Robby szemszöge:
Az ajtónk kattanására ébredtem. Egyedül voltam otthon, a kanapén aludtam.
- Gyere, hozd a cuccot és húzzunk! - szólt egy férfi. Megrettenten csúsztam le alvóhelyemről. "Betörtek volna?" - Nyomás, nem érünk rá!
Jeges rémület lett urrá rajtam, és csak az járt a fejemben, meg kell védenem magam. Lassan közelebb araszoltam. Aztán a megfelelő pillanatban habozás nélkül az egyik betörő mellkasába rúgtam, tiszta erőmből. A férfi nekiesett egy polcnak, aminek minden tartalma a fejébe esett. Bajtársa sikoltásai közepette felkapcsolta a lámpát. Ismerős hangja volt.
- Uramisten, Rick! - kiáltotta. Anya volt az. Értetlenül álltam ott. - Jól vagy?! Robby, neked meg mi bajod van?!
- Nekem mi bajom van?! Napok óta nem láttalak, azt hittem betörtek! - méltatlankodtam kétségbeesetten.
- Oké. Oké, oké, sajnálom. - mondta, közben próbálta magát lenyugatni hadonásszással. Egyik kezében valamit szorongatott - Csak néhány cuccért ugrottam be, mert őhh.. Rick elvisz Cabóba. - mondta anyám áhitatosan. Gyógyszer volt ott, a táskájába dobta.
- Cabó mellé.
- Oké.
- Várj, Mexikóba mész? - "Ahá"- val válaszolt. - És vele? De meddig?! Mert fizetnünk kell a lakbért és nekem nincsen... - de a szavamba vágott. Dühös voltam. Nem ez volt az első alkalom. Újabb pasi, újabb hitegetés.
Na meg a gyógyszerek. Itthon hagy pénz nélkül...- Ezen ne görcsölj, mert Rick - bökött a pasasra - fizeti a hónapot, igaz?
- Megoldjuk! - mondta vigyorogva.
- Szuper. Ó, ez is kell. - Újabb gyógyszer is került.
- Mikor jössz vissza?
- Öhmm... Néhány nap?
- Másfél hét max.
- Igen. Szóval tiéd az egész lakás. Ne legyen nagy buliiiii! Holnap felhívlak, jó, szívem? - Megpuszilta a homlokom. - Szeretlek.
Azzal kiment. A férfi is indult utána. Ellenszenves volt. Rühelltem. Már most.
- Hé! Ha bántod, többet nem kelsz fel! - morogtam neki.
- Úúú. - Úgy csinált, mintha megijedt volna. Késztetést éreztem, hogy leüssem. De türtőztettem magam. Ez nem a Miyagi-Do elve, és lassan amúgy is indulnom kell a dodzsóba. Nem is tudtam, mit higgyek erről az egészről, muszáj volt levezetnem a dühömet valahogyan.
•••
Hannah szemszöge:
Reggel boldogan mentem edzésre. Nem tudom miért, de boldog voltam. Talán azért, mert felismertem az érzéseimet, és teljesen rendben volt minden a fejemben. Kiszálltam az autóból, és elhaladva a faragott "Miyagi-Do Karate" tábla mellett, beléptem az udvarra. Megcsendült a telóm. Moon hívott, felvettem.
- Sziaa, már vártam hogy hívj. Hiányzom? - kérdeztem mosolyogva.
- Nagyon. - szólt bele egy fiúhang a telefonba. Az arcom elkomorult. Sólyom beszélt. - Kérlek ne tedd le, Moon nem tudja, hogy felhívtalak.
- Mit akarsz? - kérdeztem flegmán, elment hirtelen a kedvem mindentől. Közel sem volt minden rendben mostmár. Sólyommal az ügyet próbáltam elfelejteni.
- Tudom hogy elszúrtam, hibáztam. Szeretném, ha minden a régi lenne.
- Jó, hát az nem olyan könnyű. - Nem voltam dühös, de nem adtam könnyen magam. És bár a fiú hiányzott, nem gondoltam, hogy ő is ennyire így érez.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Elkaplak ha elesel (Robby Keene ff.)
FanficHannah LaRusso egy jó tanuló, nagyon okos, 16 éves lány. Karate kedvelő családban, középső gyerekként nőtt fel, ezért ikernővérével, Samanthával 8 éves korukig űzték a küzdősportot, ameddig szenszei-jük, Nariyoshi Kesuke Miyagi elhunyt. A lány élete...