Külső szemszög
1 héttel később
-Minden meg van.
-Köszönöm, akkor holnap indulnak!
-Rendben, Mr. Hwang!
♡-------♡-------♡
-Hyunjin?- nyitott be Felix egy privált fülkébe.
-Lixie!- állt fel a székről Hyunjin, hogy egy ölelésben köszönthesse.
-Már rendeltél kaját?- vállt el Felix és az asztalra nézett.
-Igen! Bibimbap és rice cake!
Hyunjin és Felix leült egymás mellé.
♡-------♡-------♡
Amiután Hyunjin és Felix megették az ebédet, Sunooval és Rikivel találkoztak.
-Sunoom!- ölelte át Felix a legjobb barátját.
-Lixiem!- szorosan ölelte vissza.
A két páros azért találkozott, hogy elmenjenek egy szabaduló szobába, aminek a történet az volt, hogy megkell oldani egy gyilkosságot.
Amikor bementek egy levelet találtak.
Mrs. Park
Hogyha ezt megtaláltátok, az azt jelenit, hogy nem vagyok!
Sajnálom, de elegem van!-Itt van a gyanúsítottak listája is!
Mrs. Shin
Mr. Park
Mr. Jeon
Mrs. Seo
Vagy öngyilkosság- olvasta fel Felix.-Itt van néhány dolog Mrs. Parkról is. Bal kezes. 1847ban született, férje Mr. Park, 3 gyerekes anyuka-
-Akkor az biztos, hogy ez a levél hamisítvány, mivel azt írja, hogy a halál oka 3 vágás volt a bal csuklóján, de mivel bal kezes, ezért a jobbon kellene lenni- húzta ki a nevét Riki.
-Itt van valami a levél hátilján!- kezdte el olvasni Sunoo. -Ha ezt látjátok, akkor csináltam egy rejtvényt nektek, hogy megfejtsétek a gyilkosom! De csak 2 órátok van
♡-------♡-------♡
-A GYILKOS MRS. SEO!- írta be Felix a megfejtésbe.
-Gratulálunk!- nyitotta ki egy dolgozó az ajtót.
-Hogy jöttél rá?- kérdezte Sunoo.
-Amiért a széfben leírta, hogy......
♡-------♡-------♡
Már este volt amire Hyunjina visszaért a házába, de érdekes dolog volt amit ott látott.
(MORTAL IS PLAYING IM VIBING KQJSJSKSJKSMSKAMSKK such as my being and again u reach out *japanese* *something* *korean* *japanese* but even if im idk by the curse even if this love wont last 4ever so what? *japanese or korean idk* *SLAYING SINGING* flowers beautiful idk ik that how both of mortality idk this world *korean* *japanese* open ur eyes remember these reasons idk STILL MONSTER IS UP OMG)
YOU ARE READING
Érdekből-Valódi ~HyunLix~
RomanceHyunjin-t szülei hozzá akarják adni Korea egyik legsikeresebb cége lányához, Wonyoung-hoz. A lány örül, de Hyunjin egyáltalán nem. Egyik nap bemegy egy kávézóba, de azt nem tudta, hogy élete egy óriási fordultot fog venni.