Szükség

196 13 11
                                    

1 héttel később

Külső szemszög

-Wonyoung, beszélnünk kell!- nyitott be Hyunjin az említett lány szobájába.

-Igen?- nézett fel a telefonjából mosolyogva Wonyoung.

-Mikor hagyod ezt már abba?- kérdezte ridegen a másik.

-M-mi?- remegett a barna hajú hangja.

-Figyelj, Wonyoung. Nem az, hogy nem vagy kedves meg ilyesmi, de ami volt elmúlt. Sajnálom, de nem tudok visszaszeretni beléd. Amúgy, hogy őszinte legyek hozzád... amit feléd éreztem, arra rájöttem, hogy soha nem volt szerelem... sajnálom, de én ezt már tényleg nem bírom! Ahogy én is rájöttem, hogy mi a szerelem te is ráfogsz, de csak ha megtalálod az igazit! Ha nem tudod a régi embert elengedni, akkor nem szerelmet, hanem fügösséget érzel, ami nem jó. Wonyoung, kérlek beszéld le az apámat!- könyörgött a már kristályos szemű Hyunjin.

-D-de miért? MIÉRT?! MIÉRT NEM VESZED ÉSZRE, HOGY ÉN MINDENT MEGTESZEK ÉRTED, ÉRTÜNK?!- üvöltötte torka szakadtából, és szidásokat vágott az idősebb fejéhez.

-Állj le- nézett rá könyörtelen szemekkel.

-Nem válaszoltál! MIÉRT?!

-Mivel ahogy mondtam, ez nem szerelem... hanem függőség

-EZ IS A TE LIXIED MIATT IGAZ?!

-Ne hozd bele őt!

-EZT NEM HAGYOM ANNYIBAN!- Wonyoung kiáltotta, már ha Hyunjin hallotta volna, ha nem csapja be az ajtót és hagyja el a szobáját.

Wonyoung pov

Remegő kezekkel a telefonomért nyúlok, amit idő közben az éjjeliszekrényre vágtam.

-Haló?

-Seo Changbin?- rájöttem, hogy ő az aki egyszer elmondta, hogy hol volt Hyunjin és LIxiE.

-Ah! Wonyoung, mi az?- kérdezte.

-Hyunjin és Felix megint együtt vannak! Valamit tennünk kell!- mondtam neki.

-Gondoltam, hogy ez is lesz! Van egy tervem.

-Hallgatlak!

-Hyunjin apukájának javasold, hogy...

-...EZ EGY REMEK TERV!- kiáltottam, amikor végig mondta.

Ami után kinyomtam, felhívtam az asszisztensemet és egyben legjobb barátomat is.

-Yujin-ah!- mosolyogtam, ha senki sem látja is.

-Wony! Hogy vagy!- amikor vele beszélek és meghallom a hangját, mintha nem is lenne semmi baj, egy fajta kényelmet nyújt...

♡-------♡-------♡

Felix pov

RING RING

Gyorsan az ajtóhoz szaladtam, mivel Hyunjin azt mondta ma jön, de amikor kinyitottam más volt ott.

-Ni-ki?- néztem a japánra.

-Felix segíts!- jött be bármilyen köszönés nélkül.

-Mi történt már megint?- sóhajtottam.

-Apám folyamatosan engem idegesít, hogy 'Ha HYunJiN IlYen LesZ tE lEsZel A veZető!' és folyamatosan elrángad a megbeszélésire!- hisztizett.

Érdekből-Valódi ~HyunLix~Où les histoires vivent. Découvrez maintenant