29

4K 205 39
                                    

Miran'dan...

Uzandığım yerde hafifçe kıpırdanarak elimi yanımda uzanan bedenin omuzlarına çıkardım. Günün son ışıkları yüzünde can bulan sevgilim, kendisini uykunun tatlı kollarına bırakmıştı. Yüzündeki huzurlu ifadeye düzenli nefes alış - verişleri eşlik ediyordu.

Sabah erkenden yapacağım temizliğe yardım etmesi için çağırmış olsam da tüm günümüzü aynen bu şekilde yatakta uyuyarak geçirmiştik. Bir haftadır şehir dışındaydım. İlişkimize giren ilk mesafe olduğu için de haliyle birbirimizi çok özlemiştik. Ondandı tüm gün sadece birbirimizin kokusunu soluyarak uyumak istememiz.

Elmacık  kemiklerinde dolaşan parmak uçlarımı dolgun dudaklarına getirdim. Ağzı hafif aralıktı. Dudaklarının iki kenarını okşadım kısaca. Dudak kıvrımlarında hayat buluyordum. Onların iki yana gerilmesi yaşamım için gerekli olan en büyük etkendi. 

" Sevgilim uyansana artık, " dedim uykudan daha yeni uyandığım için çatallı çıkan sesimle. Yüzünü buruşturan sevgilim boynuma iyice dayanarak uyumaya devam etti. 

" Akşam oldu Maysa'm, uyanman gerek artık. " 

" Biraz daha uyuyayım lütfen. " 

Sesi mızmız bir tondayken fısıltıyla konuşuyordu. Dudaklarının boynumla teması içimdeki birkaç noktanın hareketlenmesine neden olurken kalbimin hızlı atışları uğuldadı kulaklarımda. 

" Ama tüm gün uyuduk zaten balım. Hadi kalk da yemek yiyelim. Bir şeyler istedim eve. " 

Kafasını boynumdan kaldırırken aynı zamanda ofluyordu. 

" Ne güzel uyuyordum işte Miran, ne diye karışıyorsun? " 

Güldüm ve dudaklarımı kısaca yanağına bastırırken " Güzeller güzelim benim. " diye mırıldandım. Yüzündeki masum ifade kaybolurken haylaz bir tebessüm oturtmuştu dudaklarına. 

" Beni çok seviyorsun değil mi Miran? " 

" Çok seviyorum Maysa'm. " 

" Çok aşıksın değil mi bana Miran? " 

" Çok aşığım sana Maysa'm. " 

" Bana muzlu süt alsana. " 

Odanın içinde dudaklarımdan taşan kahkahanın ritmi dağıldı. O da beni taklit ederek kıkırdamıştı.

" Sana kurban olurum oğlum ben, " dedikten sonra dudaklarımı yumuşak tutamları üzerine bastırdım. Aşığı olduğum bebeksi kokusu her yanı sarmıştı yine. 

" Yemek sipariş ederken muzlu sütten de iki koli sipariş ettim balım, yarım saate gelir. " 

" Kahramanım benim, " derken kelimelerin tüm harflerini olabildiğince uzatmıştı. Dolgun dudakları yanağım üzerinde asılı kaldı uzun bir süre. 

" Kalbin o kadar güzel ki Miran. " 

" Kalbimde sen varsın çünkü Maysa'm. " 

Yüzünde mest olmuş bir ifade oluşurken " Benim kalbimde de sen varsın Miran, " diye mırıldandı. 

" Senin kalbin benim gökyüzüm ki Maysa'm. " 

Sağ gözünden taşan küçük bir yaş yanağı boyunca ince bir çizgi oluşturarak düştü yastığın üzerine. 

" Ben seni hak edecek ne yaptım acaba Miran? " 

Beline sarılı olan ellerimi yanaklarına çıkararak yüzünü avuçladım. Parmaklarımda can veren her yaşın ardından yeni yaşlar ekleniyordu göz pınarlarına. İçim gitti bir an. Mutluluktan da olsa sevgilimin ağlamasını istemiyordum. Yeterince acı çekmişti zaten. Yeterince isyan akıtmıştı aşığı oldum bu gözler. Daha fazlasına izin veremezdim. 

MAYSA (bxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin