~Zakupy~

366 26 0
                                    

Wstałam rano wypoczęta. No dobra było grubo po 12. No ale przecież dzisiaj sobota.

Zerknęłam na telefon.

Nie odebrane połączenie od: Mama

Wybrałam jej numer. Odebrała po 2 sygnałach.

-Cześć curciu. Czemu nie odbierałaś?

-Przepraszam. Nie słyszałam jak dzwoniłaś.

-Oh... Bo wiesz, bo ja. No ja nie wiem kiedy wrócę. Przepraszam cie. Dzisiaj przelałam ci pieniądze na konto.

-Spoko mamuś. Nic się nie dzieje.

-Cieszę się. To ja zadzwonię później. Pa pa.

-No pa.

Rozłączyłam się. I co ja teraz mam robić? Już wiem zadzwonię do Sky. Coś trzeba kupić za ten tysiąc funtów.

-Pojebało ci!- krzyknęła zaspana dziewczyna.

-Zakupy?

-Gdzie? Kiedy? O której?

-O 15 w centrum?

-Mam mało czasu. Nie zdąże sie ogarnąć. Dobra. Końce. Pa.

Nie zdążyłam się z nią pożegnać, bo ta pizdo fretka się rozłączyła.
Zeszłam na dół do kuchni i zrobiłam sobie płatki z mlekiem. Z miską usiadłam przed telewizorem.

O 14 poszłam się odświeżyć i ubrać. Do centrum mam jakieś 30 minut pieszo.

Gdy szłam przez park poczułam dziwne uczucie. Coś takiego jakby ktoś bacznie mnie obserwował. No heloł. Anastazia jesteś w parku. Jest sobota, słońce świeci. Czasem sama nie mogę uwieżyć w swoją głupotę.

Skaylar czekała już na mnie na miejscu. Nie znamy się zbyt długo, ale już muszę stwierdzić, że co jak co ale ta blondynka lubi zakupy.

-Cześć

-Hej, hej. - ile w niej entuzjazmu. Przytuliła mnie i dała buziaka w policzek.- To gdzie najpierw?

-Hyym... Buty!- pisnęłyśmy jak jakieś nastolatki na widok swojego idola i ruszyłyśmy do najbliżego sklepu z butami. Zapowiada się nieźle.

Po jakiś 2 godzinach postanowiłyśmy odpocząć w kawiarence. Postawiłam torby i usiadłam na przeciwko Sky. Chcecie wiedzieć co kupiłam? Nie? To i tak wam powiem. No więc kupiłam, new balance szaro-różowe, bluzę w Cropp'ie, dwie pary jeansów w Hous'ie i takie cudne czarne onesie z logo Batmana.

Zamówiłyśmy po kawie i kawałku cista. To czas na małe ploteczki.

-Powiesz z mi dlaczego uciekłaś, gdy Amanda zadała ci to pytanie wczoraj?

_______________________
Jak myślicie?

An zaufa Sky i zdradzi jej swów sekret?

Czy tajemniczy numer odezwie się jeszcze do An'y?

Bad/Good BoyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz