လင္းထက္ ကေလးေတြကို ပဲနို႔ထပ္ဝယ္တိုက္ကာ ကေလးေတြေသာက္ၿပီးလႊင့္ပစ္မယ့္ ပိုက္ေတြကိုယူလာခဲ့သည္။ ကေလးေတြ ကေနေသာ videoႏွင့္ ကေလေတြကိုခြင့္ေတာင္းၿပီး အတူရိုက္လာခဲ့ေသာ ဓာတ္ပုံမ်ားကိုထူတ္ၾကည့္ၿပီး တျပဳံးျပဳံးျဖစ္ေနသည္မွာ ေရေသာက္လည္းျပဳံးရ၊ အိမ္သာတတ္လည္းျပဳံး၊ ေရခ်ိဳးရင္းလည္းျပဳံး တခ်ိန္လုံးျပဳံးေနမိသည္။ ညစာစားၿပီးခ်ိန္မွာေတာ့ အိမ္ေတာ္ထိန္းႀကီးဆီ ဖုန္းလွန္းေခၚကာ မနက္ျဖန္ အေမရိကားကိုလာမည္ျဖစ္ေၾကာင္း လွမ္းအေၾကာင္းၾကားထားလိုက္သည္။ ကေလးေတြရဲ့အေမက ပန္းငုဝါဆိုသည္ႏွင့္ သူ႔မွာ ေသြးေတြေပါက္ထြက္ကုန္မတတ္ အံဩၿပီးစိတ္လွုပ္ရွားလြန္းလွသည္။ ကေလးေတြက သူ႔ကေလးေတြဆိုတာ သူအေသအခ်ာယုံၾကည္ေပမယ့္ ပန္းငုဝါကလၽွို႔ဝွက္ထားတာမို႔ သူ႔အခ်က္အလက္ႏွင့္ ေျပာျပနိုင္ရန္အတြက္ DNA စစ္ဖို႔ အႀကံရသည္။ဒါေၾကာင့္ ကေလးေတြရဲ့အသုံးျပဳၿပီးတဲ့ပိုက္ေတြယူလာခဲ့သည္။ DNAစစ္ရင္း ဘိုးဘိုးကို သူ႔မွာ ခ်စ္ရာေကာင္းသည့္ ေျမးသုံးေယာက္ရွိေၾကာင္းလည္း လူကိုယ္တိုင္ေျပာျပခ်င္သည္တစ္ေၾကာင္း စန္ဒီေဖ့ေဖ့ ဦးဥကၠာေမာင္ကိုလည္း ေတာင္းပန္ခ်င္ေရာမို႔ ေန႔ညမဆိုင္းပဲ US သြားဖို႔ျမန္ျမန္စီစဥ္လိုက္သည္။ စန္ဒီကေတာ့ သူ႔ကိုနားလည္မည္ဖစ္ေၾကာင္းေတာ့ သူယုံၾကည္သည္မို႔ ျပန္လာမွေျပာမည္ျဖစ္သည္။ သူ႔မွာေတြးရင္း ရင္ခုန္ရလြန္းလို႔႐ူးမတတ္ျဖစ္ေနသည္။.................................................................................
ညစာ ကေလးေတြသိပ့္မစားသည္မို႔ ငုဝါကေလးေတြကိုၾကည့္ရင္း
" ေမေမခ်က္ထားတာမေကာင္းလို႔လားဟင္။
ခါတိုင္းလို အမ်ားႀကီးမစားၾကဘူး။ ေနမေကာင္းျဖစ္ေနၾကတာလား""ဟုတ္ဖူး ေမေမ ေက်ာင္းကိုလာတဲ့ ဦးဦးက ေက်ာင္းဆင္းခါနီးထိ မူန္႔ေတ မ်ားႀကီးဝယ္ေကၽြးရို႔"
"ဘယ္ကဦးဦးလည္း သူစိမ္းေတြဝယ္ေကၽြးတာမစားရပါဘူးလို႔ေမေမမွာထားတယ္ေလ ဒါဒါနဲ႔ မဟာေရာ စားခဲ့ၾကတာလား"
သူမ တည္တည္ေလးနဲ႔ေမးလိုက္ေတာ့ ကေလးသုံးေယာက္လုံး ေခါင္းေတြငုံ႔ကာ ၿငိမ္ေနလိုက္ၾကသည္။