လင္းထက္ ၉၉.၉%သားအဖေတာ္စပ္သည္ဆိုေသာ စာရြက္ကိုၾကည့္ရင္း အေက်နပ္ႀကီးေက်နပ္ေနမိသည္။ မနက္စာစာပြဲအတြင္းမွာေတာ့ ဖိုးဖိုးေရွ႕အေသအခ်ာထိုင္ရင္း
"ဖိုးဖိုး "
"ေဟ"
" ဖိုးဖိုး ျမစ္ေတြမလိုခ်င္ဘူးလား"
"ေဟ ဒီဒီမွာ ကေလးရွိေနၿပီလား ။ မင္းတို႔ကလည္း ျမန္ပါ့ကြာ"
" အာ။ အဲ့လိုမဟုတ္ဘူး ဒီဒီနဲ႔မဟုတ္ဖူး"
သူ႔စကားေၾကာင့္ ေသာက္လက္စ လက္ဖက္ရည္ခြက္ကို ခ်ၿပီး သူ႔ကိုအေသအခ်ာစိုက္ၾကည့္ေနေလသည္။
" ဒီဒီနဲ႔မဟုတ္ရင္ ဘယ္သူနဲ႔လည္း ဒီဒီနဲ႔ကေစ့စပ္ၿပီးသားေလ ေျမး။ ေယာက်ာ္းေကာင္းတေယာက္က ဘယ္ေတာ့မွ မိန္းကေလးတစ္ေယာက္ကို ဒီလိုမကစားရဘူး။ ဒိဒီဘက္က ေတြးၾကည့္ဦးေလ။ ခုကိစၥကိုေတာ့ ဖိုးဖိုးသေဘာမေတြ႕ဘူး ။ ေျမးကို ယုံၾကည္ခဲ့တာ ဆုံးမခဲ့တာ ခုလိုတာဝန္မဲ့ဖို႔မဟုတ္ဖူး"" ဖိုးဖိုး ထင္သလိုလည္းမဟုတ္ေသးျပန္ဘူး။ ကၽြန္ေတာ္ေျပာတာလည္း နားေထာင္ေပးပါ။ ကေလးေတြ အေမနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္နဲ႔က ရခဲ့တာ လြန္ခဲ့တဲ့ ငါးႏွစ္က ။ ဖိုးဖိုး ဒီက ေဆး႐ုံမွာသတိလစ္ေနတဲ့အခ်ိန္ ကၽြန္ေတာ္ ေဖေဖတို႔နဲ႔ အတူမေနနိုင္လို႔ အိမ္ကဆင္းခဲ့ၿပီး ကိုယ္ဝမ္းကိုယ္ေက်ာင္းေနတဲ့အခ်ိန္ ကၽြန္ေတာ့မိန္းမနဲ႔ေတြ႕တာပါ။ ေနာက္ေတာ့ အေၾကာင္းေၾကာင္းေတြေၾကာင့္ လမ္းခြဲခဲ့တာ ကၽြန္ေတာ့မိန္းမမွာ ကိုယ္ဝန္ရွိေနမွန္းမသိခဲ့ဘူး။ ကၽြန္ေတာ္လည္း ဒီကိုထြက္လာခဲ့တာေလ။ အခု ျမန္မာျပည္ျပန္ေတာ့ ကေလးေတြနဲ႔ ကၽြန္ေတာ့မိန္းမကိုေတြ႕ခဲ့တာ။ ဒါေပမယ့္ ဒီ နဲ႔ေစ့စပ္ထားတာသိေတာ့ ကေလးေတြက ကၽြန္႔ေတာ္ ကေလးေတြဆိုတာမေျပာဘူး။ ဒါေၾကာင့္ ဒီမွာ ေသခ်ာေအာင္ DNAလာစစ္တာ။ "
သူေျပာလည္းေျပာ စာရြက္ကိုလည္း ဖိုးဖိုးေရွ႕ျပလိုက္ေတာ့ ဖိုးဖိုးကေသခ်ာဖတ္ၾကည့္ေနသည္။
"ဆိုေတာ့ ကေလး သုံးေယာက္လား"
"ဟုတ္တယ္ ဖိုးဖိုး။ သုံးမႊာပူးေလးပါ။ ဒီမွာ ဖိုးဖိုးရဲ့ျမစ္ေတြ ၾကည့္ၾကည့္။ အရမ္းခ်စ္စရာေကာင္းၿပီး ဥာဏ္လည္းေကာင္းၾကတယ္"
ကေလးသုံးေယာက္ရဲ့ ကေနတဲ့videoကို ဖိုးဖိုးက မ်က္ေတာင္မခတ္ေသခ်ာၾကည့္ေနေလသည္။ videoကိုၾကည့္ၿပီးေတာ့ လင္းထက္ သူနဲ႔အတူရိုက္ထားတဲ့ ပုံေတြပါျပလိုက္သည္။