Tobias
Bol som celý deň pracovne preč. Musel som vybaviť pár záležitostí spojených s vydavateľstvom. V práci mal Phineas pár problémov pri uzatváraní zmlúv ohľadom duševného vlastníctva alebo skôr s klientom, ktorý chcel pod štítom Miracle vydať svoju prvú knihu a nevedel ako to chodí. Keby ma redaktori neprehovárali, že je to vskutku výnimočné dielo, ktoré sa dostane medzi bestsellery a vyhrá niekoľko ocenení, nesral by som sa s tým v sobotu. A už vonkoncom nie vtedy, keď je u mňa Cataleya. Nehľadiac na to, koľko povinností som dnes mal, mysľou som stále odbiehal k nej. Stále neviem, či som úplný idiot, že som to nechal zájsť tak ďaleko alebo či som ešte väčší debil, že to nechám zájsť ešte ďalej. Veľmi dúfam, že Cataleya bude mať silnejšiu vôľu ako ja, pretože mám pocit, že v tomto boji prehrám. Snažím sa jej odolávať už dlho, ale každý má svoje limity. Najmä keď ju znovu vidím v mojom oblečení. Vidieť ju v mojom tričku, ktoré síce zakrýva boxerky, ktoré má na sebe, ma nenecháva chladného. Okamžite ma obalí vzrušenie a cítim ako tvrdnem, keď sa na ňu dívam a spomeniem si na jej včerajší výstup. Vrátila sa jej farba do tváre, takže sa asi cíti lepšie.
,,Víno?"
Vytiahnem z tašky biele víno, a keď pomaly prikývne, nalejem nám do pohárov. Všimnem si, že nám navarila a ja som veľmi milo prekvapený. V tejto domácnosti mi ešte žiadna žena nenavarila. Vlastne posledná žena, ktorá mi niečo pripravila bola moja matka. Potlačím spomienky a pozriem sa znovu na Cataleyu, ktorá vstala a podišla ku kuchynskému pultu, na ktorom som nám nalieval víno.
,,Si hladný?"
Opýta sa s nevinným hlasom, ktorý vo mne vzbudí zvedavého predátora.
,,O chvíľu sa nasýtim, Cataleya."
Zapradiem v tichom prísľube a podľa toho, ako jej zružovejú líca viem, že to pochopila správne. No pôjdeme na všetko pekne pomaly. Dám jej ešte nejakú chvíľu na vycúvanie. No potom. Potom už niet cesty späť. Potom je moja.
Obídem pult a zastavím tesne pred ňou. Podám jej pohár s vínom a dívam sa do jej hnedozelených očí s rozšírenými čiernymi zreničkami. Je vzrušená. Prejde mnou malé uspokojenie. Chcem si ju vziať celú, kľudne aj tu na tomto pulte a počuť ju kričať moje meno. Mám u prdeli celú školu a všetky hranice, ktoré som si stanovil. Tu ide o ňu. A jej sa žiadne pravidlá netýkajú.
Vypijem svoj pohár a sledujem, ako urobí to isté. Lesknú sa jej oči, skĺznem pohľadom na jej pery a skloním sa, akoby som ju išiel pobozkať. Zavrie oči, no keď žiadny bozk neprichádza, pootvorí ich s očakávaním. Položím pohár, jednou rukou ju chytím za spodný chrbát a pritlačím k sebe a druhú jej jemne obopnem okolo krku. Vyjde z nej tichý ston a ako na povel stvrdnem ešte viac. Pritlačím k nej svoju erekciu, aby vedela, ako ľahko ma dokáže vzrušiť.
,,Skôr, než si ťa vezmem ti musím dať poslednú šancu vycúvať, Cataleya. Potom už niet cesty späť, rozumieš?"
Vysvetlím jej a ona iba prikývne, čakajúc na ďalšie slová. Šikovné dievča.
,,Akýkoľvek vzťah budeme mať, nebude to romantické. Nebude to mať nič spoločné s láskou. Raz som ti povedal, že toho nie som schopný a myslel som to vážne. Rozumieš?"
So žiadnou inou ženou som si s takýmto vysvetľovaním nedával námahu, no ona nie je žiadna iná. Sledoval som jej výraz tváre, stále tak blízko, že by stačil nepatrný pohyb a jej ústa by som spojil s mojimi. V jej očiach sa odráža zmätenie ale aj túžba.
