Changbin pov
Felix, hogy választhatta őt helyettem?! Én sokkal jobb vagyok! Biztos vagyok benne! Felix az enyém! Az enyém! ENYÉM, ENYÉM, ENYÉM! SENKI MÁSÉ CSAK. IS. AZ. ENYÉM!!!!!
Hogy, hogy is szerettem bele Lixibe? Aaah! Az egy hosszú történet!
♡-------♡-------♡
FLASHBACK
3 ÉVVEL EZ ELŐTT
-Nyugi Binnie, biztos lesz aki szeret majd téged!- vigasztald Jeongin.
Éppen ma utasított vissza Seungmin, mivel valami Beng? Pong? Bang! Bang Chan-t szeret...Itt sírok a legjobb barátomnak már napok óta. Úgy döntöttünk, hogy megiszunk egy kávét, de egyszer csak a csengő megszólal
RING RING RING
KAKSKAOSEZ MOST KOMOLY? SEUNGMIM ÉS BANG CHAN?
Együtt beszélgetnek, de valaki más is ott van velük, beállt a pult mögé. Amikor már mennénk ki meghallok egy gyönyörű mély hangot.
-Channie, te és Seungmin? Mi van köztetek?- ekkor hátra nézek és egy gyönyörű angyalt látok.
-Csak barátok vagyunk!- Pfft! Még, hogy csak barátok.
Mivel többet akartam látni a fiúból beálltam a sorba.
-Te meg mit csinálsz?- kérdezte Jeongin.
-Semmit, most elköszönök. Szia!- azzal kilöktem a kávézóból és beálltam a sorba.
-Jónapot, miben segíthetek?- szólalt meg a kis angyal.
-Úrsiten, jól vagy?- kérdezte aggódóan.
-Miért ne lennék?- mosolyogtam rá.
-Olyanok a szemeid mintha sokat sírtál volna, alszol te egyáltalán?- Jaj, de kis törődö HIHIHIHI.
-Manapság nagyon nehéz tudod!- néztem le.
-Meghívlak én, gyere üljünk le pár percre meséld el nyugodtan!- ültetett le.
-Volt egy fiú, azt hittem minden simán megy, de valaki mást szeret- sóhajtottam.
-Szerintem, ne élj a múltban! Lépj túl rajta és mutasd meg neki, hogy nem csak körülötte forog a világod!- bíztatott, egyből éreztem a melegséged és a pillangókat. Szerelem első latásra hihi.
VISSZA A JELENBE
♡-------♡-------♡
Minden jó is lenne, ha az a Hyunjun? Hyunjan? Hyunjin... nem lenne. Lehet Seungmin-t eltudtam engedni, de Felix-et nem fogom!
Emlékszem, egyszer amikor egy házibuliba voltunk...
♡-------♡-------♡
FLASHBACK
2 HÓNAPPAL EZELŐTT
YOU ARE READING
Érdekből-Valódi ~HyunLix~
RomanceHyunjin-t szülei hozzá akarják adni Korea egyik legsikeresebb cége lányához, Wonyoung-hoz. A lány örül, de Hyunjin egyáltalán nem. Egyik nap bemegy egy kávézóba, de azt nem tudta, hogy élete egy óriási fordultot fog venni.