix~
RomantizmHyunjin-t szülei hozzá akarják adni Korea egyik legsikeresebb cége lányához, Wonyoung-hoz. A lány örül, de Hyunjin egyáltalán nem. Egyik nap bemegy egy kávézóba, de azt nem tudta, hogy élete egy óriási fordultot fog venni.