Mindenki boldog, mindenki?

146 12 11
                                    

7 évvel később
Külső szemszög

-És így végződött a történet!-  fejezte be Riki.

Riki egy híres idol lett, ahogy álmodta. Éppen egy interjún van és az volt a feladata, hogy meséljen el egy szerelmi drámát.

-Azta Ni-ki! Olyan mintha tényleg megélted volna, úgy montad!- dicsérte az interjúztató, nem tudva, hogy tényleg megélte.

Riki mindig is ott volt és mindenki megbízott benne, ezért tudta a történeteket, mivel Hyunjin hozzá fordúlt. Felix részét Sunootól. Meglepően, de Wonyoung részét Yujintól, amiért egyezer a cégnél találkoztak és jóba lettek. Changbin részét meg Seungmintól, aki Jeongintól. Bonyolult, de remélem értitek!

-És mi lesz a két főhőssel?- kérdezte izgatottan a lány, aki amúgy a Yuna névre hallgat.

-Mondjuk úgy, hogy még a sors vörös fonala nem fonta össze az útjaikat- mosolygott Ni-ki.

Azt soha sem mondtam, hogy elmondta amúgy, hogy a történet kikről szól, de én kiegészítettem nektek!

-Akkor mára ennyi!- integetett a kamera felé Yuna.

-Sziasztok!- hajolt meg Riki.

Sunoo és Riki kapcsolata, mint párok szüneteltetik, de mindannyian tudjuk, hogy szererik egymást, csak félnek, hogy  Riki rajongóji mit gondolnának, mivel már nem olyan elfogadó mindenki, mint 7 éve. Ha megkérdeznének, azt mondanám barátok extrákkal, mivel, mint mondtam, oda meg vissza vannak egymásért. Kizárt, hogy ne lennének együtt, mégha hivatalosan is!

Seungmin és Bang Chan még mindig egészséges kapcsolatban élnek, meg is házasodtak és adoptáltak egy kislányt akit úgy hívnak, hogy Bella.

Ryujin és Yeji elköltöztek Ausztráliába és nem beszélnek Mr. és Mrs. Hwanggal.

Soobin és Yeonjun is együtt vannak és van egy sündisznójuk, gyereket még nem mernek vállani, a sünit is elfelejtették egyszer 2 napig etetni!

Soojin és Shuhua Tajvanban élnek boldogan.

Yuqi és Soyeon összejöttek és egy nagyon aranyos párkapcsolatban élnek.

Yunjin és Chaewon még mindig együtt.

A Huening testvérek is jól megvannak a saját párjukkal.

Hanni és Minji mindent kibeszéltek és végül ők is szerelemre találtak egymásban.

Jake és Sunghoon, úgy ahogy voltak. Elválaszthatatlan pár.

Danielle Koreába költözött, ahol megismerte Haerint.

Rosè és Lisa is összejöttek, de már nincsenek együtt, mivel nem nagyon működött.

Jay és Jungwon azóta sem látták egymást, de várják, hogy az idő segítsen nekik.

Changbin talált magának egy lányt. De megcsalta Jeonginnal. Most együtt vannak! A lányról kiderült, hogy a lányokat szereti szóval... (im sry)

Yujin és Wonyoung még mindig legjobb barátok, mivel Wonyoungot még mindig elvakítja Hyunjin felé érzett megszállottsága.

Hyunjin és Felix...

Felix felépítette a saját üzletláncát, de a gyerekek felé érzett imádata miatt egy óvodában önkénteskedik amikor csak tud.
Közben bele törődött, hogy lehet nem kéne várnia és másik Holdat találnia, persze pár randin volt, de semmi komoly sem volt soha.

Hyunjin az idő alatt elvesztette a reményt, hogy a Napjához visszatér, azzal a kedvét is, lassan csak a munkára koncentrált.

Hyunjin és Wonyoungnak született egy gyermekük, Deji. Mielőtt bárki megijedne, adoptált, mivel Hyunjin és Wonyoung azóta sem házasodtak meg nem is élnek együtt, csak törvényileg Deji köti össze őket.

Helyesbítek, kötötte! Hyunjin apja (szerencsére) eltávozott az élők soraiból, azon nyomban Hyunjin visszatért Koreába Dejivel.

Wonyoung VÉGRE elfogadta a Yujin iránt lévő érzéseit és Amerikában maradtak.

Vajon most, hogy Hyun visszatért, a Hold és a Nap újra találkozik?

(Mindjárt véget ér!)

Érdekből-Valódi ~HyunLix~Où les histoires vivent. Découvrez maintenant