__________________________________
Біота східна — єдина рослина, яка жодного разу і ніколи не використовувалася у зіллєварінні. Це дерево (чи кущ) ніс по собі лише символічне значення. Родом з Китаю і завезена в Європу в 1690 років. Що магли, що чарівники, використовують цю рослину тільки як декоративну прикрасу своїх садів.
При англійській королеві Марії Другій (1689-1694) та закінчуючи часами правління королеви Анни Стюарт (1702-1707) було заведено використовувати гілку біоти східної як оголошення про союз чи дружбу. Такі гілки дарували сусідам чи бізнес-партнерам магли та маги.
_____________________________________
Після того, як Марджері вже пішла, Елеонора попрямувала до теплиць. Як вона й очікувала, на неї чекав Реґулус, що був не в собі від нетерпіння та цікавості, почувши крізь дрімоту крики зі шкільних теплиць, які супроводжувалися голосними обговореннями що трапилося. Хлопець очікував дізнатися від свідка, але, побачивши стан Грімм, не від учасника бійки.
— Ти виглядаєш дуже здоровим, — збрехала дівчина, бо, якщо Блек в такому стані як зараз був здоровим, то вони всі були смертельно хворі. Втомившись від його запитань, які сипалися від нього, як від Мері Макдональд, яка одна з перших і єдиних побувала в теплиці та питала про кожну пилюку, думаючи що це якась наднебезпечна рослина. — Не хочеш повернутися до звичайного середовища перебування нахабних слизеринців?
— Дивлячись на тебе зараз, титул "нахабних слизеринців" цілковито належить тобі. У порівнянні, всі інші дуже вихованні, — дорікнув хлопець, досі сидячи на дивані та закутаним в теплу ковдру. Хоча спека ще не спала, а була в самому розпалі, він продовжував сидіти в ній.
— У тебе знову температура? — запитала Грімм, починаючи шукати ліки, які вона залишила на столі.
— Ти про мене не турбуйся, це в тебе зараз нагальніші проблеми, — Реґулус сів за стіл, мило посміхаючись дівчині. Тепер він був схожого на того чарівного слизеринця, по якому пісяються окропом дівчата. — Моя черга тобі допомогти.
— Ні, — дівчина досі була похмурою та злою, слова Сіріуса боляче відкликалися у грудях. Вона нервово шукала те, що їй потрібно. — Я впораюся сама, — дістала зелену тканину, яка до цього була просочена трав'яними заварками, і ще декілька зіль.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Посібник з гербалогії. Курси юних ботаніків
FanfictionЇї діти-рослини кращі, аніж люди. Вони її слухають, співчувають, сварять та розуміють. Якби Елеонорі Грімм дали вибір: людина, яка любитиме її все життя чи нова рідкісна квітка в теплиці - вибір буде занадто очевидний. Але продовжуватиметься це не з...