Розділ 2

28 3 0
                                    

________

«Рослина Кашовська троянда*, в основному її пелюстки, мають вигляд нічного неба, яке рясно вкрите зорями. За легендою її походження, квітка повністю віддзеркалює те небо, під яким один чарівник знайшов та втратив кохання всього свого життя. В пам'ять про ту пану, він зачарував рослину.

Зараз ця рослина використовується в зіллєварінні для любовних чар.»

________

— Зробіть лабораторну роботу. Кожен з вас розділиться по три людини та лідер вашої групи витягне з цієї коробки, — місис Помона Спраут дістала зі свого столу картону коробку та підняла високо над собою, — яку рослину ви витягнете, ту і вирощуватиме. Попереджаю, усі вони вибагливі, це не буде кактус, шановні.

За кивком голови, діти піднялися та почали ділитися на групи. Заскріпили стільці, всі почали розсаджуватися і авжеж лише між своїм факультетом. Жоден грифіндорець чи слизеринець не пішов в інший бік класу. Елеонора вирішила бути в групі з тими, хто лишився. Але роздивившись всіх, зрозуміла, що лишається лише вона. Посмішка застигла на її обличчі. Вона працюватиме сама.

— Професорка, нам не вистачає однієї людини, — звернулася до місис Спраут Лілі Еванс, високо піднявши руку.

— Я можу! — різко піднявшись, що аж стілець впав, викрикнув Джеймс.

— Містере Поттере, сядьте, — холодно сказала жінка та оглянула весь клас. — Міс Грімм, — вже м'якіше звернула вона. — У вас знову немає пари, тоді приєднайтеся до міс Еванс та міс Макдональд, — всі погляди обернулися на Грімм. Осудливий зі сторони слизеринців, з неприязню та огидою зі сторони грифіндорців. — Міс, швидше, — плеснувши в долоні, сказала професорка.

Повільно піднявшись та зібравши речі, Елеонора пішла до дівчат, які затамувавши погляд слідкували за нею. Вона сіла поруч з Мері Макдональд зліва, а справа сидів Люпин, який підбадьорюючи посміхнувся.

Елеонора сприйняла це по своєму, наче з єхидністю, та швидко відвернулася, закриваючи обличчя відкритим підручником. Римус невпевнено повернувся до друзів, але вони наче й нічого і не помітили.

— Мері, підеш від нас? — запитала Лілі, коли перші учні вже дістали записки, де були записані назви рослин.

— Ні, давай ти, — штовхнувши плечем подругу, Макдональд засміялася та подивилася на "зосереджену" на підручнику слизеринку. — Можливо, ти хочеш піти? — запитала вона, але відповіді не отримала. Елеонора піднялася та пішла до професорки. Така грубість обурила Мері. Хоч Лілі й зносила лише свого друга Снейпа, все одно не наважувалася намагатися порозумітися з іншими слизеринцями. Іноді вона працювала з ними в парі та, хоч як важко їй це було вимовити, скоріше з Поттером вона зустрічатиметься чи одружиться, аніж ще раз матиме справу з цими знахабнілими та злими на всіх слизеринців.

Посібник з гербалогії. Курси юних ботаніківWhere stories live. Discover now