_________________________________
Хіганбана (червона павукова лілія) - червона квітка і восени символ в Японії. У цієї квітки дуже багато назв, одна інша красивіша: квітка пожежі, квітка мерця, квітка привидів, пекельний колір, лисий колір, квітка-бритва, отруйна лілія, небесна квітка.
У японців хіганбана вважається нещасливим знаком, тому його уникають садити у садах.
Цибулини, стебла і листя містять сильну рослинну отруту. І росте ця квітка на цвинтарях, ближче до небіжчиків і привидів, причому найчастіше її ніхто не висаджує - вона виростає сама.
__________________________
1056 рік н.е. Королівство Англія
Ед Мансон виграв у свого друга співвласника таверни 1 соверен та 5 крон. Вони довго сперечалися при будівництві в маленькому занедбаному поселені Англії чи треба робити високий поріг при вході. Вони його поставили і як на прохання через декілька днів линула злива, яка могла запросто затопити їх таверну, оскільки вони знаходилися на низовині поруч з високими пагорбами. Його товариш рушив рити невелику траншею, щоб вода не перелилася через край порога.
— Ви господар таверни? — покликав його хтось позаду. Мансон рішуче обернувся, не лякаючись, навіть якщо за спиною в нього буде королівська гвардія, яка останнім часом стала збирати з селян страшенні податки.
— Так, а ви певне обходисвіт, — подумав Ед, протираючи від хвилювання старою ганчіркою, яка була для столів, склянку для елю. Чоловік помітив, як його гість ховав своє обличчя в чорному капюшоні, його мантія була пошита з дорогої тканини, але силует здавався таким високим та струнким, наче він зовсім не був заможним чоловіком і не мав їжі.
— Ви праві. Тут у Вірсайді у мене справа до одного чоловіка... чарівника, — додав гість, нізвідки беручи склянку для пива та наливаючи собі за допомогою палички.
— Чарівники? Вони тут не бувають, сер, — хмикнув Ед, спираючись на свою стійку. Звичайні люди ніколи не бачили магії чи чарівників, хоча про них багато хто розповідає. Вони служать королям та королевам, займають місця вчителів, професорів, мейстрів, цілителів, навіть священників, хоча цього не можуть пробачити магли, які вважають магію протилежним до їх релігії. — Це місце покинуте не лише чарівниками, але й нашим королем.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Посібник з гербалогії. Курси юних ботаніків
FanfictionЇї діти-рослини кращі, аніж люди. Вони її слухають, співчувають, сварять та розуміють. Якби Елеонорі Грімм дали вибір: людина, яка любитиме її все життя чи нова рідкісна квітка в теплиці - вибір буде занадто очевидний. Але продовжуватиметься це не з...