"Перед роботою, повторіть Правила безпеки під час роботи з небезпечними та отруйними рослинами. Необережний порух і у вас вже на декілька пальців менше, якщо не рук...хєхєхєєхєхє" (Попередження цілком відповідає безпеці в Гоґвортсі).
— Та за що мені таке покарання? — лунав крик жінки з кухні, а за ним і биття посуду. — У всіх діти як діти, але в мене справжнє розчарування!
Реґулус закрився у своїй дитячій , як вони з Сіріусом і домовилися. Сам же старший син сім'ї Блек стояв з опущеною головою перед розгніваною матір'ю. Сьогодні за сніданком вона отримала листа про ганебну поведінку сина, під час перебування у гостях Лестрейнджів. Знову розчарування. Знову тягар сім'ї. Сором.
— Йди в кімнату! Більше не бажаю бачити твого огидного обличчя! Геть! — кричала Вальбурга, не стримуючи сліз. Триматися на гарних рахунках у найстрашого Блека було важко.
Їй було доручено керувати сімейним гобеленом, визнаючи її родину гідною, але якщо Арктурус дізнається про неконтрольовану поведінку спадкоємця, його зрекуться. Сіріус піде у вигнання, а гілка Оріона буде осоромленою.
У родині Блек були складні відносини між собою. Арктурус став єдиним спадкоємцем всього, незважаючи на те, що був ще Поллукс, його кузен. Тепер все вирішував саме він. Хто за кого одружиться, куди, коли і до кого піде на бал; хто виступить в міністерстві, або якою професією буде займатися. Така влада дратувала Поллукса та його дружину Ірму, але в голос ніхто про це не говорив. Ще більше ненавиділа Арктуруса дружина Сігнуса —Друелла, мати трьох дочок. Її зненавидів старий саме в момент, коли вона відмовилася одружувати старшу дочку на вдівця Нотта, який був старший за неї в три рази. Але останньою краплею стало, коли вона порушила традицію родини та назвала молодшу доньку на честь улюблених квітів — Нарциса. Ось тоді вони залишилися без фінансів, всі рахунки закриті, і лише завдяки благанням Сігнуса Нарцису і Друеллу не вижгли з гобелену. Заступилася за невістку і сама Вальбурга, але лише тоді, коли вона подарувала роду спадкоємця, чим ще раз принизила Друеллу. За народження Сіріуса, вона і отримала у винагороду правом керувати гобеленом та жити в родинному домі. Тому втратити все через Сіріуса, чого Вальбурга досягла за допомогою нього ж, вона не хотіла.
Сіріус підіймався сходами та стискав губи. Пацюки. Рабастан слюнтяй. Слабак. Боягуз. Порося. Віслюк. Йому було страшно, коли Сіріус почав давати відсіч. Він же старший, а йому налупцював дупу якийсь 9-річний хлопчисько. Тоді він розізлився на мати дуже сильно і в маленькому розумі нічого кращого не прийшло, як втекти з дому. Він не розумів її припадків. Не розумів всю жорстокість до нього. Несправедливу жорстокість. Все це було через родину дядька Сігнуса. Все через змагання хто буде кращою сім'єю. Хто буде краще для Аркутурса. Він ненавидів за це діда, він ненавидів за це мати. Бо він і Реґулус мають бути на першому місці, не старий дід з приколами.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Посібник з гербалогії. Курси юних ботаніків
FanfictionЇї діти-рослини кращі, аніж люди. Вони її слухають, співчувають, сварять та розуміють. Якби Елеонорі Грімм дали вибір: людина, яка любитиме її все життя чи нова рідкісна квітка в теплиці - вибір буде занадто очевидний. Але продовжуватиметься це не з...