Felix pov
Hyunjin szorosan ölelt, eszem ágában sem volt elengedni.
-D-de, h-hogy t-tudod megakadályozni?- Kérdeztem a szipogások között.
-Nyugi- Csak ennyit mondott.
Kb. 30 perc múlva lenyugodtam, ezért Hyun haza vitt.
♡-------♡-------♡
-Köszönöm szépen!- Integettem neki, amikor a panelek felé vettem az irányt.
-Máskor is!- És azzal elhajtott.
Amikor beértem a lakásomba, mintha egy fangirl meglátta volna az idol-ját úgy kezdtem elsikongatni, ami miatt persze a szomszédok nem örültek.
-Csendet Felix!- kiáltott a mellettem lévő lakásból Minho.
-Igen. Csönd!- Tette hozzá párja, Jisung.
A felszólításra lenyugodtam, mintha fél órával ezelőtt nem is a szemeimet sírtam volna ki a helyéről. (😀)
Mivel ma hétvége volt nem kellet munkába mennem. Mire már ültem volna le a kanapéra valaki az ajtómat kezdte elütögetni, mintha beakarná törni.
-MI A FASZ LIXIEM!- Egy ismerős hang szólt a túloldalról.
-Mióta vagy a bátyámmal?- Szólt az íllető párja.
-Tudtam, hogy Hyunjin is meleg lesz ehhehehehhe- Végül pedig egy női hang.
Nagy nehezen rávettem magam és kinyitottam az ajtót, 3 ember fogadott: Sunoom, Riki és Yeji.
-Hello-- Köszöntem volna, ha drága barátom nem vág bele a szavamba.
-Ne hellózál! Miért nem mondtad el? Mióta? Mikor? De miért nem mondtad el? Miért? Hogyan? Lixieeeem!- hisztizett Sunoom.
-Pontosan! Mikor? Miért?- Kérdezte Riki, de nem nagyon értettem hiszen saját nyelvén mondta, Japánul. (Nem mintha, ő nem tudná. Csak úgy kell tennie, mert Hyunjin megkérte)
-Jól van na! Hagyjátok beszélni!- Mentett ki Yeji.
Mivel nem tehettem mást beengedtem őket, és leültünk az asztalhoz.
♡-------♡-------♡
-Hát, hol is kezdjem?- Tanakodtam. Utána elmondtam mindent, kivéve azt, hogy ez az egész csak...kamu.Mind hármuk szája egy 'O'-t formált.
Sunoom fangörcsölt, Ni-ki csak ült és próbálta feldolgozni az információt, Yeji meg csak mosolygott és egy kdramaba képzelte magát. Bár tényleg olyan.
-Nem hagyjuk, hogy Ausztráliába menj hyung!- Szólalt fel Riki, amire csak mosolyogni tudtam.
-Lixiem! OMAGWAD EZT MIÉRT CSAK MOST TUDOM MEG AAAA!?- Kiáltozott Sunoom.
-Ez olyan, mint a Business Proposal-ban! Legalábbis egy kicsit hehehehe!- Nevetett Yeji.
-Tudom!- Kiáltott Sunoom amire mindneki ránézett. -Mostantól az a nevetek, hogy Hyunlix!-
Egy kis beszélgetés után elhatároztuk, hogy elmegyünk a plázába.
(Kicsit rövid lett sorrrraaay, nem állok készen az iskolára fr. Whelp pls </3)
YOU ARE READING
Érdekből-Valódi ~HyunLix~
RomanceHyunjin-t szülei hozzá akarják adni Korea egyik legsikeresebb cége lányához, Wonyoung-hoz. A lány örül, de Hyunjin egyáltalán nem. Egyik nap bemegy egy kávézóba, de azt nem tudta, hogy élete egy óriási fordultot fog venni.