Hold és Nap

147 12 5
                                    

Küslő szemszög

-M-mi történik?- kérdezte Hyunjin amikor meglátta, hogy a háza tele van dobozokkal, bőrödnökkel és munkásokkal.

-Hyunjin. Én megmondtam, figyelmeztettelek, hogy nem lesz jó vége. Amiért Felixet nem tudom elküldeni, téged foglak! Indultok Amerikába

-M-mi?- telt meg apja szavaira könnyekkel a szeme Hyunjinnak.

-A-az nem lehet!- folytak már a könnyei.

Hyunjin elkezdett az ajtó felé szaladni, de lefogták az óriási testőrök.

-ENGEDJETEK EL!- sírt és ordított.

-FELIXHEZ KELL MENNEM! LEGALÁBB HAGYJ KÖSZÖNJEK EL!- mondta.

-Rendben, küldjetek érte autót!- sóhajtott az apja.

♡-------♡-------♡

Felix már könnyes szemekkel szállt ki az autóból, mivel sejtette, hogy nem valami jó lesz.

-H-hyunjin?- állt meg előtte.

-S-sajnálom, h-hogy nem tudtam m-megakadályozni és, h-hogy nem v-valtam előbb be a-az érzéseimet, h-hogy tovább e-együtt lehessünk- nézett el Hyunjin a szemeiből.

-Hyunjin-ah! N-nem baj. I-inkább az idő a-a hibás- mosolygott Felix még ha sírt is.

-L-lixie, t-tudod, hogy m-mondtam, hogy t-te vagy az én Napom- fogta meg a kezeit Hyunjin.

-E-emlékszem, mert?

-Tudod... A Nap az ami miatt a Hold is világít, ha a Nap nincs akkor a Hold sem tudja beragyogni az éjszakai eget. Felix te vagy az én Napom, én sem tudok nélküled ragyogni. Több millió csillag van az égen este, de a legnagyobb még is akkor ragyok, amikor csak ő van és az a Nap. Mert te vagy most az egyetlen akit nem láthatok, de a Hold és a Nap örökre együtt lesznek, ugye?

-Igen, együtt lesznek!- ölelte át sírva Hyunjint.

Felix nem nagyon értette mi történik, de látva Hyunjin állapotát nem akarta tovább mélyíteni a sebed a kérdéseivel.

-De igérd meg, hogyha a Hold nem ér vissza a Naphoz, a Napnak van több 1000 Holdja amit betud ragyogni, akkor talál egy másik Holdat.

-Sajnálom, de ezt nem tudom megigérni- fogta a kezei közé Hyunjin arcát.

-Hyunjinnie, én várni fogok rád!

-F-felix ezt még pár hete vettem, és úgy gondolom, hogy itt az idő, hogy oda adjam- nyújtott felé egy Hold gyűrűt.

-Én már felvettem a másikat- mutatta meg a Napot a kezén.

-De nem én vagyok a Nap?- kérdezte Felix.

-De te az én Napom vagy én meg a te Holdad, ez egy ígéret gyűrű, hogy visszatalálok hozzád- mondta Hyunjin.

-Rendben, de csak, hogy tudd a Nap tud sütni a Hold nélkül is, ha a Hold szétesne- mosolygott Hyunjin.

-A Holdak és vannak más csillagjai.

-Sir Hwang menni kell!- jött oda egy testőr.

-Csak egy perc

Hyunjin azzal a saját ajkait Felixére helyezte. A csókjukat nem siették el, de mindent kifejeztek. Szeretet teljes volt. Minden bánatuk benne volt.

-Majd találkozunk, mivel a sors vörös fonala össze fon minket!- mosolygott Felix.

-És semmi sem vághatja el!

-Viszlát addig is Hyunjin.

-Viszált addig is Felix!

♡-------♡-------♡

♡-------♡-------♡

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

♡-------♡-------♡

(Közeledünk a végéhez! NYUGALOM MERT NEM EZ A VÉGE!)

Érdekből-Valódi ~HyunLix~Où les histoires vivent. Découvrez maintenant