Лише тиждень тому їй виповнилося 8. Подарунки, які принесли мало знайомі люди, запрошені тітко та бабцею, досі стояли у вітальні не розпаковні. Свята перестали вже давно приносити їй особливе задоволення, яке вона мала, коли її батьки були живими.
Дівчинка сиділа у ніг Марджері, тримаючи в руках свого гребеня та подаючи його, коли він потрібен був старій, поки та перебирала кощавими пальцями білі пасма. Вони часто так проводили час перед сном.
Енолі подобалися кучері, які виходили, розплітаючи коси зранку. Вони нагадували їй маму.
- Тобі подобається твоя нова психологиня? - запитала раптово жінка, зв'язуючи стрічку на другій косиці і розподіляючи пасма на іншу.
- Пані Софія мила, - смикнула плечима Елеонора, ковиряючи худими пальцями килим. - Вчора вона запитала чи хочу я помститися кривдникам. Бо коли я виросту, я буду здатна на це і можуть виникнути проблеми.
- Запам'ятай дещо, Еноло, - похитала головою Марджері і тонкі пасма сідого волосся колихнулися.
- Ще один урок?
- Якщо ти можеш завдати болю, це не означає, що ти повинна. В тебе добре серце, постарайся його зберегти і на далі.
Гелена увійшла в вітальню з тацею, на якій поклала чашки з чаєм та печиво. Вона поставила її перед Енолою на підлогу та сіла в крісло поруч. Її вогняне волосся було зібране в бігуді, а блакитний халат колихався від кожного поруху чарівниці.
Солодкий аромат випічки з шоколадом заповнив кімнату. Гелена щось запитала у своєї матері, потім покачала головою.
Елеонора стояла в проході вітальні, спостерігаючи за цією картиною.
Родина. Бувши дитиною, вона ніколи б не назвала себе проклятою та нещасною. У неї завжди були ті, на кого вона могла покладатися, вони завжди підтримали б її.
"Чому я тут?" - запитала себе Елеонора, оглядаючи приміщення. Вона не пам'ятала як опинилася в цьому місці. Чому вона опинилася тут.
Позаду почувся сміх. Повз дверний прохід по коридору хтось пробіг. Енола обережно виглянула в темний коридор, куди виходили сходи. На третій сходинці стояла фігура дівчинки. Біла нічна сорочка сягала підлоги, такого ж кольору кучері, зібрані стрічками, ледве діставали плеча. Холодне світло з електричної лампи падало на її фарфорове обличчя. Яскраві фіолетові очі посміхалися їй, легко викликаючи довіру в серці.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Посібник з гербалогії. Курси юних ботаніків
FanfictionЇї діти-рослини кращі, аніж люди. Вони її слухають, співчувають, сварять та розуміють. Якби Елеонорі Грімм дали вибір: людина, яка любитиме її все життя чи нова рідкісна квітка в теплиці - вибір буде занадто очевидний. Але продовжуватиметься це не з...