,,Ako to myslíš? Aký vzťah by sme teda mali? Iba.. iba sex?"
Zažmurkala, keď si uvedomila význam mojich slov. Bol by som veľmi rád, keby som to dokázal udržať na fyzickej rovine, ale tú sme už dávno prekročili.
,,Nie, Cataleya. To, že ťa nedokážem zasypať láskou, robiť romantické gestá, sľubovať ti hory doly, neznamená, že sa nebudem snažiť, aby som ťa bol čo najviac hoden, ako to dokážem."
Prehodnocuje moje slová, analyzuje. Chcel by som jej vedieť prečítať myšlienky. Čo ti behá hlavou, Cataleya? Viem, že som asi sebecký, ale nechcem, aby vycúvala. No nemôžem jej na úkor toho sľubovať aj to nemožné. Nie. To neurobím. Chvíľu ma sledovala, ale napokon prikývla.
,,Dobre." Odpovie s pevným hlasom. Je rozhodnutá a ja sa nedokážem ubrániť, no srdce mi poskočilo od radosti.
,,Ak si ťa teraz vezmem, si moja. Žiadny iný muž sa ťa nedotkne."
A za tým si stojím. Každé jedno slovo poviem zreteľne a jasne.
,,A čo ty?"
Zarazene sa opýta. Usmejem sa.
,,Ja som tvoj už dávno, Cataleya."
Pri tých slovách preglgne a vyjde z nej iba ďalšie tiché: ,,Dobre."
,,Na to, aká dokážeš byť drzá, si teraz dosť tichá, nemyslíš?"
Vyprovokujem ju, na čo sa usmeje a stúpi mi na nohy. Od smiechu sa prehnem v krížoch so zaklonenou hlavou. Načiahnem sa po víno a dolejem nám. Alkohol už trochu cítim, no chcem, aby sme boli obaja uvoľnení ešte viac.
,,Neviem, koľkých si mala predo mnou, no dúfam, že si sa odviazala dostatočne, pretože ak hovorím, že si moja. Tak si moja."
Neviem, ako to bude fungovať, no nedokážem sa jej už vzdať. Snažil som sa od začiatku, čo som ju uvidel, ale už dosť. Keby som bol lepším mužom, tak by som ju možno aj tentoraz odohnal a odišiel zo školy bez ohľadu na sľub, ktorý som dal Johnovi. No nie som lepší a nikdy nebudem. Ja len dúfam, že si to uvedomuje aj ona. Tvárou jej prebehnú obavy, odvráti zrak.
,,Deje sa niečo?"
Nežne sa jej opýtam, stále ju držiac pri sebe. Trochu sa odtlačí, tak ju pustím, aby sa mohla trochu vzdialiť.
,,Ja.." zakokce sa.
,,Vysyp to."
Vyzvem ju a začínam sa báť, že si to rozmyslela a bude chcieť odísť. Krv v žilách mi navrie, nechcem o ňu prísť.
,,Ja som ešte s nikým nespala."
Keď to povie, stále sa na mňa nepozrie. Chvíľu mi trvá, kým spracujem tie slová. Má predsa už dvadsať rokov. Muži z nej musia šalieť a stáť v rade za ňou.
,,Myslíš.. Sex?" Musím sa uistiť a od zmätenia si prejdem po strnisku.
Celá tvár jej zružovie a v rozpakoch prikývne. Ak si myslí, že si to kvôli tomuto rozmyslím, tak netuší, že práve vo mne prebudila niečo, čo som dodnes necítil. Chytím ju za bradu a jemne ju pootočím ku mne, aby sa mi zadívala do očí. Prebiehal vo mne vnútorný boj. Neviem či som tohto hoden. Chcem sa kvôli nej snažiť, to áno, no neviem či som až taký fagan, aby som ju práve ja obral o niečo také vzácne. Niečo, čo je jej. Asi vyčítala obavy v mojich očiach, pretože prehovorila:
,,Ja.. chcem to s tebou. Teda, ak to chceš aj ty." Snaží sa z celej sily neodtrhnúť zrak. Hanbí sa. Nechcem, aby sa tak cítila. Chcem jej ukázať, aká je výnimočná.
,,To je v poriadku. Budem k tebe nežný."
