Oy vermeyi unutmayınız
Yazım yanlışları olabilir kusura bakmayın
Bana şu videonun ismini söyleyecek bir yiğit arıyorumBölüme geçelim
Ebrar'dan
Vargas:bu kadar düşünme bebeğim hiçbirsey olmayacak
Ebrar:sadece senin için korkuyorum
Vargas:daha kaç defa söylemeliyim bana birşey olmaz
Ebrar:ya olursa o zaman ben ne yapıcam
Vargas:asıl sen böyle mutsuz olunca ben ne yapıcam
Gülümsedim ve başını öptüm.Kafasını boynumdan kaldırdı ve aynadan bana baktı.
Vargas:çok güzel olmuşsun
Ebrar:o kız için giyindim
Vargas:anlamadım
Ebrar:güzel kıyafetlerle karşılıyacağım fakat sonu kıyafetlerim kadar güzel olmayacak
Tekrar boynumu öptü fakat bu sefer direkt aynaya baktı..
Vargas:işte benim sevgilim
Döndüm ve dudağından öptüm.
Vargas:bunun daha fazlasını eve gelince isterim
Ebrar:ne zaman istersen bebeğim
Daha fazla oyalanmamak için evden çıktık.Arabaya bindik.
Mekâna vardığımızda herkes bizi bekliyordu.Yanlarına geçtik ve oturduk bana çok daha yakın davranan insanlara dikkat ediyordum çünkü mektubu yazan kişi aralarından biri olabilirdi daha doğrusu aralarından biri..
Ebrar:eee sen nasılsın Aslı
Aslı'ya soru sormuştum çünkü konuşmuyordu sadece bana bakıyordu bu durum beni rahatsız ediyordu.
Gözlerini vücudumdan çekip gözlerime baktı.
Aslı:iyiyim Ebrar sen
Ebrar:iyiyimde ne ara bu kadar soğuk yapar oldun
Aslı:seninle samimiyetimiz aynı odada kalmamızdan sonra bozuldu ya biraz
Ebrar:aynen maalesef
Aynı oda dedi bu demek oluyor ki Aslı o kişi olabilir.Bunu dememeliyim
Ebrar:Aslı nasıl olmuşum bugün
Vargas'a döndüm benim ne yapmak istediğimi anlamış gibiydi bu yüzden sadece gülümsedim..
Aslı:güzel hem de çok güzel olmuşsun
Bunun gibi birkaç kişiyede sordum.
Tahminimce eve gidince sorduğum kişilerden biriyse notta illaki bahsederdi.Bunu kısa sürede anlamıştım.
Yemeklerimiz gelmişti.Herkes sohbet ediyor ve gülüyordu fakat buna ben dahil değildim.
Çünkü benim bu yemeğe gelme ve düzenleme nedenim o notu yazan ve Vargas'a laf sallayarak kendini tatmin eden şahısı bulmaya gelmiştim.
Vargas nasıl bu kadar rahattı bilmiyorum ama bir nedeni vardı.
Herkes gülerken yan tarafta oturan adamların bizim masadaki kızlara baktığını gördüm.
Ebrar:bir sorun mu var ne bakıyosun
Vargas benim konuştuğumu duyunca bana baktı ve ardından benim baktığım yöne..
Ebrar:birşey sordum
Adam1:var sorun
Adam2:sizin kahkahalarınızı dinlemek zorunda değiliz
Adam1:hem kadın dediğin yüksek sesle güler mi
Elime aldığım ilk şişeyi adama fırlattım sert gitmemişti çünkü hemen yan tarafımızdaydı.
Ebrar:adam dediğinde saygılı olmalı gerçi size adam denir mi bilemem
Kafasına şişe attığım adamın arkadaşı sinirlice yerinden kalktı ve bana yaklaştı.Tam vuracakken Vargas devreye girdi..
Adamın kolundan tutup çevirdi ve benden uzaklaştırdı.Adamı kendi oturduğu masanın önüne getirdi ve kafasını masaya dayadı.
Arkasında duran sandalyeyi ayağıyla kenarı itti ve adamın kulağına eğildi söylediği şeyler net olmasada duyabilmiştim.
Vargas:o ellerini...............şimdi siktir git tamamı
Adam1:TAMAM TAMAM BIRAK LÜTFEN
Sertçe bıraktı adamın kolunu.Adam yere düşmüştü ama hemen geri kalktı ve arkadaşınıda kaldırıp hızlıca dışarı çıktı..
Bizde fazla gerilmemek için eve gittik.
Vargas'la eve girdikten sonra direkt olarak kendimi salonun büyük koltuğuna attım.
Ebrar:her yerim ağrıyor ya
Vargas yanıma yaklaştı ve ellerini omzuma koydu yavaş bir şekilde masaj yapmaya başladı.
Bu keyfimi bozan şey zil sesiydi.Ama bu sefer kızmamıştım çünkü bu planımın bir parçasıydı.
Kapıya doğru heyecanlı bir şekilde koştum.Kapıyı açınca artık alışkın olduğum için direkt yere eğildim ve mektubu aldım..
Okuduğum mektupla hem sinirlenmiş hem de kim olduğunu bulumaya çok yaklaştığım için seviniyordum ama tabiki öfke daha ağır basıyordu çünkü Vargas'a yönelik bir isyan vardı...
Notta şöyle yazıyordu;
_-_-_--_-_-_-_-_-_--__--_-_-_-_-_-_-_--_-_-_-_-_-_--_-_-_-_-
Oy vermeyi unutmayınn
Sizi seviyorummm🐢