(Niko×Joel)
Tw smut, kokeilin hieman rajojani!
~Niko~
Saavun juuri kotiin kaupungilta, olin siellä monta tuntia Joonaksen kanssa. Teimme yhdessä jouluostoksia ja kävimme ruokakaupassa myös. En tiedä mitä Joel on touhunnut kotona tällä välin, mutta nyt aion ottaa siitä selvää. En kuitenkaan ehdi tehdä mitään, kun kiljaisen säikähdyksestä ja kaikki kassit putoavat ja leviävät lattialle. Joku peitti huivilla silmäni ja pitää kättä suuni edessä. Niin siis tämä joku on Joel, tunnistan sen hajuveden ansiosta. Tuosta tuoksusta ei voi kyllä erehtyä. Mitähän tuo herra oikein on suunnitellut pääni menoksi. Saan Joelin käden suultani pois ja kuiskaan "Joel, voitko käydä viemässä kasseista ees pakkaseen menevät pakastimeen, ennen ku ne sulaa?", pyydän. "Kohta.", Joel tokaisee ja vie minut kai makkariin, jossa tunkee suuhuni ilmeisesti suupallon, etten voi äännellä. Hän kyllä tietää etten pidä tästä erityisen paljon, mutta olkoot. On meillä sovittu aikanaan tapa, sekä turvasana millä toinen lopettaa hommat heti, tiedostan kyllä mihin tämä on menossa nimittäin...
Tunnen kuinka Joel riisuu paitani ja alkaa avata housujen vyötä, joka pian kolahtaa lattialle jo. Hän työntää minut sängylle ja riisuu loputkin vaatteeni. Pian tunnen kuinka olen sidottu jaloista ja käsistä sänkyyn kiinni ja kuulen miehen poistuvan tilasta. Tosi kiva, en voi puhua, nähdä tai liikkua ja nyt tuo helvetin mies vielä jätti minut tähän yksin. Meni varmaan nyt sitten purkamaan niitä ostoskasseja, saatanan Joel. Mä niin kostan vielä joskus tämän kärsimyksen hänelle.
Onneksi en kovin kauaa ehdi olla yksin, kun tunnen miehen tulevan sängylle. Pian hän alkaakin hivellä kehoani ja imeä kaulaani. Huokaisen pallo vasten, joten ääntä ei kauheammin kuulu, mutta tuntuu hyvältä. Värähtelen ja huokailen pallo suussani, kun mies alkaa hiplata ja imeä nännejäni. Vitun ällöttävä sana, mutta olkoot. Mies jaksaa kiusata minua pitkään, kunnes vihdoin tunnen sormet sisälläni. Olen kyllä jo täysin valmis ottamaan jotain isompaakin sinne, voisiko herra Hokka mennä jo ihan asiaan, en jaksa enää odottaa. Värähdän kun Joel vetää sormensa ulos sisältäni, mutta vastoin odotuksia tunteekin sinne jotain muuta. Säikähdän kun vempain alkaa täristä sisälläni, se on siis vittu vibra.
Joel säätelee vibran tehoa ja ajaa minut hulluuden partaalle. Meinaan jopa tulla muutamaan otteeseen, mutta juuri silloin hän lopettaa. En tiedä kauanko olen kärsinyt tässä, kun vihdoin Joel ottaa minulta suupallon pois ja kuiskaa korvaani "Nyt kun sä oot ollut tarpeeksi kauan hiljaa, mä pistän sut seuraavaksi huutamaan täysillä." Värähdän nautinnosta ja Joel alkaa myhäillä ja tiedän että hän virnuilee tällä hetkellä. En ehdi edes tajuta mitä tapahtuu, kun vibra on jo pois sisältäni ja Joel työntyy kerralla päätyyn saakka, jonka johdosta parkaisen.
Joel aloittaa heti rytmikkään ja rajun lantion liikkeen ja kumartuu suutelemaan minua. Hän jatkaa jonkun aikaa, kunnes olen taas tulemaisillani, mutta hän lopettaa. Hän irrottaa minut ja luulen jo pääseväni vapaaksi, mutta ei. Mies vaan kääntää minut ympäri ja sitoo uudestaan. Nojaan patjaan ja olen perse pystyssä Joelille, joka työntyy takaisin sisääni ja aloittaa tällä kertaa rauhassa. Pian hän kuitenkin liikkuu taas rajusti. "Ahhhmmmmhhh, Joellhhhh, Mhhhhmmmhhh, Älähh vaann lopetaaahhhmm. Aahhhhhh..!", huudan nautinnosta. Joelin kädet eksyvät kalulleni ja alkavat vedellä nopeita vetoja, ajaen minut hulluksi. Ei mene kauaa kun vihdoin Joel kuiskaa "Saat tulla." "Ahhhhhh, Joelhhhhmmm.", huudan ja laukean ryöpsähdellen lakanoille, sekö lösähdän sängylle.
Joel kuitenki nostaa minut takaisin polvilleni ja jatkaa vielä jonkun aikaa panemista, kunnes tulee sisääni "Nikohhhhhhmm!" karjaisun kera. Ei hätää vaikkei kortsua käytettykkään, ollaan käyty testeissä. Ei ole tauteja ja ei voida saada lapsia, kun ollaan miehiä. Joel lösähtää päälleni ja minä taas sängylle ja jäämme siihen tasamaan hengitystämme. Pian Joel vetäytyy ulos sisältäni, kierähtää pois päältäni ja vetää minut kainaloonsa, aloittaen hipsuttelun. Kohta se vaihtaa lakanat ja me mennään suihkuun. Sit se hieroo mua, sit me katotaan jotain ja herkutellaan hallissa ja se hipsuttaa mua, sit mä nukahdan sen syliin ja herään sängystä seuraavan aamuna hänen sylistään halauksesta tai lusikasta. Näin se aina menee, kunnon after care on tärkeää ja sen Joel osaa hoitaa hyvin. Emme koskaan hakua toisillemme pahaa mieltä tai satuttaa liikaa. Seksin on tarkoitus antaa mielihyvää molemmille osapuolille ja siihen pitää olla suostumus. Ei pakottamista, eikä mitään mitä toinen ei halua. Muistakaa se aina!
_________
Sanoja: 648
Tää nyt ei niinku hirveen joulunen luukku ollu, mut eipä se kai haittaa...
Huomenna on jo jouluaatto! <3
YOU ARE READING
Joulukalenteri (2023) <3
RandomTäällä se taas on, mun tekemä joulukalenteri. Vuosimallia 2023. Toivottavasti viihdytte luukkujen parissa. <3 Joka toinen luukku tulee kertomaan Blind Channelista ja joka toinen jostain muusta omista tyypeistä, mutta jospa se ei teitä haittaisi...