Aj keď si nie som istý či to vydržím. Chcel som si ju vziať rovno tu v kuchyni, no nie. Prvýkrát to spravím poriadne. Pre ňu. Prilepím svoje pery na tie jej a dám jej tichý prísľub toho, čo bude nasledovať. Vezmem ju do náručia a vezmem až do jej spálne, kde ju jemne položím na posteľ. Pozriem sa na ňu celú, ako k sebe tisne nohy, a keď vidí môj pohľad, jemne sa rozkročí, ako keby ma k sebe volala. Jej tvár posievajú ružové odtiene, ale nie len z hanblivosti, ale aj od vzrušenia. Vyzlečiem si sako aj košeľu, stiahnem nohavice a ostanem pred ňou iba v boxerkách, v ktorých sa tlačí moja erekcia. Pohľadom skĺzne po celom mojom tele až sa pristaví pri panve a hanblivo sa mi pozrie do očí, akoby práve spravila niečo hriešne. Tá jej nevinnosť ma tak vzrušuje, až mám pocit, že čoskoro vybuchnem. Pomaly k nej podídem, sadnem si obkročmo cez ňu a skloním sa k nej, aby som ju znovu pobozkal. Vyjde z nej tichý ston. Bez toho, aby som prerušil náš bozk, si ju posadím a vyhrniem tričko, a potom, len na moment, ktorý je potrebný sa odtiahnem, aby som jej pretiahol tričko cez hlavu. Vydýchnem úžasom, keď zbadám tie jej krásne plné prsia, ktoré sa mi akurát zmestia do rúk a jemne ich poťažkám v ruke.
,,Nádherné."
Jemne ju zatlačím naspäť na posteľ a prilepím svoje pery na jej bradavky. Vzdychne a prehne sa od vzrušenia v chrbte, čím mi ešte viac potlačí prsia k tvári. Zavrčím a chytím za boky a trochu drsnejšie ju zovriem. Ochutnávam jej jednu a druhú bradavku, pomaly si jazykom razím cestu cez jej brucho až k podbrušku, kde zastanem, aby som k nej zdvihol pohľad a nemo si vypýtam súhlas, aby som ju mohol celú vyzliecť. Náruživo prikývne, celá nedočkavá a horľavá. Chrapľavo sa zasmejem a snažím ovládnuť. Cítim ju už teraz. Stiahnem ich a skôr než sa nazdá, sa ponorím medzi jej nohy a zhlboka sa nadýchnem a spokojne zapradiem. Och bože. Nedočkavo sa ku mne pritlačí, špičkou nosa sa dotknem jej najcitlivejšieho miesta, a potom, až pekelne pomaly prejdem jazykom po celej jej kráse. Jej chuť na mojom jazyku sa rozplynie ako sladká zmrzlina, beriem si ju pomaly, chcem ju dohnať k šialenstvu. Chcem, aby bola pripravená, keď do nej vojdem, pretože mám obavy, že nezvládnem byť príliš dlho nežný.
,,Tobias." Zakňučí mi a pritlačí hlavu bližšie k nej. Zaborím sa do nej ešte viac a bez zľutovania si ju beriem, ochutnávam ju, unášam sa jej vlhkosťou. Jej stony prichádzajú vo vlnách v ktorých si ju beriem. Prstom jej zakrúžim okolo klitorisu, a potom, navlhčený jej vlastnou šťavou jej ho tam pomaly strčím. Bože. Je taká teplá. Moje vzrušenie sa pýta von, chcem ju.
,,Si taká úzka." Poviem to ako modlitbu. Ticho, s úžasom, s prosbou v hlase. Jemne do nej prstom vnikám a vychádzam, tam a späť, v celej dĺžke a sledujem, ako sa pod tým dotykom prehýba a vzdychá. Cítim a počujem, aká je vlhká. Lenže mne to nestačí. Chcem, aby kričala. Aby kričala moje meno. Posuniem ju vyššie na posteli, úplne sa vyzlečiem a oslobodím svoju erekciu, na ktorú jej priložím ruku. Nech vidí, čo mi spôsobuje. Vzrušene ma po ňom začne hladiť, od slasti zakloním hlavu a zavzdychám, jemným pohybom jej ukážem, čo má robiť a v ustálenom rytme začne hýbať rukou hore a dole. Hore a dole. Hore a dole. Zakloním hlavu a nechám sa unášať jej hladkými malými rukami. Pevne ma zovrie a čoraz sebavedomejšie preberá kontrolu. Pozriem sa na ňu pod sebou, na ten obraz nevinného dievčatka, ktoré mi nehanebne prechádza rukou po mojom penise, s vcucnutou spodnou perou a hľadí do očí tými srnčími očami. Och bože. Ak ju nechám ešte dlhšie sa so mnou hrať, nevydržím to, som príliš vzrušený. Uvoľním sa z jej zovretia a pomaly sa penisom priblížim k nej, aby som jej naznačil, že si ju idem zobrať. Celú.
