beleszerettem

251 14 1
                                    

Hyunjin pov

Semmit se aludtam egész este, egészen reggelig Felix képeit néztem, totál beleszerettem az aranyos kis pofijaiba! Heheheheh. Elkéne mondanom valakinek.

♡-------♡-------♡

-NI-KIIII!- Rontottam be kisöcsém szobájába.

Riki egyből felugrott az ágyából.

-MIAFASZ REGGEL 4 VAN!- Ezt ignorálva beugrottam az ágyába és szorosan megöleltem. Tudja, hogy ezt csak akkor csinálom amikor baj van, szóval visszaölelt.

-Mi a baj?- kérdeze tőlem.

-Ni-ki. Én sz-szerintem beleszeret-- nem tudtam befejezni,

-Beleszerttél Felix-be?- nézett rám Riki, amire a szemeim kitágultak.

-HONNAN?- Elkezdett nevetni,

-egyértelmű! Csodálom, hogy Felix nem tudja hihihi-

♡-17³⁰-♡

RING!

Csengő...

Mivel pont a bejártnál közelébe voltam kinyitottam az ajtót. Egy ismeretlen alacsony fiú állt előttem.

-Jang Wonyoung?- kérdezte halkan.

-Ki vagy?- kérdeztem fáradtan, ismerős gyerek de túl korán van.

-Yang Jungwon, Wonyoung féltestvére!- mostmár emlékszem.

-Hwang Hyunjin?- kérdésére csak bólogattam.

-Sajnálom, hogy ezen kell túl esned! Hidd el ha tehetném én is azt mondanám, hogy semmi se köt hozzá! Miatta a szerelmem vissza lett küldve amerikába. Nagyon hiányzik!- Azta! Azt hittem mindeki szemét a családból. Úgy tűnik tévedtem.

-Sajnálom, sajnos itt van!- dörmögtem, amin egy jót nevetett.

Be is engedtem elkisértem Wonyoung szobájába, de ami ott történt...

♡-------♡-------♡

-WONYOUNG!- kiáltotta ami közben oda ment, Wonyoung felé fordította a fejét. És BUMMM egy nagy pofon.

-Aaaah!- sikított Wonyoung.

Időköben Ni-ki is oda jött.

-BAHHAHAHAH!- Ni-ki csak röhögött én meg óriásra nyitott szemekkel csodáltam Jungwont.

-Hyunjinnie~ segíts!- Mondta egy vékony hangon, amin már én se bírtam tovább, elnevettem magam.

Ez után én, Ni-ki és Jungwon kimentünk a közeli parkba sétálni.

-Nekem mennem kell!- köszöntünk el Jungwontól.

Én és Ni-ki visszasétáltunk a házunkhoz. Amint haza értem, átöltöztem és bementem a kávézóba, hogy megnézhessem az én kis liximet HEHEHEHEHHEHEHEHEHEHEH.

♡-------♡-------♡

Külső szemszög

Ring

A csengő jelzett, hogy egy vendék bejött. Felix nem volt ott >-<.

Hyunjin szomorú lett, de ha már itt van csak megiszik egy kávét.

-Jónapot!- köszönt illedelmesen az alkamzotnak akinek a kötényén az állt, hogy Jungkook.

-Miben segíthetek?- kérdezte illedelmesen az ott dolgozó.

-Egy americanót!- mondta Hyunjin és leült egy asztalhoz.

Sokan voltak a helyen.

Megszólalt a csengő.

Ring

Mindenki felkapta a fejét. Hyunjin szélesen mosolygott, mind addig amíg meg nem látta, hogy mennyi ember nézi az ő kiscsibéjét!

-Elnézést a késérsét!- szaladt be a pult mögé Felix.

-Vidd ki ezt a rendelést- nyomott a kezébe egy tálcát Jungkook.

Felix elindult Hyunjin mellett lévő asztalhoz, nem látta Hyunjint mivel pont úgy jött ki.

-A kávéjuk! Még valami mást?- kérdezte Felix illedelmesen.

-Igen, téged!- kacsintott az ember.

Felix kínosan nevetett.

-Sajnálom, de már van valakim- Hyunjin érezte ahogy a szíve verése felgyorsul, pillangók a hasában, tudta. Tudta, hogy Felix róla beszél, mivel megmutatta a kezén azt a párgyűrűt amit egyszer vettek, hogy megtudják mutatni.

-Nem baj!- az ember megragadta Felix derekát, Felix gyorsan elhúzodott.

-Úgy sincs itt!- az ember kezdte volna megint megfogni a derekát, ha egy kéz nem húzta volna el Felixet.

-Mi a fasz?- zsörtölődött az ember.

-Hyunjin!- Felix átölelte és súgott egy 'köszönöm'-öt a mellkasába.

Mindenki szemet forgatott a kávézóba, mivel a kettő legjobb ember egymásé (lmao).

A nap végén Hyunjin átment Felixhez és elmondott mindent, persze azt nem, hogy szerelmes belé.

Hyunjin végül ott aludt a kanapén. Remélte, hogy megint lesz egy vihar... nem volt.

Reggel Hyunjin visszament a házába, ahol állt  a bál...

(SORRY, HOGY NM UPDATELEK ANNYIT, DE ISKOLA MEG MINDEN SZAR VAN.)

Érdekből-Valódi ~HyunLix~Where stories live. Discover now