Felix pov
Nem volt más választásom...
-Hát, akkor ma a kanapén alszol!- Mondtam egy bíztató mosoly mellet, amire ő elnevette magát, és beljebb jött a lakásomba.
-Felix- Mondta és rám nézett.
-Köszönöm!-
- Mégis mit?- Néztem rá őzike szemekkel.
-Hát... Mindent! Bele egyeztél ebbe a kapcsolat dologba, itt aludhatok stb...- Hazudnék ha azt mondanám, nem pirultam el.
-H-hát sz-szívesen!- Nagy nehezen kinyögtem a mondani valómat.
Egy 10 perc elteltével körbevezettem, aztán elmentünk zuhanyozni (külön-külön:"]) utána meg valami vacsorát is összedobtam.
♡-------♡-------♡
Hyunjin pov
Felixnek egy nagyon aranyos lakása van Szöul belvárosában. Őszintén jobban örülnék, ha egy ilyen imádnivaló helyen laknék, nem pedig abba az óriás villába. Szinte nem is akarok haza menni.
Elsőnek Felix fürdött meg aztán én. Elő kereste a legnagyobb ruháit amiket talált, éppen jók voltak rám.
-Nem nézünk egy filmet?- Nem tudom, honnan jött ez az ötlet.
-Jól hangzik! De mit?-
-20th century girl?- Tettem fel a kérdést.
-Oki- Felelte Felix.
♡-------♡-------♡
Film közben
Amikor oldalra néztem, láttam Felixet sírni. Végül is "együtt" vagyunk. Nagyon megsajnáltam ezért gondolkodás nélkül magamhoz öleltem, amire kicsit megrezzent, de fejét a mellkasomba fúrta és úgy néztük tovább a filmet.
-Nézd! Őt is Hyunjin-nak hívják!- Nézett rám fel Felix csillogó szemekkel, én csak megsimogattam a fejét és a hajába pusziltam, amin nagyon elpirult. (Ezeket írni btw aksnja)
Film véget ért
♡-------♡-------♡
Felix konkrét kisírta a szemét a végére a filmnek, de utána megágyazott nekem a kanapén és egy-egy "jó éjt" után ő is bement a szobájába, szóval gondoltam posztolok valamit Instára.
♡-------♡-------♡
Hynjinnnn
At their place ❤❤❤
LmaoLIKES: 2,4M.
COMMEMENTS: 1,2M.Wonylix.official: OMG WONYOUNG HÁZA ?
Enhypen.stan: most tenyleg egyutt vannak
(CREATOR) hynjinnnn: ki mondta h nala vgyok?
Jisoosusedpad: KWJSIWMXIWJJAK
Hyunjinnieswifey(real): ign itt van nalam!<3(TAPP HERE FOR MORE)
♡-------♡-------♡
Hát ennek is Wonyoungról kell szólnia...
Jaj, mi volt ez a nagy csörennés?! Jah! Csak a viha- most eskü egy puffanást hallottam.-Auu-
-Felix..?- Felálltam és lassan elkezdtem benyitni a szobába ahol egy földön fekvő Felixxel találtam szemben magam. Nem bírtam ki és felnevettem.
-BahahbBAHAH! Veledh megh bahah mih haaaa!- Még egy rendes mondadot sem tudok mondani. Hamar abba hagytam a nevetést amikor megláttam Felix arcán legördülő könnyek csillanását a holdfényben (lmao)
-Felix? Jól vagy?- Mondtam egy kedves hangnemben.
Amikor oda mentem Felix csak sírt, és sírt, sírt, sírt... Nem tudtam mit csinálni ezért csak magamhoz öleltem. Kicsit kezdett lenyudoni, de amikor meg egy dörgés volt, összerezzent és mégszorosabban magához ölelt. Miért van ilyen érzésem? Mintha pillangók lennének a hasamban... Itt tartok a karjaim közt egy aranyos, gyönyörű... Fiút, egy fiút... Nem értem mit csinálsz velem Felix!
Így ültünk pár percig majd menyasszony pózba vettem és visszaraktam az ágyára, de én is mellé bújtam, betakartam magunkat, és hagytam neki, hogy a mellkasomon aludjon. Én is szorosan magamhoz öleltem, és a hátát simogattam, pár perc múlva álomba sírta magát, de nem hagytam ott. Helyette inkább én is ott elaludtam.
(KAJOAMXOSMOSNXOSJSODMIS TUL DELULU VAGYOK WHELPSJSJSJ)
YOU ARE READING
Érdekből-Valódi ~HyunLix~
RomanceHyunjin-t szülei hozzá akarják adni Korea egyik legsikeresebb cége lányához, Wonyoung-hoz. A lány örül, de Hyunjin egyáltalán nem. Egyik nap bemegy egy kávézóba, de azt nem tudta, hogy élete egy óriási fordultot fog venni.