,,Si si istá?" Chrapľavo sa spýtam. Dám jej poslednú šancu. Prikývne s pootvorenými ústami a na moment mnou prejde túžba jej ho strčiť do úst a drsne ju nechať vyfajčiť ma. Ale nie. Upokojím sa. Musím byť jemný.
,,Kedykoľvek ťa niečo bude bolieť alebo sa ti to nebude páčiť, povedz mi to, dobre?"
Prikývne.
,,Chcem ťa." Zašepká na odpoveď a to mi úplne stačí.
Vsuniem najprv iba špičku, okamžite ma ovalí jej vnútorné telo a obaja slastne a nahlas vzdychneme. Je taká citlivá. Idem pomaly čoraz hlbšie, cítim ako sa na mne rozťahuje, cítim ako sa okolo mňa obopína a zároveň uvoľňuje. Obidvaja máme pery pootvorené v nemom úžase v tvare O.
,,Si úžasná." Zašepkám jej a vášnivo ju pobozkám. Strčím jej do úst jazyk a predieram sa cez ten jej, ochutnávam ju a kým do nej vnikám, vymieňame si vzdychy. Chvíľu sa v nej hýbem pomaly, až kým sa úplne neuvoľní a prispôsobí mojej veľkosti, no aj tak mi hlasno vzdychá do ucha a ja sa nedokážem ovládnuť, chcem počuť, čo s ňou spraví, ak zrýchlim tempo. A presne to urobím. Začne hlasnejšie a častejšie vzdychať. Ohne sa v chrbte, strčím pod ňu jednu ruku a pridržím si ju, aby som do nej mohol silnejšie vrážať. Vzrušene skríkne a zakloní hlavu. Skloním sa k nej a posievam jej krk bozkami. Je tak chutná.
,,Tobias, bože!"
V momente, čo som počul moje meno z jej sladkých úst som vedel, že sa dlhšie neudržím na uzde a zrýchlil som tempo ešte viac. Prirážam do nej rýchlo a tvrdo a ona sa mi celá poddáva, kričí moje meno a žiada viac a viac.
,,Bože, áno áno áno prosím!"
Modlí sa ku mne a ja ju vypočujem. Chytím ju oboma rukami za boky, silno zovriem a pomáham si tým pri dorážaní, aby moje vniknutia boli ešte tvrdšie a rýchlejšie. Chytí obliečky a zovrie ich v rukách, začne sa podo mnou triasť, kričí moje meno čoraz častejšie, blíži sa k orgazmu, vidím to. Medzi stenami sa ozývajú naše hlasy.
,,Bože bože bože!"
Opakuje a chvíľu na to vybuchne s mojím menom na jej jazyku. Moje vzrušenie obalí to jej, cítim nával tepla, od orgazmu sa podo mnou myká a vzdychá, naďalej do nej vrážam, aby som predĺžil jej orgazmus a zároveň sa približujem k tomu svojmu. Vzlyká od toľkého návalu vzrušenia, stačí mi iba chvíľka a spravím sa tiež. Vytiahnem sa a vrcholím na jej brucho, a potom sa hodím na ňu a pobozkám ju na krku. Nežne. Skloní sa a pobozká ma na pery. Stále zadychčaná. Z obyčajného bozku sa zrazu stáva nenásytný bozk, ktorý musím pretrhnúť.
,,Ste nenásytná, Troyanová!"
Usmiala sa a v momente, ako mi pri tom stislo v hrudníku som vedel, že skutočne niet cesty späť.
YOU ARE READING
Cataleya
Romance,,Teba do toho nič nie je! Neviem na čo si po mňa prišiel, dokážem sa o seba postarať sama." Precedila som cez zaťaté zuby a aj napriek tomu, že som už dávno mala odísť, chcela som počuť, čo mi ešte povie. Znovu ku mne pristúpil. Tentoraz som neodst...