Robby szemszöge:
- Hannah, ébresztő! - kopogtatott Mrs. LaRusso a szoba ajtaján. Hannah álmos, tengerkék szemei duplájára tágultak, amint meghallotta édesanyja hangját. A velem szemben fekvő lány kiugrott az ágyból ijedtében. - Gyere reggelizni, fontos beszélnivalónk van veled.
- Mindjárt jövök, anya, menj nyugodtan! - kiáltotta a fennhangon a kétségbeeséstől. - Azt hittem már elmentek! El kell tűnnöd! - formálta a szavakat cseresznyepiros ajkaival suttogva. Kiugrottam az ágyból, hiszen nem jelentett jót, ha Hannah ennyire bepánikolt.
- Hova menjek? - suttogtam, mire az ablakát sebtében kinyitotta. Az arcáról leolvastam szándékait. - Ezt nem gondolhatod komolyan! És a gardrób? Nem mehetnék át Sam szobájába? - méltatlankodtam, és kinéztem az ablakon. Hát, igazából ha nem tudom a tetőn fekve megtartani magam, majd esetleg ott a csatornánál lemászni valahogyan, egyenesen pottyanhatok a medencébe, amire elég nagy volt a valószínűség.
- Nincs máshol ahol eltűnj! Samhez még csak most fog me-- mielőtt Hann befejezhette volna a mondatát, Mrs. Larusso hangját picit távolabbról lehetett hallani, amint a göndörkém testvérét ébresztgeti.
- Hannah, nem láttad Robby-t? - A lány összeszorította szemeit, szép arcán a gyász összes fázisát véltem felfedezni, s végül azok a csodaszép szemek, amiket az ágyban jó tíz percet fesztelenül nézegettem magamnak, hirtelen könnybe lábadtak. - Ez egy nagy Miyagi-Do megbeszélés lesz!
- Nem apa, ma még kinn sem voltam a szobából, fogalmam sincs, hol lehet Robby... - elkezdett kitessékelni az ablakon. Gyorsan átlendítettem a lábam az ablakpárkányon, ám ekkor elkezdett kinyílni az ajtó. A jeges rémület járta át minden porcikám, hiszen most próbálok egy olyan lány ablakán kimászni, akinek a szülei befogadtak, és tutira nem ilyen viselkedésre számítanak. Szerencsére Hannah idejében kapcsolt, és az ajtóhoz rohant, aminek hátát nyomta, közben hevesen intve, hogy bukjak le. - APA, ÖLTÖZÖM! NE GYERE BE!!! - Kiáltott fel, csak hogy éppen legyen időm kimászni teljesen.
Innentől nem láttam a történéseket, csupán görcsösen próbáltam kapaszkodni az ablakpárkány külső felébe. A lejtős tetőn hamarosan az eresznél találtam egy jó pontot, ahová a lábam is tehettem, ami valamivel biztosabb támpontot nyújtott, mint a fehéredő ujjperceimmel való kapaszkodás a párkányba.
- Mostmár bejöhetek?
- Apa te hallottál a magánszféra fogalmáról? KOPOGJ! - Hannah hangjából kivehető volt az ingerültség, és az, hogy mekkora egy stresszt okozott neki ez a helyzet.
- Ne haragudj, csak valami mégfontosabbról szeretnék beszélni veled kettesben. Ez a téma már régóta érik, azt hiszem, de Samnek úgy látszik, hamarabb elkellett, mint neked. - "b@szki, ezt nem kellene nekem hallani asszem..."
- Miről lenne szó? - azt nem tudom, miért nem esett le Hann-nak rögtön a téma.
- Hát... Igazából a fiúkról...
- Mi van a fiúkkal?
- Hát csak biztosra akartam menni hogy Robby...
Hannah szemszöge:
"Hajh, apukám, ha te tudnád amiket én megéltem az utóbbi pár órában Robbyval, nem lennél olyan biztos benne, hogy szívesen látod a közelemben..."
- Mi lenne Robbyval, apa? - próbáltam mostmár megnyugodni pánikomból, de az se segített a a beszéd tárgyához téréshez, hogy a drágalátos édesapám össze-vissza makogott, én meg komolyan kezdtem aggódni a srácért a tetőn, hogy meddig bírja még tartani magát.
YOU ARE READING
Elkaplak ha elesel (Robby Keene ff.)
FanfictionHannah LaRusso egy jó tanuló, nagyon okos, 16 éves lány. Karate kedvelő családban, középső gyerekként nőtt fel, ezért ikernővérével, Samanthával 8 éves korukig űzték a küzdősportot, ameddig szenszei-jük, Nariyoshi Kesuke Miyagi elhunyt. A lány élete...