Розділ 7

23 4 0
                                    

«Люба міс Елеонора Грімм,

Рада буду запросити вас на своє весілля, яке відбудеться цього літа 26 серпня.

Оскільки ви доволі близькі родичі з моїм чоловіком, Люциусом Мелфоєм, мені б хотілося ближче з вами познайомитися, тому обов'язково відвідайте мене у маєтку моїх батьків.

Сподіваюся на вашу скору відповідь
Ваша Нарциса Блек!»

Елеонора з сумнівами дивилася на білосніжний папір, на якому зеленими чорнилами виводилися елегантні літери. Конверт досі тримав аромат дорогих солодких парфумів, що лоскотали носа.

Склавши лист, дівчина пройшлася лісом далі. Вона зупинилася біля дерева, яке виділялося серед усіх своїм покрученим стовбуром. Гіллям воно нахилялося до самої землі, створюючи неймовірної краси арку зелені. Ще красивіше це місце було навесні, коли все тільки починало розцвітати. Як сильно їй не хотілося залишитися тут аби поринути у спогади коли вона тільки приїхала в цей замок, слизеринці доведеться йти далі.

Сьогодні був вихідний день, який дозволяв Елеонорі побути наодинці з рослинами. Чого іноді їй не вистачало, коли з'явилися Мері й Реґулус. Їй подобалася їх компанія, проте побути на самоті останнім часом їй було просто необхідно. Наче зараз вона наздоганяє своє насичене життя, яке відкладала багато років.

Побачивши протоптану стежку, Грімм зупинилася на ній. Присівши навпочіпки, опустила долоню до слідів, які залишили місцеві мешканці.

Чарівниця сконцентрувалася на своїх відчуттях та силі, яка вирувала у вухах. Заплющивши очі, вона побачила безліч різноманітних ниток, які перетиналися лише на одному місці — де вона стоїть. Потягнувшись за одну з них — побачила вовка, який вистежував свою здобич та принюхувався до землі. Червона хитросплетена нитка, показала кентаврів, які тягнули на своїх плечах різноманітних тварин та обговорювали їх приготування.

Чим свіжіший момент, тим чіткішим його можна було побачити. Про це здогадалася Грімм тільки зараз, порівнюючи яскравість ниток спогадів цього місця.

Вона була б не проти не ходити так далеко, а тренуватися просто в замку, але не хотілося б давати привід для інших ще більше впевнитися в її неадекватності, а слизеринцям придивлятися до її талантів. Те, що вони впевнилися в її хороших знаннях гербалогії достатньо. 

Посібник з гербалогії. Курси юних ботаніківWhere stories live. Discover now