5. Rész: Szeretlek!

131 10 6
                                    

Boka szemszöge

Nemecsek hátat fordított nekem és elindult vissza, de megragadtam csuklójánál és visszarántottam. Testünk teljesen összesimult és lassan elkeztem ajkai felé hajolni, de megáltam. Egy ideig egymás szemét fürkésztük, majd lassan elkezdtem hajolni ajkai felé, de mielőtt megcsókoltam volna megálltam.

- Szabad?- kérdeztem suttogva.

Választ nem kaptam csak egy röpke csókot. Nagyra nyíltak szemeim, de Nemecseké csillogott a holdfényben. Ekkor már nem nagyon zavartattam magam. Két kezemmel megfogtam az arcát, megcsókoltam és viszonozta is. Éreztem, hogy próbálta felvenni a tempót velem, de nem tudta. Olyan hevesen csókoltam, ahogy csak tudtam. Aztán alsó ajkát megnyalva bejutást kértem, amit meg is kaptam tőle. Ekkor behatoltam szájába, de nem sokáig tartott. A keimen könnycseppek landoltak. Ekkor elváltam tőle.

- Hé Ernő! Mi a baj?- néztem aggódva.
-Nincs semmi baj.- mondta a lábát nézve.
- Ernő! Nehazudj! Amúgy is, a semmiért nem lehet sírni.- montam.
-Tudod Boka... én...- kezdett bele.
- Te mi?- kérdeztem.
- Én félek a többiek véleményétől.- és ekkor könnyáradatba kezdett.
-Ahj, te. Egyelek meg.- magamhoz öleltem.
- Nem lesz semmi baj, oké? Ha szeretnéd titokban tarthatjuk.- mondtam és egy bólogatást éreztem a mellkasomon.
Megfogtam az arcát, hogy belenézhessek a szemeibe.
- Nem lesz semmi baj. Megígérem. Rendben?- erre csak bólintott.
Szemeiből kisepertem szőke kis hajtincseit, melyet apró kuncogással és egy mosollyal díjazott. Erre én is elmosolyodram és egy apró csókot adtam neki.
- Olyan szép vagy.- mondtam.
- Te pedig romantikus.- montda, majd a pólóm nyakánál fogva csókba hívott.
Még egy kicsit a dombon voltunk, majd elindultunk vissza. Odafele elvoltunk.

Visszaérve már halkabbak voltunk, hiszen a többiek már aludtak. Megálltunk egymással szemben a sátrunk előtt és elhúztam a bejáratot.

- Csak te utánad.- montdam.
- Köszönöm.- mondta, majd egy elégedettett mosollyal bement és én is utána.
Lefeküdtünk egymás mellé és felé fordultam.
Ernő nekem háttal volt és úgy hajolt a táskájához. Valamit keresett, de nekem nen ez kötötte le a figyelmen. Te jó Istenem. Amit láttam az teljesen ámulatba ejtő volt. Azt a segget nem adnám senkinek semmi pénzért. De nár kb 10 perce keresett valamit abban a táskában, pedig alíg, ha volt benne valami. Aztán eset le a tantusz. Nemecsek kérette magát. Ez pedig eléggé feltüzelt. Felpattantam a fekvőhelyemről, majd közelebb mentem.

- Mit keresel ennyire Erni?- ekkor rám nézett és felegyenesedett egy meglepődött arcal.
- H-Hogy hívtál?- kérdezte.
- Oh, bocsánat. Nem tetszett?- kérdeztem.
- De, nagyon is tetszik.- mondta.
- Szerintem nagyon cuki becenév neked.- mondtam, majd közelebb jött és megpróbált megcsókolni, de kicsit szemétkedtem. Mivel magasabb voltam nála ezért kicsit megszivattam.

Szegény lábujjhegyen is nehezen ér el

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Szegény lábujjhegyen is nehezen ér el. Ezt csináltuk kb 5 perce keresztül, majd megunta az erőlködést. Sarkon fordult és leüllt a földre. Én csak halkan felnevettem és idasétáltam. Megálltam vele szemben.
- Gyere, mostmár megengedem.-mondtam, de nem mondott semmit csak nézett morcosan.
- Most haragszol?- kérdeztem, de erre se kaptam semmi választ.
- Oh, szóval így állunk.- ekkor fogtam magam, leültem vele szemben, majd rávetettem magam és elkezdtem csikizni.
-Bh-Bhokah-nevetett-Hagyh-hagyhd abbah!- kérlelt, de én csikiztem tovább. Viszont ő is elkezdett engem csikizni és én két kezét kifeszítette a feje felé. Ernivel mélyen egymás szemébe néztünk. Én mit sem várva rátapadtam Erni ajkaira és hevesen csókoltam.
A jobb kezemmel végig simítottam az oldalán, majd enyhén belemartam és végig simítottam a fenekén, amit egy mély nyögéssel díjazott Erni.  Levegő hiány miatt elváltunk és belenéztem két szép szemébe.
- Szeretlek Boka!- mondta.
- Én is szeretlek.- majd a nyakához hajoltam és nyomtam rá egy apró puszit.
Ekkor lemásztam róla és mellé feküdtem.
-Gyere ide.- majd a két karomat széttártam és megöleltem.
- Jó éjt Erni!- montam.
- Jó éjt Boka!-mondta.  Adtam a honlokára egy jó éjt puszit.
- Amúgy jó a feneked- majd elnevettem magam.
- Boka!- mondta enyhén felháborodva.
És mind a kettőnket elnyomott az álom.

(P. U. F. Bokacsek) Mindig melleted! Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang