(Tommi×Olli taas)
~Tommi~
Ripustan parvekkeelle jouluvaloja ja kuuntelen kun Olli tupisee ja kolistelee jotakin sisällä. Se kuuluu tänne ulos asti ja Olli kuulostaa ärtyneeltä. Hyvin ärtyneeltä. Pian alkaa kuulua imurin ääntä, eli hän alkoi imuroimaan. Meillä on siis menossa joulusiivous ja joulukoristelu hässäkkä tällä hetkellä ja Olli on siinä aika tarkka.
Ensin pitää kuulemma siivota extra hyvin, ennen kuin voi alkaa koristella, mutta tulin silti laittamaan parvekkeelle ulkovalot jo tässä vaiheessa. Okei myönnettäköön, saatan vältellä tällä siivoamista, sillä se ei oikein nappaa tai ole mun juttu. En tykkää yhtään siivota, joka on ristiriitaista koska vihaan myös kaaosta ja kamalaa sotkua kuitenkin. No siivoaminen tuppaa hieman jäämään vähemmälle osaltani, mutta kyllä me silti ajottain muistetaan siivotakkin.
Saan valot laitettua ja menen sisälle. "Tommi, voitko sä luututa lattiat ja vaihtaa sänkyyn puhtaat lakanat, niin mä meen siivoon keittiön? Pölyt on pyyhitty ja lattiat imuroitu, niin sit ois vielä vessan, saunan ja kylpyhuoneen pesu jossain vaiheessa jäljellä.", Olli toteaa. Huokaisen vain, sillä asia ei yhtään nappaa tällä hetkellä ja saan Ollilta tuiman katseen. "Joo joo.", totean ja laahustan makuuhuoneeseen. Lösähdän sängylle makaamaan ja uppoan ajatuksiini, kunnes nukahdan.
Herään kun kuulen tavaroiden lentelevän ja kiroamista. Nousen todella nopeasti ylös sängystä ja menen olohuoneeseen, jossa Olli luutuaa lattiaa kauhealla vauhdilla, niin että tavarat siirtyvät paikoiltaan ja lentelevät kumoon. "Olli lopeta, sä hajotat koko talon tuota menoa.", totean rauhallisesti.
"AI LOPETA, NO EN VITTU LOPETA! MÄ PYYSIN SUA VITTU PARI HOMMAA TEKEMÄÄN, NIIN TOINEN MENEE VAAN NUKKUMAAN. SAATANA, OLI SEKI VISSIIN LIIKAA PYYDETTY! SAAN SIIVOTA KAIKEN YKSIN, NIINKU AINA! VITUN ÄÄLIÖ, PASKALÄJÄ, URPO, HELEVETIN PASKIAINEN!", Olli huutaa. "Rauhotu.", tokaisen, sillä huutaminen ei auta yhtään mitään.
"VITUN APINA, RAUHOTU IHAN ITE KUULE JA MEE VAIKKA TAKAS NUKKUMAAN, NIIN MÄ SIIVOAN YKSIN LOPPUUN!", Olli raivoaa ja potkaisee kiukuissaan lipastoa niin että se tärähtää ja heilahtaa sen voimasta. Silloin sen päältä lentää alas tavaroita, sekä kaktus, jonka ruukkukin hajoaa pieniksi sirpaleiksi. "OLLI LOPETA, SÄ TEET VAAN LISÄÄ SOTKUA!", korotan ääntäni kun Olli vain huutaa ja potkii tavaroita kumoon ja saa minutkin hermostumaan. Tuo jätkä on kuin pieni uhmaikäinen taapero tällä hetkellä.
Naurahdan mielikuvalle ja saan heti väistää kirjaa, joka on lentää suoraan päähäni. Silloin menetän hermoni lopullisesti ja se on hyvin harvinaista. "HELEVETTI SOIKOON, OLLI ELIAS MATELA, NYT VITTU RIITTÄÄ!", karjaisen ja menen Ollin luokse, vetäen hänet aivan kiinni itseeni. Kierrän käteni hänen ympärilleen tiukasti ja painan huulet hänen huulilleen. Suutelen häntä voimalla ja pidän tiukasti kiinni niin kauan aikaa, että tunnen hänen vastaavan suudelmiini ja rentouttavan kehonsa. Tuon miehen pitää nyt päästä purkamaan paineita, ei tästä muuten tule yhtään mitään. Nuo lasinsirut, mullat ja muut tavarat siivotaan myöhemmin, minulla on nyt muita suunnitelmia meille.
!Tw; SMUT!
Nostan Ollin olkapäälleni roikkumaan, jolloin hän alkaa hakata nyrkeillä selkääni, joka ei kyllä tunnu yhtään missään. Kannan kiukkuisen miehen makkariin ja heitän hänet sängylle. Hyvä etten vaihtanut lakanoita vielä, koska ne ovat kohta sotkussa. Menen Ollin päälle, riisun hänen paidan ja laitan hänet käsiraudoilla kiinni, jottei mies pääse karkuun. Huutakoot nyt sitten niin paljon kuin vaan ääntä lähtee, kun äskenkin huusi.
Alan suudella Ollin kaulan sivua ja päästän käteni hivelemään hänen vartaloaan. Olli ei sano mitään, vaan puree huultaan ja tuijottaa vihaisena minua. En välitä, vaan alan painella pieniä suukkoja, sekä nuolla hänen kehoaan. Hivelen häntä samalla käsilläni edeten pikkuhiljaa koko ajan alaspäin hänen kehollaan.
Pääsen Ollin housujen vyötärölle ja avaan niiden narun solmusta. Heitän kollarit lattialle ja riisun samalla myös Ollin boxerit, jolloin hänen kalunsa pomppaa esille. Riisun myös omat vaatteet, kunnes alan suudella Ollin reisiä, liikkuen lähemmäs määränpäätä koko ajan. Varoittamatta lipaisen Ollin kalun kerkeä, jolloin hän huokaisee kovaan ääneen. "Ahhhmmm!"
Tartun kädellä kiinni Ollin kalusta ja alan samaan aikaan vedellä kiduttavan hitaita vetoja sitä pitkin, kun nuolen hänen kärkeään. Lopulta otan kalun täysin suuhuni ja alan imeä sitä voimalla. Pian Olli alkaa täristä, joten lopetan ja levitän itselleni liukkaria. Nostan Ollin jalat hartioilleni ja työnnyn voimalla hänen sisäänsä. Ei me mitään kortsua tarvita, kun ei me voida tulla raskaaksi ja ollaan oltu useampi vuosi vain toistemme seksikumppaneita, eli seksitauteja ei ole. Tai ainakaan ei ole tullut ilmi koskaan, että olisi.
Olli parkaisee kun pääsen perille saakka ja alan heti liikkua. Hetken päästä Olli kuitenkin rentoutuu ja alkaa myötäillä liikettäni. "Ahhhmmmhhh, Tommiihhh...", Olli huokailee isoon ääneen, kun ei enää pysty pitämään ääntä sisällään ja kipu muuttuu täydeksi nautinnoksi. Olli on niin kiihottava, kun hän on täysin armoillani ja kiemurtelee allani, voihkien samalla nimeäni. Käännän hieman asentoani, jolloin osun oikeaan kohtaa joka työnnöllä.
Alan liikkua herkkää kohtaa vasten rytmikkäästi, kun Olli voihkii allani. Enään en itsekkään pysty olla hiljaa, vaan alan huokailla. "Aaahhhmmmhhh, Tommiiihhh,, justhhh siitääääähhh. Älähhh, mmmhhh, lopetaaahhh...." Olli huokailee ja minä vain virnistän. Nopeutan kuitenkin tahtiani ja tartun samalla kiinni Ollin kalusta, alkaen runkata häntä nopeasti. Alan täristä ja niin tekee myös Olli. "Aaahhhmmmhhh, Tommmiiihhh!", Olli huutaa kun nautinto ottaa vallan ja hän laukeaa ryöpsähdellen päälleen. Työnnyn vielä muutaman kerran voimalla hänen sisään, kunnes laukean miehekkään karjaisun saattelemana Ollin sisälle ja romahdan hänen päälleen tasmaaan hengitystäni.
Hetken päästä vetäydyn ulos Ollista ja irrotan hänen kädet raudoista. Menemme käymään suihkussa, jonka jälkeen siivoamme loppuun ja sovimme riitamme kunnolla. Tai siis minä siivoan, koska tuhosin Ollin perseen. Tämä oli poikkeus tapaus ja lapset rakkaat muistakaa, että seksi ei ole todellakaan oikea tapa sopia riitoja. Älkää ottako mallia meistä kahdesta...
__________
Sanoja: 869
Joo tuota, mennään eteenpäin... 😭💀
Ja sori et luukku tulee vasta nyt, oli eilen vähän kiireinen päivä. Heräsin melko myöhään, sit tuli siskon kummi käymään, sit mentiin jouluostoksille moneksi tunniksi ja sit tultiin siskon kaa mummulaan ja täällä ei enää illalla viihtinyt mennä koneelle ajastamaan tätä luukkua tälle aamulle...
YOU ARE READING
Joulukalenteri (2023) <3
RandomTäällä se taas on, mun tekemä joulukalenteri. Vuosimallia 2023. Toivottavasti viihdytte luukkujen parissa. <3 Joka toinen luukku tulee kertomaan Blind Channelista ja joka toinen jostain muusta omista tyypeistä, mutta jospa se ei teitä haittaisi...