Oy vermeyi unutmayınız efenim.
Vargas'dan
Telefonumun çalmasıyla gözlerimi açtım.Melis arıyordu.Telefonu açtım ve kulağıma koydum pek birşey anlamıyordum.Uyku sersemiydim.
📲
Melis:nerdesin sen ya seni bekliyoruz
Vargas:ha
Melis:uyuyormuydun kızım hani buluşcaktık ya
Vargas:hı-hı
Melis:UYAN ARTIK
Vargas:uyandım
(Değişik konuşuyor gibi düşünün yani fazla bilmiyormuş gibi)
Melis:çabuk kapının önüne in
Vargas:neden ya
Melis:SENİ BEKLİYORUZ
Vargas:tamam tamam
📲✖️
Hemen üstümü değiştirdim ve aşağı indim.Bana sinirli sinirli bakıyorlardı.'hadi gidelim'dedim bana bakan Melis,Hande ve Zehra'ya diğerleri yoktu belkide onlar çoktan kafeye geçmişti..
Kafeye geldiğimizde etrafa bakındık.Diğerlerini görmüştüm onlara doğru yürürken Zehra Hande ve Melis'de peşimden geldi.
Melis Aslı'nın yanına oturdu.Hande ve Zehra ise yan yana oturdular.Banada Ebrar'ın yanı kalmıştı büyük bir istekle oturdum.
Ebrar'dan
Etrafa baktığımda bize doğru gelen kızları gördüm.Yanımıza geldiler ve hepsi yerleşti Vargas yine benim yanıma oturdu sabır..
Biraz sonra garson yanımıza geldi ve siparişleri aldı.Kahveleri beklerken hepimizin telefonuna bildirim geldi.Gruba atmışlardı milli takım grubuna yarın erken gidecekmişiz antrenmana kızlarla öylesine konuşurken kahveler geldi.Kahve içerken konu Vargas'ın uyumasına geldi şimdi açılacak konumuydu bu..
Aslı:neden geç kaldınız siz
Melis Vargas'a baktı.
Melis:hanımefendi uyuyordu
Zehra:otobüste uykusunu alamamış belliki
Vargas'dan
Anlamamış gibi yapıyordum çünkü Ebrar'ın tepksini merak ediyordum ama konuyu hemen kapatmıştı.
Ebrar:neyse fazla konuşmayında kahvenizi için
Eda:tamam tamam
Böyle olacağını bilseydim ben konuşurdum of off....
Herkes kahvesini içmiş sohbet ediyordu.Ben fazla anlamıyordum çünkü neredeyse tüm dikkatim Ebrar'daydı telefona bakıyordu..
Eda:Vargas hu-hu ordamısım
Vargas:ha
Herkes güldü Ebrar dışında.
Cansu:sana diyoruz
Vargas:ne
Cansu:eski takımın nasıldı diyoruz
Vargas:güzeldi ama burası daha güzel
Bunları Ebrar'a bakarak söylemiştim.
Kızlar Ebrar'a döndü sonra tekrar bana döndüler.Gözümü Ebrar'dan çektim diğerlerine baktığımda imayla sırıtıyorlardı.
Melis:neyse ya hadi kalkalım
Melis'i onayladıktan sonra kızlar ayağı kalktı.Nihayet Ebrar'da gözünü ekrandan çekip telefonunu cebine koydu..
2 araba vardı.Melis,Aslı,Eda,Cansu ilk arabaya bindi gizem arabayı sürücekti
ben,Ebrar,Zehra,Hande 2.arabaya bindik arabayı İlkin sürücekti biraz sıkıştık ama Ebrar yan tarafımda olduğu için rahatsız olmadım.Hande ve Zehra zaten konuşuyorlar onlarında sıkıntısı yok sadece Ebrar rahatsız olmuş gibi duruyordu..Hande'nin evinin önüne geldiğimizde ilkin arabayı durdurdu Hande bizle vedalaşıp arabadan indi.İlkin sessizlikten rahatsız olup şarkı açtı aspova-bekliyorum çalıyordu.
Aklım fikrim teninde unutamam
Ördün ağı zihnimde durdu zaman
Basit mi böyle yenilmek anlayamam
Tanrım bu resmen delirmek katlanamam
Bakışın beni zehirler engel olmam
Ölsem bıkmam bu sihirden sana doymam
Ufkumdaki bu susuz çöl sana orman
İçimden akar nehirler durduramamBu şarkıyı ona adamak isterdim.
Herkes evine gitmişti.İlkin en son beni bıraktı ve oda gitti.Eve gelince üstümü değiştirip kendimi yatağa attım.Bir günde bir insana bu kadar nasıl bağlanabildim..
Sabah alarmın sesiyle gözümü açtım.Her zamanki gibi enerjiktim elimi yüzümü yıkadım ve kendime kahve yaptım.Normalde sabahları kahve içmem ama bugün daha erken kalktığım için içiyordum..
Birazda telefonla uğraştıktan sonra üstümü değiştirmek için odama gittim.siyah birsiyah şort giyindim.Biraz daha telefona baktıktan sonra otobüsün geldiğini gördüm.
Bindim bu sefer Hande'nin yani boştu Zehra Ebrar'ın yanındaydı neden oraya oturduki samimimi oldular yoksa yok ya Eda'nın sesiyle düşüncelerim kayboldu bana 'otursana' dedi kafamı sallayıp Hande'nin yanına geçtim.Üzgün görünüyordu..
Vargas:noldu
Hande:önemli bişey değil
Vargas:belliki önemli
Hande:ya tamam ben Zehra'yı seviyorum dün bı kıskançlık mevzusu oldu kavga ettik
Vargas:belliydi
Hande:ney belliydi
Vargas:Zehra'yı sevdi-
Hande:tamam tamam sus ya
Peki diyip önüme döndüm Ebrar ve Zehra'ya bakınca gülüşüyorlardı.
İçimde değişik bir duygu oluştu bende camdan dışarı bakmaya başladım.
Vardığımızda soyunma odasına girdik.Ebrar daha odaya girmemişti belkide hırkasının altına giymiştir kıyafetini diye kendi kendime düşündüm.
Biraz sonra Ebrar içeri girdi hırkasının ve ardından tişörtünüde çıkarmaya başladı.Hiç kimse birbirine bakmazken ben gözümü Ebrar'a dikmiştim çok güzeldi düştüm resmen Ebrar benim ona baktığımı farketti..
Ebrar'dan
İçeri girdiğimden beri birinin bana baktığını düşünüyordum ama saçma sapan geldiği için etrafa bakmadım.Ama bu his dahada fazlalaşınca etrafa baktım ve tam karşıdan bana bakan Vargas'ı gördüm.
Yiyecekmiş gibi bakıyordu.Sapık mıdır nedir.
Ben farkedince yavaş hareketlerle önüne döndü sırıtıyordu..
Vargas'dan
Kararımı vermiştim onu istiyordum benim olacaktı ben istediğimi alırdım onu istiyordum ve alacaktım...
_______________________________________
Oy vermeyi unutmayınız bacılarım
Bölüm nasıldı?
Sizi seviyomm🐢