(Jiko)
~Niko~
Lämmitän pihalla olevaa paljua, johon ajattelimme Joonaksen kanssa mennä pian lillumaan. Tai siis lisäsin vaan puita ja katsoin paljonko paljussa oli lämmintä tällä hetkellä. Itseasiassa juuri sopivasti, kyllä sinne voisi jo mennä. Pihalla oleva saunakin on jo lämpimänä, me olemme siis käymässä vanhemmillamme Oulussa. Nyt olemme minun porukoillani käymässä, tosin he kylläkin lähtivät käymään hotellissa viettämässä vuosipäiväänsä kahdestaan ja sisareni asuvat jo omillaan. Paitsi pienin asuu kotona, mutta on yötä kaverillaan kuulemma tänä yönä. Eli saamme olla tämän illan ja yön aivan kahdestaan Jonskun kanssa. Menen sisälle hakemaan Joonasta, joka säätää jotain hiustensa kanssa taas kerran. Aivan turhaa, kun ne kohta tulevat kastumaan kuitenkin. "Jonsku! Sauna ja palju ois lämpimiä, mentäskö jo?", ehdotan ja saan vastaukseksi nyökkäyksen.
Otamme sisältä pyyhkeet, sekä puhtaat vaatteet mukaamme ja suuntaamme saunalle, jossa onneksi on jo pefletit, saippuat ja lämmin vesi valmiina. Riisumme vaatteemme, huuhtelemme itsemme nopeasti ja asetumme saunan lauteille istumaan. Heitän löylyä ja annan lämmön vallata kehoni täysin. Istumme lämpimässä hiljaa ja nautimme bisseä samalla. Jossain vaiheessa tulee kuitenkin liian kuuma ja säntäämme Joonaksen kanssa nakuina pihalle. Onneksi tässä ympärillä on paljon puita ja autokatos, puuliteri, varasto yms..., eli meitä ei pitäisi nähdä kenenkään. Ei olisi kiva lukea jotain seiskan otsikkoa: "BLIND CHANNELIN NIKO MOILANEN JA JOONAS PORKO NÄHTY KIERIMÄSSÄ ALASTI LUMIHANGESSA OULUSSA."
Siitä vasta kohu syntyisi. Naurahdan ajatukselleni ja saan Joonakselta hämmentyneen katseen. Kerron mitä ajattelin ja alamme molemmat nauramaan, jonka jälkeen heittäydymme lumihankeen pyörimään ja sieltä siirrymme sitten paljuun.!TW; SMUT!
Lämmin vesi kastelee ihon ja vie kylmän olon pois. Istumme vierekkäin paljuun ja juttelemme hetken aikaa, kunnes suutelemme. Suudelman jälkeen alan hivuttaa kättäni Joonaksen reidelle ja hän virnistää minulle. Nopeasti käteni löytää Joonaksen kalulle. Puristan sitä ja saan sillä huokauken karkaamaan Joonaksen huulilta. Alan vedellä vetoja Joonaksen kalulla, kunnes hän alkaa täristä ja olla jo lähellä tulemista. Lopetan vedot ja saan Joonakselta turhautuneen katseen, jolle vain jään virnistelemään, kunnes hänellä menee hermot minuun. Joonas tarttuu kalustani ja alkaa vedellä vuorostaan minun kalullani vetoja, kunnes lopettaa ne. Nyt minua turhauttaa myös, joten tartun kiinni Joonaksesta ja vedän hänet suudelmaan.
Joonas asettuu nojaamaan paljun reunaan ja työnnyn kerralla hänen sisäänsä. "Ahhhmmmmhhh, Nikoohhhh....", hän huokaisee isoon ääneen. "Mmhhh, Aahhhh", voihkimme molemmat, kun nopeutan liikettäni. Pian alamme molemmat täristä ja näen Joonaksen laukeavan veteen. Vetäydyn ulos hänestä ja nousen seisomaan. Joonas ottaa kaluni suuhunsa ja alkaa pyöritellä kieltään sen ympärillä ja imeä sitä. En halunnut laueta hänen sisäänsä ilman kortsua juuri nyt. "Aahhhh, Joonashhhh, mmmhhh!", huudan samalla kun tulen hänen suuhunsa ja Joonas nielee kaiken nesteen.
Nousemme pois paljusta ja juoksemme takaisin saunaan, jossa ihana lämpö taas valtaa kehomme. Hetken saunomisen jälkeen, pesemme itsemme ja siirrymme pukutilaan kuivattelemaan, kunnes vaihdamme vaatteet päällemme ja lähdemme sisälle löhöilemään, pussailemaan ja halimaan. Ylipäätänsä olemaan lähekkäin, koska se on parasta seksin jälkeen.
__________
Sanoja: 456
Kylhän täs joulukalenterissakin pitää välillä smuttia olla, vai mitä mieltä ootte? 🤔💀
YOU ARE READING
Joulukalenteri (2023) <3
RandomTäällä se taas on, mun tekemä joulukalenteri. Vuosimallia 2023. Toivottavasti viihdytte luukkujen parissa. <3 Joka toinen luukku tulee kertomaan Blind Channelista ja joka toinen jostain muusta omista tyypeistä, mutta jospa se ei teitä haittaisi...