Update တစ်ခုလာလုပ်တာပါ...
Wedding Ring မှာ မရှင်းကြတဲ့ အပိုင်းလေး ရှိတယ်ပေါ့...
တစ်ယောက်မကဘူးပေါ့...အဲ့တာက ကိုယ့်ကြောင့် မရှင်းတာပါ...
အကျဥ်းချုံ့တဲ့အချိန်မှာ ကိုယ်အဲ့အချက်ကို ထည့်တွက်ဖို့ လောနေခဲ့တယ်...အဲ့လိုနဲ့ သျှန်းသွားတာပါဆိုတော့ကာ
အစပိုင်းမှာ Narbi နဲ့ လက်ထပ်ပြီး မကွာရှင်းဘူးကိစ္စက တစ်ကြောင်း၊ Narbi က Jungkook ကို သူ့ယောကျာ်းလို့ ခေါ်တာက တစ်ကြောင်း၊ နောက်ပိုင်းမှာ တကယ်လက်မထပ်ဘူးဆိုပြီး စာဖတ်သူတွေကြား ဖတ်ရတာ တွေ၀ေစရာဖြစ်နေခဲ့တာ တော်တော်များများဘဲ...အဓိက'က brainwash လုပ်ခဲ့ရုံပါ...
ပြီးတော့ စဖတ်ကတည်းက ဟန်ဆောင်ထားတာ စာဖတ်သူတွေကို မသိစေချင်ဘူး...ဇာတ်ကြောင်း အီသွားမှာကြောက်တယ်...
သိနေရင် ရင်ခုန်စရာမကောင်းတော့တာမို့ နောက်ပိုင်းမှ ဟန်ဆောင်ထားတာကိုပြခဲ့တာပါဇာတ်လမ်းအနေနဲ့တွက်မယ်ဆိုရင်
တကယ် လက်မထပ်ဘဲ လက်ထပ်ချင်ယောင်ဆောင်ထားသလိုပြောခဲ့တယ်မလား
အဲ့ကိစ္စက သူတို့နှစ်ယောက်ကြားဘဲရှိခဲ့တာလေ
ရှင်းရှင်းပြောရရင် အလုပ်သမားတွေကအစ လက်ထပ်ထားတယ်လို့ဘဲ မြင်တာ...
အဲ့လိုမြင်ခြင်းကလည်း သူတို့က တစ်ချိန်လုံး အတွဲတွေလို ပြုမူနေခဲ့တာပါ...
Taehyung ရဲ့အထင်လွှဲစရာအစပေါ့...Jungkook ကသိပ်နှုတ်လုံတဲ့သူ...အချစ်တစ်ခုလုံးကို ထိခိုက်ခံခဲ့ပြီး သူက ဖုံးကွယ်ခဲ့တာ...
အစပိုင်းမှာ ပြုမူခဲ့သလိုပေါ့...Narbi နဲ့ Jungkook
ဟန်ဆောင်မှုတစ်ခုလုပ်ခဲ့တာပါ...
ပြုမူနေခဲ့သမျှက ဟန်ဆောင်မှုပါဘဲ...သေချာလေး မဖော်ပြမိခဲ့ဘူး...ဇာတ်ကြောင်းပြန်ရင် ဖော်ပြဖို့တွေးထားပင်မဲ့ ရေးရင်း ရေးရင်း ရုပ်လုံးမကြွခဲ့တာပါ
အဲ့တာမို့ကြောင့် မေးချင်တာလေးတွေ မေးလို့ရပါသေးတယ်...
ကိုယ် Active မဖြစ်တော့ ဒီကိစ္စကို လှည့်မကြည့်နိုင်သေးခဲ့ဘူးပေါ့...
Wedding Ring က ကိုယ်ရေးခဲ့သမျှမှာ အရူပ်ဆုံး plot တစ်ခုပါဘဲ...
ဖတ်ပေးတဲ့စာဖတ်သူတစ်ယောက်ချင်းစီကိုလည်း လေးစားစွာနဲ့ ကျေးဇူးတင်ပါတယ်...
24.8.2023
Written by MinJanuaryMoeUpdate တစ္ခုလာလုပ္တာပါ...
Wedding Ring မွာ မရွင္းၾကတဲ့ အပိုင္းေလး ရွိတယ္ေပါ့...
တစ္ေယာက္မကဘူးေပါ့...အဲ့တာက ကိုယ့္ေၾကာင့္ မရွင္းတာပါ...
အက်ဥ္းခ်ဳံ႕တဲ့အခ်ိန္မွာ ကိုယ္အဲ့အခ်က္ကို ထည့္တြက္ဖို႔ ေလာေနခဲ့တယ္...အဲ့လိုနဲ႕ သွ်န္းသြားတာပါဆိုေတာ့ကာ
အစပိုင္းမွာ Narbi နဲ႕ လက္ထပ္ၿပီး မကြာရွင္းဘူးကိစၥက တစ္ေၾကာင္း၊ Narbi က Jungkook ကို သူ႕ေယာက်ာ္းလို႔ ေခၚတာက တစ္ေၾကာင္း၊ ေနာက္ပိုင္းမွာ တကယ္လက္မထပ္ဘူးဆိုၿပီး စာဖတ္သူေတြၾကား ဖတ္ရတာ ေတြ၀ေစရာျဖစ္ေနခဲ့တာ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားဘဲ...အဓိက'က brainwash လုပ္ခဲ့႐ုံပါ...
ၿပီးေတာ့ စဖတ္ကတည္းက ဟန္ေဆာင္ထားတာ စာဖတ္သူေတြကို မသိေစခ်င္ဘူး...ဇာတ္ေၾကာင္း အီသြားမွာေၾကာက္တယ္...
သိေနရင္ ရင္ခုန္စရာမေကာင္းေတာ့တာမို႔ ေနာက္ပိုင္းမွ ဟန္ေဆာင္ထားတာကိုျပခဲ့တာပါဇာတ္လမ္းအေနနဲ႕တြက္မယ္ဆိုရင္
တကယ္ လက္မထပ္ဘဲ လက္ထပ္ခ်င္ေယာင္ေဆာင္ထားသလိုေျပာခဲ့တယ္မလား
အဲ့ကိစၥက သူတို႔ႏွစ္ေယာက္ၾကားဘဲရွိခဲ့တာေလ
ရွင္းရွင္းေျပာရရင္ အလုပ္သမားေတြကအစ လက္ထပ္ထားတယ္လို႔ဘဲ ျမင္တာ...
အဲ့လိုျမင္ျခင္းကလည္း သူတို႔က တစ္ခ်ိန္လုံး အတြဲေတြလို ျပဳမူေနခဲ့တာပါ...
Taehyung ရဲ႕အထင္လႊဲစရာအစေပါ့...Jungkook ကသိပ္ႏႈတ္လုံတဲ့သူ...အခ်စ္တစ္ခုလုံးကို ထိခိုက္ခံခဲ့ၿပီး သူက ဖုံးကြယ္ခဲ့တာ...
အစပိုင္းမွာ ျပဳမူခဲ့သလိုေပါ့...Narbi နဲ႕ Jungkook
ဟန္ေဆာင္မႈတစ္ခုလုပ္ခဲ့တာပါ...
ျပဳမူေနခဲ့သမွ်က ဟန္ေဆာင္မႈပါဘဲ...ေသခ်ာေလး မေဖာ္ျပမိခဲ့ဘူး...ဇာတ္ေၾကာင္းျပန္ရင္ ေဖာ္ျပဖို႔ေတြးထားပင္မဲ့ ေရးရင္း ေရးရင္း ႐ုပ္လုံးမႂကြခဲ့တာပါ
အဲ့တာမို႔ေၾကာင့္ ေမးခ်င္တာေလးေတြ ေမးလို႔ရပါေသးတယ္...
ကိုယ္ Active မျဖစ္ေတာ့ ဒီကိစၥကို လွည့္မၾကည့္နိုင္ေသးခဲ့ဘူးေပါ့...
Wedding Ring က ကိုယ္ေရးခဲ့သမွ်မွာ အ႐ူပ္ဆုံး plot တစ္ခုပါဘဲ...
ဖတ္ေပးတဲ့စာဖတ္သူတစ္ေယာက္ခ်င္းစီကိုလည္း ေလးစားစြာနဲ႕ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္...
24.8.2023
Written by MinJanuaryMoe
YOU ARE READING
Wedding Ring
Fanfictionမထင်မှတ်ထားတဲ့ ပတ်သတ်မှုတစ်ခုမှာ တကယ်ချစ်မိသွားခဲ့တဲ့အချိန် Jeon Jungkook ♡ Kim Taehyung Written by Minjanuarymoe