YENİ BÖLÜM DEĞİLDİR!!!

58 19 11
                                    

Bu hikayeyi yazmam sadece eğlenmek ve vakit geçirmek için.

Güzel dönüşler alınca bende güzel şeyler yazmaya çalışıyorum. Aklımda çok kurgu var. Şimdi size ufak bir özetlerini geçicem hangisini seçerseniz onu yazmaya başlayacağım.

Bu kurguma da devam edeceğim. Merak etmeyin.

İlk kurgum: Hayat

Bir otizimli kızımız var adı ışık. Bu kızımız okumak için havaalanına bilet alıp İstanbul'a gitmek istiyor. Ama otizimli olduğu için o kalabalıktan dolayı kriz geçiriyor. Herkes ondan uzaklaşırken bir tek kişi ona yardım etmek ister o da İstanbul da onunla aynı okulda okuyacak olan Cihan Altan Temur'dur.

🌼. 🌼. 🌼. 🌼

İkinci kurgum: Karmaşa

Gelecekte zaman makinesi icat edilmiştir. Bir mahkum bu makineyi çalıştırarak zamanda yolculuğa çıkarak hapishaneden kaçar.

Kurum toplanarak iki binbaşı seçilmesi istenir ve iki binbaşı seçilir. Birisi Zeynep Çelik. İkinci binbaşı ise adın bilinmiyor... İlerleyen bölümlerde eğer seçerseniz sebebi ortaya çıkar.

Bu iki binbaşı zaman yolculuğu ile adamı yaklamaya çalışırken bazı gerçekleri de öğrenmiş olurlar...

Bu iki kurgumuzda bu şekilde. İkisininde konusunun iyi olduğunu düşünüyorum. Sizden sadece bunlardan hangisini isteğinizi söylemeniz.

Buraya kadar okuduysanız teşekkür ederim yeni bölüm de yarına gelir. Ama eğer erken bitirisem bugünde atabilirim.

Kendinize dikkat edin!

Seviliyorsunuz♥️♥️♥️

SerzenişHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin