______________________
"Аза́лія ( Azalea, Azalea) — листопадний квітучий кущ роду Rhododendron родини Ericaceae. Існує кілька видів, зустрічаються в Азії та північній Америці, на основі якого виведено багато декоративних варіантів. Азалії — вічнозелених рододендронів.
Їх значення — стриманість. Злодії використовували її цвіт аби не видати себе в суді. Квітка притупляє відчуття, але не на фізичному рівні. Рідко коли їх використовували, аби приховати свої почуття до коханої людини..."
_________________________
Сонце нещадно світило у вікна, змушуючи присутніх мружити очі. Чарівники, що зібралися тут, відчували напруженість та непохитний страх, що зараз вони, можливо, пишуть історію, яка матиме великий вплив на наступні століття життя чарівників.
Міністр Німеччини, навіть бувши у себе вдома, не міг відмітити, що хвилювався приймати гостей, які мали прибути з хвилини на хвилину.
Люди в чорних мантіях, по краях яких були розшиті очі та ворони, увійшли в конференц-залу. За ними йшла, а точніше шкандибала, стара жінка в жовтій, майже золотій сукні з чорними асиметричними візерунками. На голові вона мала капелюх-таблетку, а також шлейф батисту, наче каптур, прикрашений чорними перлами.
— Місис Грімм, — містер Ебергард Дітц піднявся та поцілував жінці руку. Вона привітно, але все ще залишаючись серйозною, посміхнулася.
— Кузене, — привітала вона, сідаючи напроти нього. — Я дуже пишаюся що ти дотримався моєї поради та пішов навчатися далі.
— Авжеж, — він кивнув головою, оглядаючи її супутників. — Хто вони?
— Вірні мої друзі, — відмахнулася Марджері, крутячи в руках свою тростину. — То що, я можу перейти від цих ніякових прелюдій до нагальних справ.
— Я знаю чому ти прийшла, — сказав чоловік, набагато молодший за неї. Він одягався не яскраво, але зі стилем. Його матір була рідною сестрою батька Марджері, і зв'язок жінка намагалася завжди тримати з усіма ближчими родичами. — Але не можу чимось допомогти. Громадяни моєї країни навряд чи погодяться підтримати програшний бік.
— Мені не потрібна жива сила, прибережи своїх громадян до вторгнення смертежерів, якщо я не зіграю свою партію добре, — жінка закотила очі та поводилася так, наче їй його підтримка не дуже той і треба, просто для галочки, щоб він не став на бік її ворога. — Чи думаєш, вони наситяться лише Англією?
ВИ ЧИТАЄТЕ
Посібник з гербалогії. Курси юних ботаніків
ФанфикЇї діти-рослини кращі, аніж люди. Вони її слухають, співчувають, сварять та розуміють. Якби Елеонорі Грімм дали вибір: людина, яка любитиме її все життя чи нова рідкісна квітка в теплиці - вибір буде занадто очевидний. Але продовжуватиметься це не з...