Розділ 10

18 3 0
                                    

- Лілі Еванс твоя слабкість, - констатувала факт Елеонора, сідаючи в крісло у вітальні поруч зі Снейпом, який в цей час зачитувався книжкою. Що він робив постійно, навіть коли його помічали з Лілі.

- Грімм, - хлопець з роздратуванням продовжив читати, іноді косо поглядаючи на сусідку.

- Тобі напевно відомо що трапляться з людьми, які мають явні слабкості? - запитала чарівниця, знуджено підпираючи рукою голову.

- Всі мають слабкості, - від постійного спостереження за ним, Северусу стало некомфортно і він відклав книгу. - Чого ти хочеш? Намагатимешся мене шантажувати нею, бо ти дуже сильно наблизилася до неї?

- Ні, - дівчина засміялася, наче це був дійсно вартісний жарт. - Занадто очевидно, легко та не потрібно мені. - Я прийшла допомогти тобі.

В цей раз засміявся чарівник. Сміх вийшов грубим та хрипким, дещо неприємним, відчуваючи його награність.

- І чим це? - він дивився на неї як на божевільну, або як дитину, яка казала занадто очевидні дурниці.

- Не втратити її, - наче це щось настільки очевидне, Елеонора виглядала збентежено. - Рабастан же знає про Лілі також? Всі знають про неї. Яку небезпеку створюєш ти в її житті, що в майбутньому вона може постраждати? Яку небезпеку вона представляє для твого.

Їй не потрібно було говорити це в голос. Смертожери. Лілі маглонароджена і нізащо не підтримає рух та людей, що збираються вбити її родину та друзів. Вона ворог, але й водночас цінний заручник. Якщо Северус спробує зрадити або спроби спротиву, вони легко можуть ним маніпулювати через неї. Його помилка може коштувати їй життям.

- І що ти пропонуєш? Взятися за руку з Лілі та втекти з країни, розпочавши нове життя з будиночком на березі та трьома дітками на фоні заходу сонця? - пробубнів Северус, спостерігаючи за учнями, що стали проходити повз них, повертаючись з екзаменів.

- Фу, я запропонувала б тобі таке, якби всією душею ненавиділа, - сказала Елеонора, уявляючи цю картину в голові та блюючи. - Покажи усім, що ти байдужий до неї - це ідеальніше і логічніше.

- І як?

- Привселюдно назви її бруднокровкою.

Між ними запала тиша. Елеонора не думала взагалі про Северуса та Лілі, їй просто потрібно було придумати привід, щоб він відвернувся від неї найжорстокішим способом. Їй зовсім не необхідно щоб Лілі відчувала себе тут непотрібною, лише б дістатися до Сіріуса, а по іншому вона не бачила варіанту.

Посібник з гербалогії. Курси юних ботаніківWhere stories live. Discover now