Külső szemszög
-Sziasztok! Su-- Felix egyből abba hagyta a mondandóját amikor megláttam Minji állapotát, és Sunoo vigyorát.
-Minji-ah? Miért vagy ilyen kócos? És te is Sunoo?- kérdezte Hyunjin.
-Hát... Minji elesett!- mosolygott még mindig Sunoo, aztán valamit Felix fülébe súgott.
-Elondom, hogy volt:
-Yah! Minji!- szólította meg Sunoo amikor már kiértek a bejáraton kívűlre.
-Miért hoztál ide?- kérdezte.
-Csak...beszélgetni...- mondta Sunoo.
-Oké?- húzta fel szemöldökét Minji.
-Amúgy- kezdett bele Sunoo -mit gondolsz Hyunjin hyungról?- kérdezte, nem is szokta hyungnak hívni...
-Hát, hol is kezdjem? Nagyon szép, kedves, okos, gyönyörű. Őszintén... belészerettem!- álmodozott Minji.
-HOGY MI?!- hökkemtette ki Sunoo az álmodozásából.
-DE HYUNLIX!- kiáltott.
-LESZAROM!- kiáltotta vissza Minji is.
-EZT MEG BÁNOD!- ugrott rá Sunoo.
-TE IS!- kezdtek el harcolni.
Sunoo került az élre, és meg is nyerte. Minji rettegett tőle.
-Ha ezt elmondod bárkinek is. Van még ahonnan ez jött!- Minji félve bólogatott Sunoo mondataira.
-TE HÜLYE VAGY?!- mindannyian Felixre kapták a fejüket, amikor felkiáltott.
-Lixiem, hogy van Soobin?- kérdezte Sunoo, és a szemesarkából Hyunjint nézte akit felevett a düh.
-Ah! Jól van!- mosolygott a név hallatán Felix, ami láthatóán nem tetszett Hyunnak.
-Sajnos...- motyogta az orra alatt Hyunjin.
♡-------♡-------♡
Hanni pov
(Tom kicsit varatlan meg random de idgaf)Nem értem mi van Minjivel... A maszkos bálon tök jól kijöttünk, de amikor megtudta, hogy Felix rokona vagyok, akkor teljesen más lett, mintha féltékeny lenne.
Daniellel eljöttünk fagyizni. Ő a kedvenc uncsim! <3.
Amikor sétáltunk valamit láttunk.
-Jakey?!- kiáltottuk, és az említett ránk kapta a fejét.
-Ez... ki?- néztünk bírálkodva a mellette álló, bevallom, igen sármos fiúra.
-H-hát akkor n-nektek is elmondom!- nevetett kínosan, van egy tippem, hogy ez hova vezet...
-Ő itt a--
-Park Sunghoon, a párja!- szakította félbe. Jól gondoltam!
-OH MY GWOD! OH MY! LET'S GAUR!- fangörcsöltünk Danival, mert I mean KSJWKSNSOKSKSAK!
-Amúgy ismerős vagy..?- szólaltam meg ami után lenyugodtam.
-Koreai műkorcsojázó és model vagyok!- OH! MÁR TUDOM!
-Csak nem... Ice prince?- kérdeztem rá.
-Személyesen!- nevettünk.
-Jake, hol találtad magadnak ezt az embert?- kérdezte Danielle álmudozva.
-Azt egyszer elmondom!- legyintett kipirulva Jake.
-Amúgy Hanni vagyok, az unokatesójuk!- nyújtottam a kezem, amit elfogadott és kezet ráztunk.
-Ha már itt vagyunk, nem csinálunk valamit?- kérdezte Danielle.
-Vidámpark?- ajánlottam fel.
-LET'S GAUR!- tapsolt Jake.
♡-------♡-------♡
Külső szemszög
Hanni szeme megakadt valakiken amikor a vidámparkba értek.
-LIXIE?- kiáltott.
-FELIX?
-LIX?- kiáltotta egyszerre Danielle és Jake is.
-HYUNJIN?- kiáltotta Sunghoon is.
-SUNOO?- aztán pedig ezt.
-Te ismered?- fordult felé Jake.
-Hat igen, évfolyam társak voltunk!- magyarázta.
Itt tényleg ismer mindenki mindenkit... gondolta a csapat.
-Mindenki itt van szinte!- ment oda mosolyogva Felix, és szorosan átölelte a szeretteit.
-Hívom Rosét is!- vette elő telefonját Jake.
-Lixie, nem hívod Soobint?- kérdezte Sunoo, aki élvezte látni, ahogy Hyunjin szépen-lassan felrobban a dühtől.
-Rend--
-Nem!- vágott közbe az említett.
-Mi a faszért nem?!- emelte fel a hangerejét Felix.
-Mert, és kész!- parancsolt Hyunjin.
-Már hívtam!- szólalt fel Danielle a semmiből.
-Meg van a száma, és hívtam amikor Jakey Rosèt hívta- Sunoo mosolygott a már készülő drámán.
YOU ARE READING
Érdekből-Valódi ~HyunLix~
RomanceHyunjin-t szülei hozzá akarják adni Korea egyik legsikeresebb cége lányához, Wonyoung-hoz. A lány örül, de Hyunjin egyáltalán nem. Egyik nap bemegy egy kávézóba, de azt nem tudta, hogy élete egy óriási fordultot fog venni.