előre egy, hátra kettő

164 12 8
                                    

Felix pov

Sunooval elmentünk a vidámparkba. Nem jó emlékeket hoz vissza bevallom... Na, de ez a múlt!

Egész végig Sunoo oldalába bújtam.

A nagy tömegben sétáltünk amíg...

-Jaj, bocsánat!- keltem fel a földről, mert valakinek neki mentem.

-Bocsá- Te?!- jobban megnéztem az előttem lévőt amikor leesett-

-Hyunjin?!- forgattam a szemet.

♡-------♡-------♡

Külső szemszög

-Oh! Szia! Minji vagyok!- mutatta be magát Minji, miközben a két jó madár még mindig egymás szidásával volt elfoglalva.

-Minji...- forgatott szemet Sunoo.

-Igen Minji, és te?- próbálkozott mégegyszer, de hiába.

-Mi lenne ha egymással tartanánk?- erre mindannyian sokkosan néztek Minjire, majd Sunoo eddigi mérges arcára kiúlt egy vigyor.

-NEM

-Igen!- mondta hyunlix és Sunoo egyszerre.

-Akkor ez egy igen!- ragadta meg a még mindig sokkos Felix csuklóját, Sunoo.

-Ez meg is van beszélve!- ragadta Minji kezen Hyunjint, ami láthatóan nem tetszett a SunLix (Sunoo + Felix) párosnak.

-Menjünk a hullámvasútra!- nézett rájuk Minji egy óriási mosollyal.

-Mi- Nem!- pánikolt Felix.

-De menjünk! Talán félsz~?- gúnyolta Hyunjin, inkább hergelte.

-Mi? Én? Pfttt! Biztos, hogy nem! Menjünk!- vette irányát Felix az óriási hullámvasút felé.

Amikor már kb. 1 percre voltak a fekszállástól, hirtelen Sunoo megszólalt.

-Bitc- vagyis Minji-ah! Elkisérsz valahova?- mutatott egy hamis mosolyt, amit csak Felix ismert fel.

-Én elki--

-Minji, elkisérsz?- vágott Sunoo, Lixie mondandójába.

-Hát... persze..?- inkább kérdezte Minji.

-Jó! Akkor let's gaur!- azzal már el is rángadta.

-Száljanak be!- Felix és Hyunjin kérdően egymásra néztek, egy kis tétovázás után, de beszálltak, mivel azzal fogadtak,hogy ki fog a kevesebbet sikítani.

-Indulás!- azzal a felvonón felfelé mentek már.

Felix összeszórította a szemeit, és az övébe kapatkozott, és szóritotta.

Hyunjin egy aprót kuncogott, mivel hihetetlenül aranyosnak találta.

Egyszer csak Felix annyit érzett, hogy valaki összefonja ujjait a magavéval. Szépen lassan kinyitotta egyik, majd másik szemét, oldalra nézett ahol egy a tájat bámuló Hyunjint látta.

Már mosolyodott volna el, ha nem jön a meredek drop...

-AAAAAAA!- Kiáltotta el magát és Hyunjin oldalasan, de szorosan átölelte, aki magához szorította.

-HEHEHEHEHEHHEHE!- nevetett Hyunjin.

-KHM! KHM! EGY BOGÁR REPÜLT A SZÁMBA!- Hyunjin ezek hallatára visszaemlékezett valamire.

-KHM KHM! AAAAAA! BELEREPÜLT EGY BOGÁR AAAA! SZÁMBAAAAAAA!- üvöltött és kiáltott Felix, mint mély, mint magas hangján.

Elmosolyodott az emléken. Amikod véget ért a kör leszálltak.

-Fel-- Hyunjint a telenof csörrenése vágta félbe.

RING RING

-Jaj, ezt felveszem!- Hyunjin egy aprót bólintott.

-Soobin!- Hyunjin szemet forgatott a név hallatán.

Persze! Őt szererti. Minek is vagyok kedves? Thccc...

-Oh! Oké! Szia!- mosolygott Felix és elköszönt.

-Mi az?- Hyunjin szemet forgatva így válaszolt:

-Én nyertem- aztán mégegy vita oda-vissza, minden a legelejétől.

Egy lépés előre, kettő hátra...

Érdekből-Valódi ~HyunLix~Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt