Hi everybody! FIGYELEM!!!! 18+ VESZÉLY!!! AKIT NEM ÉRDEKLI VAGY NEM SZERETI AZ ILYET, ANNAK NEM AJÁNLOTT!!!!⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️
Nemecsek szemszöge{Másnap reggel}
A szüleim még mindig a nagybácsikámékkal vannak oda, úgyhogy amikor hazaértünk páromék felajánlották, hogy náluk maradhatok. Én ebbe természetesen beleegyeztem. A maradék 3 napban még ott maradok Bokáéknál. Legalább tudunk egy kis időt tölteni egymással. Azért, majd néha hazalátogatok, hogy minden rendben van-e a ház körül.
Reggel arra keltem, hogy Boka keltegetett. Viszont én nem igazán akartam felkellni.
- Nemecsek Ernő! Ne játszuk azt, mint tegnap!- mondta megemelve hangját, de én nem feledtem csak fordultam egyet és így háttal voltam neki.
-Óóó, szóval ezt szeretnéd játszani?- kérdezte, majd az oldalamat megfogva a hátamra lendített, amikor szemeimet hirtelen kinyitottam és egy felém kerekedett Jánossal találtam magam szemben, aki villámsebességel kezdett el csókolni.Olyan hevesesn csókolt, hogy nem tudtam tempót tartani, viszont drága szerelmemnek nagyon bejött. Ekkor benyúlt a pólóm alá s elkezdte simogatni, amin 1-szer 2-szer belemosolyogtam a csókunkba. Aztán lassan végig simított és az egyik keze a hátsómhoz ért. Ekkor meglepődtem egy kicsit és elváltunk levegőhiány miatt.
- Ugye tudod, hogy jó segged van?- kérdezte Boka nevetve és közben egyik kezével még a hátamat simogatta.
- Hát, ha te mondod akkor elhiszem.- mondtam, majd egy hosszas csókba hívtam.FIGYELEM!!!! KEZDŐDIK!!!!⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️
Eközben szerelmem a másik kezét is elkezdte vezetni, de ekkor egy nagyon rossz helyre tévedt. Érdekes dolgot kezdett el érezni, ami miatt elkapa a kezét, én pedig elpirultam. Én csak néztem magam elé mire Boka egy mosolygój pillantást vetett felém és visszahelyezte kezét. Ujjaival egyre közelebb lépegetett, amitől kicsit beindultam. Elkezdett a nadrágomon egyre több minden látszani. Kicsit kínosan éreztem magam, amit Boka észre is vett.
- Erni. Minden rendben?- kérdezte aggódóan.
- Igen, csak kicsit kellemetlenül érzem magam.- feleltem.
- Szeretnéd?- kérdezte életem, majd adott egy csókot.
- I-Igen.- mondtam, mire Boka csak kérdően nézett rám.
- Biztos, Erni szivem?- kérdezte aggódóan.
- Igen... Biztos!!!- jelentettem ki.
Ekkor Boka felkellt az ágyról, majd levette pólóját, aztán a nadrágrát.
Én pedig ámulva néztem ki a fejemből. Az a test, mindent visz, de nem adom senkinek az biztos.
- Na mi az? Tetszik a látvány?- mondtam, majd lassan letérdelt az ágyra és felém kúszott, amjd csókolni kezdtük és amikor szétváltunk annyit feleltem.
- Nagyon.- mondtam, majd folytattuk is.Ekkor Boka beleültetett az ölébe és úgy csókolóztunk. Én pedig közben mozgattam a csípőmeg ide oda. Boka megfogta a pólóm alját és azzal a lendülettel megis fosztott tőle. Kezei pedig a csipőmön pihentek meg, amik nemsokkal később már a hátsómon pihentek. Még mindig csókolóztunk, amikor Boka az egyik farfelembe belemarkolt erősen és egy nyögés hagyta el a számat. Bokának kifejezetten tetszett ez a műveletem. Ekkor a hátsóm alatt megfogott és a hátamra fektetett. Adott egy utolsó csókot a számra, majd elkezdett lefele haladni folymatosan. Végig csókolta a testemet, majd amikor leért, megfosztott nadrágomtól és rámvetette tekintetét és feljött egy csókért és közben simogatta intimebb részemet, amit nagyon élvezetm. Boka az utolsó ruhaneműmtől is megfosztott. Ekkor odanyújtotta a középső ujját. Mutatván, hogy nyálazzam be. Meg is tettem, majd bejáratomhoz helyezte az ujját.
- Erni. Mehet?- kérdezte.
- Igen, mehet.- mondatm, majd lassan behatolt az ujjával. Ekkor felnyögtem egy nagyon és összeszorítottam a szemem. Egy kicsit még így voltunk, hogy szokjam a helyzetet, majd Boka lassan és óvatos elkezdte bennem mozgatni az ujját. Én pedig hevesen kezdtem elvenni a levegőt és Bokát átkaroltam. Először egy lassabb tempóval kezdtük, ami tartott pár percig, majd Boka gyorsított, ekkor a hátába martam és heves levegő vételek között jó párszor fel is nyögtem. Ezt is jó pár percig csináltuk, de hosszabb volt, mint a lassabb. Ezek után Boka kihúzta ujját, majd ő is megfosztotta magát az alsógatyájától és odahajolt egy csókot adni nekem, majd megfogta saját intim testrészét és bejáratomhoz helyezte.- Erni. Tuti biztosan szeretnéd?- kérdezte.
- Igen, ha már elkezdtük fejezzük is be.- mondtam és ekkor bólintott egyet és belém hatott tagjával. Mind a ketten felnyögtünk, majd megint így maradtunk, hogy szokjuk a helyzetett, aztán Boka lassan elkezdte mozgatni csípőjét. Erősen karmoltan és martam Boka hátát. Ennek tuti nyoma marad. És így folytattuk tovább.*1 órával később*
Bokával már az utolsó menetet jártuk és Boka nem egyszer elélvezett bennem. Akkor annyira forróság töltött el. Én élvezetm.
VÉGE!!!⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️
Bokával ezek után csak egymás mellett feküdtünk. Szerelmem hátulról karolt át és puszilgattam hátam, amikor tekintetem az órára siklott ami 8:56-ot mutatott.
- BOKA JÁNOS!!! KELLJ FEL!!! LEKÉSTÜK AZ ELSŐ ÓRÁT!!!- ekkor mind a ketten kipattantunk az ágyra, majd összekaptuk magunkat és már rohantunk is. Tesi óra volt a 2. óránk ezért gyorsan elszaladtunk a tesizsákokért és szaladtunk is az öltözőbe, majd amikor beértünk, mindenki felénk vetette a tekintetét.
- János, Nemecsek. Merre voltatok?- kérdezte Geréb.
- Hát ő..., hosszú.- felelte Boka.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sziasztok! Remélem nem hargszozok, hogy ilyet raktam bele. Na de ismét szeretném megköszönni, a segítséget rockandroll0819 -nek, sok ölelés innen is!❤️
YOU ARE READING
(P. U. F. Bokacsek) Mindig melleted!
Romance🚨+ 18-as jelenetek, pár trágár beszéd.🚨