Külső szemszög
♡-------♡-------♡
VISSZATILTOD ŐT:
HYUNJINNIE <3 ?
Nem Igen
HYUNJINNIE NINCS MÁR LETILTVA
EZÉRT FELHÍVHATJÁTOK, ÜZZENHETTEK
EGYMÁSNAK♡-------♡-------♡
Felix pov
Mivel... szerintem... egész jól kijöttünk Hyunjinnal, visszatiltottam. A harag nem megoldás!
♡-------♡-------♡
TE
Szia Hyun!
Felix vagyok.HYUNJINNIE <3
OMG HAIIIIITE
Bocsi, hogy csak ugy tudod...Letiltottalak
HYUNJINNIE <3
A mult az mult!
Most mennem kell!
SziaaaaTE
Sziaaa~~~♡-------♡-------♡
OMG OMG OMFG!! NEM BÍROM! LE FOG ÁLLNI A SZÍVEM HA EZ ÍGY FOLYATATÓDIK! DE MOST KÉPZELD EL AHOGY FELOLVASSA LIKE- HIHIHIHIHI! Khm! Bocsánat...
-Lixie?- nyitott be nővérem, Rosè.
-Hmm?- hümmögtem válaszára várva.
-Egy második partit tartunk, de a mi házunkba. Álarcok nélkül!- mondta izgatottan.
-Az csodás! De mikor?- erre egy idegesen kuncogott, nem tetszik, hogy merre megy ez...
-Mi az?- néztem rá.
-30 perc...
-Oh ok... 30 PERC?!- azzal szaladtam is összekapni magam.
Szerencsére egy normális ruhát felaggadtam magamra.
♡-------♡-------♡
(AWWWWKEJWOHSOSHSISHAHHAWWA)♡-------♡-------♡
Már hallottam ahogyan nyitódnak az ajtók és zaj átjárja a fogadóteremhez vezető folyosót.
Most nem kellett elegánsan öltözni szerencsére!
-Lixie!- lépett mellém egy ismerős alak.
-Jay!- öleltem át az említettet.
-Hogy vagy?- váltunk el.
-Megvagyok!- legyintett egy aprót a kérdésemre.
-Jaaaaay!- lépett oda, azt hiszem Huening Kai.
-Hey broooo!- ököl pacsiztak.
-A húgom keres téged, azt mondta valami megbeszélés szerű!- azzal elköszöntünk és mentünk.
Ahogy beljebb mentem a tömegbe néhány ismerős alaknak köszöntem.
-Chaewonnie!- öleltem át a lányt.
-Lix!- ölelt vissza.
-Ő itt Yunjin! Az Egyesült Államokból- mutatott egy mellette álló lányra.
-És egyben a nejem is!- mosolygott rá.
A szívem elolvadt a boldog pár látványától.
-Aww! Ez olyan aranyos!- öleltem meg mind a kettőjüket.
-Most megyek! Sziasztok!- köszöntem, majd a Kínai csoporthoz mentem.
-Yuqi!- mosolyogtam szélesen amikor megláttam a lány legjobb barátnémet.
-Jaj, Lixie!- vigyorgott.
-Emlékszel arra a lányra?- pirult el.
-Mi van vele?- böktem oldalba a könyökömmel.
-Tegnap együtt töltöttük a napot! És ahh! Szerintem kezdek beleszeretni!- takarta el tenyerével az arcát.
-Ez nagyszerű!- öleltem meg.
-Amúgy te ismered az egyik lány legjobb barátom? Ő is itt van. Yeh Shuhua! Ő is itt van. A feleségével, Seo Soojin- magyarázta.
-Shuhua nem tajvani? Soojin meg koreai?- néztem rá kicsit összezavarodva.
-Együtt a CEOjuk a YehSeo cégnek- magyarázta.
-Oo, már értem!- bólogattam.
-HAHÓ! EGY KIS FIGYELMET! MOST AZ ORSZÁGOK KÉPVISELŐJI BESZÉDET FOGNAK MONDANI! AZ ENYÉMMEL KEZDVE!- beszélt Rosè.
-Szeretném megköszönni minden résztvevőnek! Nagyon örülök, hogy egy sikeres tavaszt tudunk magunk mögött! Már 3 éve, hogy összegyűlűnk! És most Ausztráliában tarthattuk az eseményt, amit, legközelebb Thaiföldön fogunk! Szeretném mindenkinek megköszönni!- azzal átadta a következőnek.
Mindenki elmondta a beszétét, majd az utolsó illető jött.
Éreztem, ahogy a szívem kihagy egy ütemet.
-Üdvözlök mindenkit!- kezdett bele. -Hwang Hyunjin, Korea képviselője! Nagyon szeretném megköszönni a csodálatos szervezést Ausztráliának, igazán gyönyörű lett! Nagyon, de nagyon jó idő volt amit itt töltöttem, és remélem, hogy a nyári összejövetel is ilyen csodás lesz!- fejezte be.
♡-------♡-------♡
♡-------♡-------♡
Várj... akkor mindjárt visszamegy Koreába? Ilyen hamar? Legközelebb nyáron látom? De, ha...
Van egy ötletem!
VOUS LISEZ
Érdekből-Valódi ~HyunLix~
Roman d'amourHyunjin-t szülei hozzá akarják adni Korea egyik legsikeresebb cége lányához, Wonyoung-hoz. A lány örül, de Hyunjin egyáltalán nem. Egyik nap bemegy egy kávézóba, de azt nem tudta, hogy élete egy óriási fordultot fog venni.