(Jakehoon special kinda)
Külső szemszög
-Szabad egy táncra?- Felix felnézett az 'idegen' szemeibe.
-Persze!- mosolygott egy aprót.
♡-------♡-------♡
Hyunjin pov
Amikor erre a bisz-basz szarság bálra meghívtak muszály volt elmennem, mert Koreát úgy mond 'képviselem'.
Amikor meghallottam, hogy párt kell találni azt hittem hisztizni fogok.
Végül megláttam valakit ülni a fancy székeken.
Neki sem volt párja, ezért felé vettem az irányt.
Arcát nem láttam, mivel a fekete bársony szerű maszkja teljesen eltakarta arcát.
♡-------♡-------♡
Külső szemszög
Hyunjin kezei körbe vették az 'idegen' kezét. Számára idegen, inkább khm khm...
Hyunjin és Felix a parkettre léptek és olyan volt, mintha szálltak volna. A keringő tökéletes. A harmónia, a szinkron a kettő között. Tökéletes.
Idő közben mindenki szeme rájuk szegződött. Ha egyszer a párosra néztél, szinte lehetetlen volt elvenni róluk a tekinteted. Bűbájosak. Megbabonáztak mindenkit.
Az utolsó hegedű vonásokat lehetett hallani a hegedűművésztől, majd tapsvihart.
Amikor a kettő elengedte egymást egyből észre vették a tömeget.
-Majd legközelebb!- hajolt meg Felix, de a szerinte idegen, megragadta a kezét és rácsókolt.
-Legközelebb- azzal eltűnt a tömegben.
Hyunjin és Felix fejében szóról-szóra, szinte ugyan azok a gondollatok voltak.
Ő volt az? Az nem lehet! De a hangja, szeme, mosolya. A melegség, kényelem!
Hyunjin?
Felix?
Mindketten nyugodnak néztek ki, de legbelül felemésztette őket a kíváncsiság.
Ah! Az nem lehet, akkor biztos felismert volna!
Gondolták mindketten, de nem tudták, hogy a másik fejében ugyan az van.
-Úristen! Ki volt az a maszkos idegen?- szaladt oda Danielle bátyjához.
-Inkább menj vissza a barátaidhoz!- pirult el egy aprót Felix.
-Oké...- hátrált el Dani.
♡-------♡-------♡
Jake pov
Amikor sétáltam, megpillantottam valakit a szemem sarkából, ahogy felém közeledik.
-Jake..?- kérdezte. Ezt a hangot bárhonnan felismerném.
-Hoonie!- mosolyogtam.
ESTÁS LEYENDO
Érdekből-Valódi ~HyunLix~
RomanceHyunjin-t szülei hozzá akarják adni Korea egyik legsikeresebb cége lányához, Wonyoung-hoz. A lány örül, de Hyunjin egyáltalán nem. Egyik nap bemegy egy kávézóba, de azt nem tudta, hogy élete egy óriási fordultot fog venni.